Ze probeert haar hand in haar onderbroek te stoppen!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Tijd voor een Kwartet-award, niet?
[afbeelding]
Ik geloof niet in het huwelijkquote:
Mits goedkoop natuurlijk, anders moet ie z'n award per direct inleveren!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag me af wanneer BHFH zich zal melden. Zowel 2 sterren hotels als ranzige hoeren zijn toch zaken die hem aanspreken.
Deze vrouwen welquote:
Wat zou die zaadslet in de OP nou kosten?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mits goedkoop natuurlijk, anders moet ie z'n award per direct inleveren!
Ik werd min of meer gedwongen... peer pressure he...quote:
Hier zitten echt zwaar gezellige mensen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef BrauN het volgende:
Ik heb serieus nog nooit gezien dat er in TRV ook een slowchat loopt.
Ik post hier wel niet zo veel... maar van alle subfora lurk ik hier veruit het meeste. Ik zal me dan vanaf nu ook eens wat vaker laten horen, want ik ben best een reisgeile knaap.
Ik wil zo graag bij dit groepje horenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
Gedwongen... je zit grofweg 11.000 kilometer hier vandaan, en je voelt je gedwongen?
Dat is niet half FOK!, dat is slechts één kutuser, die ik daar ook al meerdere malen op heb aangesproken.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Douwe het volgende:
Zeg BrauN, nu je hier toch bent... waarom heeft half Fok jouw icoon-kloon?
Wie?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is niet half FOK!, dat is slechts één kutuser, die ik daar ook al meerdere malen op heb aangesproken.![]()
Douwe en CMT hebben hem aan de computer vastgebondenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
Gedwongen... je zit grofweg 11.000 kilometer hier vandaan, en je voelt je gedwongen?
dat verklaart allesquote:Op maandag 9 januari 2006 23:52 schreef Douwe het volgende:
Vandaar dat hij nooit buiten komt, terwijl hij BsAs zit
Crosspost graag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:46 schreef rpgodfather het volgende:
volgens mij is hij eerder zijn tripje naar lima aan het verliezen als ik zo zijn post bij het pokertopic las haha
well done, well donequote:
haha het gaat hartstikke goed hoor ik alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:54 schreef flipsen het volgende:
Herstel... $13
Die cheerleaders van mij helpen toch wel.......quote:
Dat gaat netjes.quote:
das .0054% van een miljoenquote:
haha, een middagje rondlopen in het weste van Sydney doet ook wonderen btw....wat je daar allemaal niet zietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, van http://whitetrashwarehouse.com/
CMT en fernando inderdaad...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar je moest toch nog wat vrienden in Lima opzoeken?
Heel erg gaaf! Heb zelden een bioscoopzaal zo hoorbaar horen meeleven met een film!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
March of the Pinguins.Die schijnt goed te zijn!
Wat vond je er van?
Ik moet hem ook nog gaan zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! Heb zelden een bioscoopzaal zo hoorbaar horen meeleven met een film!![]()
Ganz geil! Super! Toll!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een hoerige TT weer!
Welkom in HTLquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Grappige conclusie
Vandaag weer genoeg hoeren gezien voor een jaar
quote:Alle vrouwen zijn kuthoeren!
Ik wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kijk Hik, het is vrij simpel. Als helemaal niemand post, dan denk jij ook niet "he, ik ga even in de slowchat posten".
Ik zie hierin een nieuwe TTquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef flipsen het volgende:
Huh? Dus met k_man geen eindeloze dialogen
Goed plan! Zullen we deze dan even snel vol dialogiseren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat de volgende titel iets met Latijns Amerika moet hebben, aangezien de ruime meerderheid van de users daar dan zit volgens mij...
Mwa, ik ben er wel aan toe om even een weekend 'buiten de deur' te kijken hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Misschien moet je gewoon de beamte 50 peso geven als je het land uitgaat.
Een stuk goedkoper
Ik weet het! We geven iedere user een quotum van een maximaal aantal posts in HTLquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Douwe het volgende:
Nee, want dan zit deze weer te snel vol, en zit iedereen nog hier
Dan stem ik overigens voor een titel met Boerenkool
En ik maar denken dat SC voor Slow Chat staat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef flipsen het volgende:
Een Social Chat bestaat toch voornamelijk uit dialoog? Ok, tussen 2 mensen wordt een beetje saai, maar je hebt op fok toch al gauw kliekjesgedrag, dus ook in de HTL.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Douwe het volgende:
Dan stem ik overigens voor een titel met Boerenkool
Meer aan buiten de deur neuken denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mwa, ik ben er wel aan toe om even een weekend 'buiten de deur' te kijken hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef flipsen het volgende:
Een Social Slow Chat bestaat toch voornamelijk uit dialoog? Ok, tussen 2 mensen wordt een beetje saai, maar je hebt op fok toch al gauw kliekjesgedrag, dus ook in de HTL.
Goed, ik ben het ermee eens dat we (wie zonder zonde is enzo) soms een beetje zijn doorgeschoten, maar da's toch niet zo erg voor een keer?
Toen ik net in HTL kwam kijken was de discussie dat het niet meer leuk was omdat er alleen maar over en weer gekankerd werd, nu is het niet meer leuk omdat er teveel gebaggerd wordt?
Probeer eens de laatste rij in een Boeing van KLM of Transaviaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef Douwe het volgende:
Vergis je niet in de beenruimte bij Vueling. Heb nog nooit zo krap gezeten als in een vliegtuig van die maatschappij.
Je hebt gelukkig niet bezuinigd op worstquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Dit was de tweede gang in het Hollands menu dat ik mijn buitenlandse gasten voorgezet had op oudjaarsavond. Nadat we precies om 18.00 begonnen waren met de erwtensoep en later afsloten met poffertjes / pannenkoeken .![]()
En ze hebben het nog allemaal opgegeten ook![]()
Ook al hou ik niet (zo) van boerenkool, het ziet er smakelijk uit!quote:
Ik geloof niet in seks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Meer aan buiten de deur neuken denk ik
Colonia is leuk voor een dagje, Montvideo voor een weekendje en als je echt elitair wil doen moet je naar Punta del Este gaan
Zin om naar Quito te gaan heb ik altijd wel. Heb alleen net een reis naar Zweden geboekt. Daar ben ik praktisch de hele maand juni te vinden en dat zal wel een groot gedeelte van mijn reisbudget en vrije dagen opvreten. De kans dat ik dit jaar nog naar Quito ga is dus wel erg klein.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef flipsen het volgende:
Zeg UIO, heb jij niet tijd en zin om ook weer eens naar Quito te gaan? Doen we daar de meeting, kan Hik er niet onderuit...
Heb een keer het genoegen gehad van de één na laatste rij in een KLM vliegtuig. Toen ik vol enthousiasme mn stoel naar achter gooide, liep de arme ziel achter me inderdaad enigszins rood aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Probeer eens de laatste rij in een Boeing van KLM of Transavia
Bel maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef flipsen het volgende:
Paul, heb je al geluncht? Anders kunnen we straks wel even afspreken...
Oh kut, dit had ik natuurlijk moeten mailen/ICQ'en/MSN'en, right?
Mosterd jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef Douwe het volgende:
Je hebt gelukkig niet bezuinigd op worst
Wat zit er trouwens op die worst? Mosterd?
www.seatguru.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Was er niet ergens een lijstje met beenruimte bij de diverse maatschappijen? Of stond dat in de Kampioen? Kan ik meteen even kijken hoe het bij SAS zit.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef flipsen het volgende:
Oh kut, dit had ik natuurlijk moeten mailen/ICQ'en/MSN'en, right?
quote:
Haha, dat is geen halve maatregel. En dat na een dieet van erwtensoep en voor de oliebollenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mosterd ja
De worst was als eerste op
Het plaatje laat niet goed zien dat het een bol was van 35 cm doorsnee gemaakt van 2,5 kilo aardappels en 1,2 kilo boerenkool
Volgens de reserveringsbevestiging een 737. Zal net ook al te kijken op seatguru.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.seatguru.com
moet je wel precies weten welk type vliegtuig je vliegt, maar daar helpt www.airliners.net wel weer bij
-edit- van SAS staan alleen de grote Airbussen erin, ik neem aan dat je met een MD80 ofzo naar Stockholm vliegt?
Nou ja, niet met vreemde mannen / vrouwen meegaan, geen drankjes aannemen van onbekenden en voor het donker thuisquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:55 schreef flipsen het volgende:
Ok, ik ben de deur uit. Rustig aan met de Social Slow Chat he!
Ideaal voer voor een avondje drinken volgens velen. De oliebollen en champagne op de Erasmusbrug smaakten ook nog goed omstreeks middernachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef Douwe het volgende:
Haha, dat is geen halve maatregel. En dat na een dieet van erwtensoep en voor de oliebollenHadden jullie niet massaal buikpijn?
Dat wordt dus vroeg inchecken en vragen om stoel 1c of 1d of een plekje bij de nooduitgang (dat wil nog wel eens een rijtje verschillen, afhankelijk van het precieze type... ik gok een 737-683quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens de reserveringsbevestiging een 737. Zal net ook al te kijken op seatguru.
quote:SAS:- Unfortunately it appears SAS have removed the seat plans from their web site.
SAS vliegt meestal met MD-87's waar er een opstelling 2-3 geldt. Beenruimte vond ik riant alhoewel je wel merkt dat de stoelen enigszins verouderd zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Was er niet ergens een lijstje met beenruimte bij de diverse maatschappijen? Of stond dat in de Kampioen? Kan ik meteen even kijken hoe het bij SAS zit.
En waarbij de meisjes dan ook nog voetballen én iets winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef Douwe het volgende:
Wow, een Duitser die een ode brengt een Nederlandse meisjes!
't schijnt ook al wat ouder te zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:24 schreef Douwe het volgende:
Filmpje is wel vreselijk klein. Heb je geen grotere?
quote:"Space Kelly" // 12-Track CD & LP album:
1. Die schönsten Mädchen gibt es in Amsterdam,
2. Das Mädchen aus dem Fußballtrikotkatalog,
3. Ich mag keine Aubergine,
4. September Mädchen,
5. Das kommt nur von dem Petroleum,
6. Babyface Claire,
7. Ich möchte die weiblichen Fans von Take That,
8. Ich wollte nie eine Nacht mit einem Groupie,
9. Sozusagen Schluß gemacht,
10. Frauen kommen und gehen doch was mir bleibt ist mein Verein,
11. Ich wollte nie eine Nacht mit einem Groupie,
12. N'Abend Allerdseits.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:38 schreef DutchTrain het volgende:
of moeten we hier nu mee naar de MUZ SC ?
Tegen titels als: Dag dwerg, alweer een jaartje ouder kunnen we hier niet op natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef dwerg het volgende:
Nee, doe dat maar niet.
Het muziekforum heeft nog een beetje niveau.
Zei hij, wijzend naar de topictitel.
Komt er weer eentje z'n forumpje beschermen tegen nieuwkomers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet.
Het muziekforum heeft nog een beetje niveau.
Zei hij, wijzend naar de topictitel.
Kindercolaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef Douwe het volgende:
Ga jij nou maar bier drinken met flipsen...
Precies! Dus moeten we daar dan niet mee doorgaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Douwe het volgende:
Dit topic trekt met dank aan de TT veel onverwachte users. Ik noem een BrauN, een dwerg
Open er een topic over in R&Pquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, die Diego Fernando is in real life net zo irritant als op fok![]()
Laat me maar weten wanneer...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef fernando_redondo het volgende:
Je wilde toch gaan poolen?
Oh ja, sorry vergeten te zeggen dat je het geluid eerst wat zacher moest zettenquote:
Ik neem aan dat er meer steden bij komen. De inhoud is ook niet echt bijzonder. Wellicht is het iets voor mensen die altijd verdwalen. Die verdwalen dan nu tenminste nog steedsquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef Douwe het volgende:
Op zich wel een handige... alleen wat is het nut precies? Komen er meer steden bij?
Ik vind het allemaal wel iets té fancy. Ik klik liever door een paar HTML pagina's heen, surft een stuk overzichtelijker.
Ik zou wel eerst een foto proberen te maken
Waardeloos. Ik zat op de eerste dag dat het werd ingevoerd in de desbetreffende trein. Géén draadloos netwerk én de TVs deden het niet.quote:
Je OP is te lang.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef Hik het volgende:
Loopt weer een topique van mij helemaal de soep in...![]()
Wat leest de persoon naast je?
Kom op zeg. Zelfs mijn liefste vriendje hier neemt er de moeite om een poging tot beledigen te doen!quote:
Ze wisten dat je kwamen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Waardeloos. Ik zat op de eerste dag dat het werd ingevoerd in de desbetreffende trein. Géén draadloos netwerk én de TVs deden het niet.
Ah de zon heeft er veel op geschenen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:09 schreef Hik het volgende:
Mijn nomad gaat mij nog overleven volgens mij...![]()
Ik heb 'm gekocht toen ik 17 was, voor interrail. Sindsdien is hij ieder jaar meegeweest, vaak meerdere keren per jaar en tussendoor nog vaak om was, kerstcadeaus en etenswaren te vervoeren. Hij is inmiddels een beetje lichtblauw () en één van de banden liet op een gegeven moment een beetje los (gerepareerd met vislijn
), maar het beestje is onverwoestbaar.
Dat vond ik ook en heb ik op een gepaste, doch vriendelijke manier duidelijk gemaakt. Het bleek dat het touwtje niet helemaal om de bovenste sluiting gaat maar aan de achterkant op 2 plekken, links en rechts, vastzit. Het zijn dus eigenlijk 2 touwtjes die je samen strak trekt. Als je er wat te hard aan trok zou het kunnen gebeuren dat ie ging knappen aldus Cor van Perry Sport Groningen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:24 schreef Lucille het volgende:
Een rugzak die na een jaar al stuk gaat is niet echt kwaliteit. Mijn rugzak is nu bijna 7 jaar oud en ziet er nog perfect uit.
Ik zag het. Wat is het toch een lieverd hč.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef Hik het volgende:
Kom op zeg. Zelfs mijn liefste vriendje hier neemt er de moeite om een poging tot beledigen te doen!![]()
Hij weet al net zo verbluffend veel van Afrika als van Latijns Amerika!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zag het. Wat is het toch een lieverd hč.
Waardeloos. Kost het je extra, heb je nog niks te lezen ook...quote:Als ik al eens met de trein reis, zit ik in de eerste klasse. Meestal zit er dan niemand naast je. Meelezen wordt dan wel heel lastig.
Ik zie vooral studentes, breezah's, allochtonen en bejaarden in de trein. Uiteraard ga ik dan tegenover een lekker wijf zitten, in plaats van tegenover een 70-jarige geitenwollen sok met een boek van Mulisch voor z'n flikker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]
Hij weet al net zo verbluffend veel van Afrika als van Latijns Amerika!
[..]
Waardeloos. Kost het je extra, heb je nog niks te lezen ook...![]()
En ik zie altijd alleen maar Conducteurs, militairen en Dutchtrain in de eerste klas. Dus "tieten staren", zoals een andere vrolijke vriend opperde, is er ook al niet bij.![]()
In de eerste klas?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
Ik zie vooral studentes, breezah's, allochtonen en bejaarden in de trein.
Tweede uiteraardquote:
Op welk traject?quote:
Ik heb een tijdje Doetinchem - Arnhem - Utrecht - Den Haag geredenquote:
Ah, die fijne dubbeldekkers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Doetinchem - Arnhem - Utrecht - Den Haag gereden
Zit op hospitalityclub te kijken voor een adresje in Uruguay, iemand woont daar... Verder totaal niet belangrijkquote:
Ik ook, ik wil echt niet tussen het gepeupel zitten, met die aso's die altijd proberen mee te lezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik al eens met de trein reis, zit ik in de eerste klasse.
Je bent wel helemaal in-to-homestay he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zit op hospitalityclub te kijken voor een adresje in Uruguay, iemand woont daar... Verder totaal niet belangrijk![]()
Als je een keer iemand in de 1e klas ziet meelezen weet je dat het UIO is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil echt niet tussen het gepeupel zitten, met die aso's die altijd proberen mee te lezenKoop gewoon je eigen boeken of ga naar de bibliotheek ja
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef Hik het volgende:
En ik zie altijd alleen maar Conducteurs, militairen en Dutchtrain in de eerste klas.
Ik wil het wel eens proberen ja, lees alleen maar positieve reakties namelijk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Je bent wel helemaal in-to-homestay he?
Voordeel is dat je in de eerste klas ook tussen de stoelen door kan meelezen op de laptop voor je en vaak interessantere telefoongesprekken hoort.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik al eens met de trein reis, zit ik in de eerste klasse. Meestal zit er dan niemand naast je. Meelezen wordt dan wel heel lastig.
Daarvoor is de stiltecoupé...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:37 schreef flipsen het volgende:
Als ik eerste klas reis, WIL ik geen telefoongesprekken horen! En dat vertel ik degene die luidruchtig zitten te bellen dan ook. Opzouten! Ga maar op het balkon blčren...
Das wel erg veel geld voor die Deense hoofdstadquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind Kopenhagen wel interessant voor 9,99 euro.Uiteindelijke prijs is 91,77 zie ik.
Die uiteindelijke prijs heb ik er later achter gezet, toch wat minder interessant..quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das wel erg veel geld voor die Deense hoofdstad
Voordeel is wel dat je dan weer snel in Malmö bent.
Nadeel daarvan is dat je dan dat lieve vriendje van Hik tegenkomt die er al heel lang een reis naar toe aan het plannen is.
Gelul, als je overlast veroorzaakt door luidruchtig te bellen mag dat ook niet, kijk maar in de huisregels van de NS:quote:
En ik kom maar weinig mensen tegen die een mobiel gebruiken waarvoor hij bedoeld is, namelijk telefoneren. De rest heeft helemaal geen mobiel nodig want die zijn aan de andere kant van het land nog te horen als ze 'bellen'...quote:Vraag:
Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken in de trein?
Antwoord:
Ja, u mag uw mobiele telefoon gebruiken in de trein. Hou echter rekening met anderen. Stoor uw medereizigers zo min mogelijk: telefoneer niet te luidruchtig.
In de speciale stiltezones kunt u geen gebruik maken van uw mobiele telefoon.
Ik heb bij de SAS nog nooit krap gezeten in de economy class.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu raak je weer aan de beschrijving van de begrippen reiziger en toerist. Er zijn hier mensen die toerisme direct verbinden aan massatoerisme, stranden vol met mensen, lange rijen voor musea en winkelstraten vol mensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef Hik het volgende:
Poef, dat is een hele filosofische discussie eigenlijk!![]()
Dat is toch grappig? Ik denk niet dat ik daar de enige in ben (hier in TRV al helemaal niet).
Overigens denk ik dat er wéinig gebieden zijn waar nog geen toeristen zijn geweest. Ik vind dat ook een beetje sneue zoektocht eigenlijk. Natuurlijk hoef ik niet met duizend man op een strand te liggen en is het leuk om iets "oorspronkelijks" mee te maken op reis (Whatever that may be!), maar zo'n zoektocht is volgens mij vrij kansloos en in elk geval zonde van je tijd... (wel eens "The Beach" gelezen?
)
Trek de binnenlanden van Papua Nieuw-Guinea maar eens in: Als je ver genoeg gaat, kom je in gebieden waar nog geen toerist is geweest. Je moet echter wel over grote non-verbale diplomatieke vaardigheden beschikken, want anders is de kans groot dat je in de pan eindigt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef Hik het volgende:
Poef, dat is een hele filosofische discussie eigenlijk!![]()
Gewoon, het feit dat "wij" zo erg bezig zijn met al die "belangrijke" landen en dat er ook van alles gaande is daar natuurlijk (en dat zij ongetwijfeld ook geen idee hebben van Nederland). Het feit dat je denkt wel aardig wat te weten van de wereld, niet eens zozeer door reizen alswel het feit dat ik altijd op kaarten aan het staren ben... en dat je toch van die landen over het hoofd ziet...
Dat is toch grappig? Ik denk niet dat ik daar de enige in ben (hier in TRV al helemaal niet).
Overigens denk ik dat er wéinig gebieden zijn waar nog geen toeristen zijn geweest. Ik vind dat ook een beetje sneue zoektocht eigenlijk. Natuurlijk hoef ik niet met duizend man op een strand te liggen en is het leuk om iets "oorspronkelijks" mee te maken op reis (Whatever that may be!), maar zo'n zoektocht is volgens mij vrij kansloos en in elk geval zonde van je tijd... (wel eens "The Beach" gelezen?
