Eens. Da's wel een flatteuze foto trouwensquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
[afbeelding]
Colgate was here...quote:
Doet Sven het met Annette?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
wat een paardquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
Die mag mijn ski's wel komen waxen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Tjezes, tante Sidonia heeft precies zo'n kin...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
op welke site?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef maartena het volgende:
Op deze site kun je kijken hoe de Amerikaanse dames eruit zien. Ze hebben niet allemaal een foto trouwens.... Met name bij Figure Skating zitten best een paar lekkere dames
dat zijn zequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):
[afbeelding]
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Wat zijn Zweedse vrouwen toch altijd ongelofelijk lekker... vooral die eerstequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):
[afbeelding]
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Moah, op de 1e en laatste foto staat ze er leuk op, maar die andere daarentegen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
Haugli is ook niet echt verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |