Onherkenbaar die Claudia Pechsteinquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Bartoli het volgende:
Pechstein
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat hier natuurlijk om andere " kwaliteiten "quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onherkenbaar die Claudia Pechstein![]()
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda NiemannTOP was zij
![]()
Alles wat vrouw komt hier voorbij hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
ze is van mij, ik zag haar het eerstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed topic.
Gaat ze mij slaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, gewoon gestopt.
Ze is wel retereli, volgens mij.
Die's erg leuk inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef MrWizzel het volgende:
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, sinds ze moeder is geworden (vorig jaar of het jaar er voor) is ze wat minder op dreef.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Muzzie het volgende:
[..]
En ze kan (kon?) goed schieten.![]()
Hier meer:
http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Het is gewoon een vrolijk persoonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |