Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
dat ze is ze ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.quote:
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezienquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Eens. Da's wel een flatteuze foto trouwensquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |