Dat is nu een typefoutquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de WOC?
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
Ja, die zocht ik nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Remzz het volgende:
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar rechte lijnen.quote:
ook niks mis meequote:
Wou ik ook net posten.quote:
En Anni.quote:
OMG, over dijen gesproken.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.quote:
Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.![]()
Hoe heet zij ook alweer?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Catriona Le May Doanquote:
Catriona Le May. Mooie naam ook.quote:
Jezus, golfer.quote:
Foutje. Hersteld al.quote:
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.quote:
Nee, gewoon gestopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Ze heeft wel hangtieten iigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Dat was inderdaad de volgorde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Dat had ik nou ook altijd met die dijen van haar, dat ik mezelf er al tussen zag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....![]()
Prachtige smile.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |