abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 21:03:07 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35089129
Babes op de OWS

daar gaat het over je MILF
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 21:03:47 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35089151
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Thanks voor de plaatjes van Van der Star
met dank aan Remzz voor de caps van vandaag en de rast via google en mokkels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 21:49:57 #228
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35091030
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met dank aan Remzz voor de caps van vandaag en de rast via google en mokkels
ja idd bedankt voor je pics voor mn Sanne van der Star topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:37:32 #229
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35107579
De (voorlopige) verrassing op de vrouwenafdaling is ook erg hmmmm...











Chemmy Alcott, mijn nieuwe afdalingsheldin.
pi_35107605


Janica
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:48:28 #231
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35107935
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]

Janica
je bedoeld die met dat dikke achterwerk
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35107952
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef WEST het volgende:

[..]

je bedoeld die met dat dikke achterwerk
dat is toch niet te zien op deze foto
pi_35107959
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:57:46 #234
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35108229
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat is toch niet te zien op deze foto
nee maar dat heeft ze wel
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35108361
Die Chemmy is indd wel
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:57 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35108804
had ik het toen straks maar meteen gedaan

ik zag Chemmy Ascott toen straks op de bbc, ze vond de afdaling niet snel genoeg gaan . Ik haar opgezocht en denk nog, dat doe ik na de lunch wel posten...........
Toen ik dr zag in de afdaling wist ik dat iemand me wel voor zou zijn

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:40:26 #237
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35112212
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
had ik het toen straks maar meteen gedaan

ik zag Chemmy Ascott toen straks op de bbc, ze vond de afdaling niet snel genoeg gaan . Ik haar opgezocht en denk nog, dat doe ik na de lunch wel posten...........
Toen ik dr zag in de afdaling wist ik dat iemand me wel voor zou zijn

[afbeelding]
jajajaja. blabla. Deze is voor mij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 15:02:15 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35113022
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

jajajaja. blabla. Deze is voor mij.


tsssss je claimde Linn ook al!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35113085
doet u mij maar Ulrika Bergman

  woensdag 15 februari 2006 @ 15:07:08 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35113228
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef snellejelle het volgende:
doet u mij maar Ulrika Bergman

[afbeelding]

Die heb ik ook al geclaimed.
pi_35113343




  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 15:10:40 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35113358
de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:15:04 #243
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35113513
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef rubbereend het volgende:
de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
Whehe.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:07 #244
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35113705
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef brighton het volgende:
Onze schaatsters twee jaar geleden in Berlijn

[afbeelding]

Gerritsen, van der Star en Wüst
Ik vond die van der Star er gisteren een stuk leuker uitzien

Die Wüst is niet echt knap maar ze heeft wel iets schattigs, ik hoorde trouwens van iemand dat dat de vriendin van Jan Smit is!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35113706
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef rubbereend het volgende:
de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
Ach, als ie zich nou richt op Annamarie is er nog een kansje op succes !
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:23:05 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35113822
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef gsb het volgende:

[..]

Ach, als ie zich nou richt op Annamarie is er nog een kansje op succes !
Annamarie?
Daar is een ander topic voor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 15:25:25 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35113922
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik vond die van der Star er gisteren een stuk leuker uitzien

Die Wüst is niet echt knap maar ze heeft wel iets schattigs, ik hoorde trouwens van iemand dat dat de vriendin van Jan Smit is!
check de volgende topics:
Amoureuze neukroddels over Olympische schaats(t)ers
Amoureuze neukroddels over Olympische schaats(t)ers #2
Sanne van der Star
Het knallende Ireen Wüst fantopic

ben je meteen helemaal bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35117801
Gadverdamme
al die uit de klei getrokken schaatsende nederlandse manwijfen

Huiver
pi_35130641
Jongens kijken we nog naar de strakke outfits bij het dame-kuur schaatsen?
Bedoel als je wilt praten over babe-gehalte...daar vind je ze meestal.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:15:45 #250
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35132424
De Bjelkevikjes???

Annette:






Hedvig
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')