abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34336986
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Annette Gerritsen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34337031
en ze was gisterne op het WK sprint nog goed ook, 4e op de 1000m
niet dat prestaties er in dit topic toe doen natuurlijk
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34337202

Hoewel ze daardoor wel vaker op de televesie komt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34341449
Zag net een mooie blonde Russische bij het schaatsen.
pi_34341474
Zhurova?
pi_34341507
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.
pi_34341526
Ja das de winnaar
pi_34341531
Ow, wacht, ik lul. Het was een Zweedse, in een blauw pak. Derde rit ofzo.
pi_34342609
Paulina Wallin dus ziet er idd niet slecht uit
http://www.skridsko.se/fi(...)-32E0547BFD11%7D.pdf
De kans dat ze meedoet aan de spleen is klein denkik.
pi_34344240
echt zwweds blond
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34345359
Deze
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 15:57:01 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34345914
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 januari 2006 @ 16:01:34 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34346081
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten we het hier over babes hebben
dat ze is ze ook
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34346109
Zhurova?

Euh...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:04:24 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346170
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef WEST het volgende:

[..]

dat ze is ze ook
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34346253
Gerritsen ook
  zondag 22 januari 2006 @ 16:09:53 #117
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34346345
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaar
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34346393
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten we het hier over babes hebben
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Geritssen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:12:37 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346440
ik snap wel wat Kramer daarin ziet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34349464
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
pi_34349668
Een Russische Milf.
pi_34349735
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef skiczukie het volgende:
Een Russische Milf.
Ze is moeder idd
  zondag 22 januari 2006 @ 19:03:51 #123
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34351942
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
[afbeelding]
Eens. Da's wel een flatteuze foto trouwens
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34361173
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef skiczukie het volgende:
Een Russische Milf.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34374116


Kati Wilhelm.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')