)
De vraag is natuurlijk of er zoiets bestaat als "oorspronkelijk" als mensen steeds meer gaan reizen en de globalisering overal is. Ik bedoel maar: 4 dagen met een boot de Orinoco afzakken, een dag hiken en op de top van een berg, in een piepklein dorpje als eerste... een Pepsi-bord zien!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:22 schreef DutchTrain het volgende:
Iets "oorspronkelijks" meemaken kan inderdaad veel betekenen: 0p 1 januari 2000 om 0.00 op Times Square staan was wellicht bijzonder en net zo veel een uiting van cultuur als een stenigingsceremonie in Mekka of een ritueel dansje van een monnik in Mongolië.
Cola is ook een onderdeel van de wereldcultuurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Hik het volgende:
De vraag is natuurlijk of er zoiets bestaat als "oorspronkelijk" als mensen steeds meer gaan reizen en de globalisering overal is. Ik bedoel maar: 4 dagen met een boot de Orinoco afzakken, een dag hiken en op de top van een berg, in een piepklein dorpje als eerste... een Pepsi-bord zien!![]()
Dat las ik gisteren inderdaad in de trein bij de huisregels. Wat ik eigenlijk best triest vond was vooral dat de regel dat je mensen die uitstappen de kans moet geven om uit te stappen er expliciet bij stond. Ik erger me enorm aan gasten die naar binnen willen als anderen nog aan het uistappen zijn. Gelukkig hoeven ze dat bij mij niet te proberen, ik duw ze 2 keer zo hard naar buiten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Gelul, als je overlast veroorzaakt door luidruchtig te bellen mag dat ook niet, kijk maar in de huisregels van de NS:
Ik had het ook niet over luidruchtig bellen, dat gebeurt ook niet zoveel in de eerste klasquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Gelul, als je overlast veroorzaakt door luidruchtig te bellen mag dat ook niet, kijk maar in de huisregels van de NS:
en dan op de blauwe knop drukken naast de deurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:24 schreef Hik het volgende:
Ik duw niet terug, maar blijf heel pontificaal in de weg staan. Zal ze leren...![]()
quote:Beste reisliefhebber,
Een bootexpeditie naar de ongerepte wildernis van Antarctica, een kamelentocht door de uitgestrekte vlakte van de Gobiwoestijn of een wandeling door de ruige berglandschappen van Albanië.
Interessant? Het is slechts een greep uit het nieuwe Djoserprogramma. Graag nodigen wij u uit om de vele interessante mogelijkheden te ontdekken tijdens een van onze informatiedagen.
Op 21 januari kunt u in uw eigen regio, in Rotterdam, alles te weten komen over uw favoriete bestemmingen. Geniet van onze wervelende audiovisuele presentaties, die u een uitstekende indruk geven van wat u op reis met Djoser kun verwachten. Iedere presentatie behandelt een continent en er is er ook een gewijd aan Djoser Junior: ondernemende reizen voor gezinnen met kinderen van 4 tot 14 jaar. Natuurlijk kunt ook onze nieuwe presentatie bekijken van Djoser Wandel: wereldwijde reizen voor wandelliefhebbers.
Op alle informatiedagen staan ook Djosermedewerkers en reisbegeleiders klaar om al uw vragen te beantwoorden. De informatiedag vindt 21 januari plaats in het Golden Tulip Rotterdam Airport Hotel.
er stond toch duidelijk:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
Wat leest de persoon naast je?
Gut, hij's al dicht want het is een opsom-topic.
quote:(en de mr.Bean-achtige acties die je moet uithalen om mee te lezen! )
Niemand "wilde".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:39 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, Jag, heb jij nog leuke foto's van de Breda meet van vandaag?
Je was er toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
Niemand "wilde".
* Jaguarized doet ook geen meet-voorstel meer.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe kom jij aan die foto van mij in Vrijheidsbeeldoutfit?![]()
nummer 407quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
Wie is die tweede die jarig is dan?
En dan verbaast ie zich er over dat wij niet weten wanneer hij jarig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |