Welkom in HTLquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Grappige conclusie
Vandaag weer genoeg hoeren gezien voor een jaar
quote:Alle vrouwen zijn kuthoeren!
Ik wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kijk Hik, het is vrij simpel. Als helemaal niemand post, dan denk jij ook niet "he, ik ga even in de slowchat posten".
Ik zie hierin een nieuwe TTquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef flipsen het volgende:
Huh? Dus met k_man geen eindeloze dialogen
Goed plan! Zullen we deze dan even snel vol dialogiseren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat de volgende titel iets met Latijns Amerika moet hebben, aangezien de ruime meerderheid van de users daar dan zit volgens mij...
Mwa, ik ben er wel aan toe om even een weekend 'buiten de deur' te kijken hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Misschien moet je gewoon de beamte 50 peso geven als je het land uitgaat.
Een stuk goedkoper
Ik weet het! We geven iedere user een quotum van een maximaal aantal posts in HTLquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Douwe het volgende:
Nee, want dan zit deze weer te snel vol, en zit iedereen nog hier
Dan stem ik overigens voor een titel met Boerenkool
En ik maar denken dat SC voor Slow Chat staat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef flipsen het volgende:
Een Social Chat bestaat toch voornamelijk uit dialoog? Ok, tussen 2 mensen wordt een beetje saai, maar je hebt op fok toch al gauw kliekjesgedrag, dus ook in de HTL.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Douwe het volgende:
Dan stem ik overigens voor een titel met Boerenkool
Meer aan buiten de deur neuken denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mwa, ik ben er wel aan toe om even een weekend 'buiten de deur' te kijken hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef flipsen het volgende:
Een Social Slow Chat bestaat toch voornamelijk uit dialoog? Ok, tussen 2 mensen wordt een beetje saai, maar je hebt op fok toch al gauw kliekjesgedrag, dus ook in de HTL.
Goed, ik ben het ermee eens dat we (wie zonder zonde is enzo) soms een beetje zijn doorgeschoten, maar da's toch niet zo erg voor een keer?
Toen ik net in HTL kwam kijken was de discussie dat het niet meer leuk was omdat er alleen maar over en weer gekankerd werd, nu is het niet meer leuk omdat er teveel gebaggerd wordt?
Probeer eens de laatste rij in een Boeing van KLM of Transaviaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef Douwe het volgende:
Vergis je niet in de beenruimte bij Vueling. Heb nog nooit zo krap gezeten als in een vliegtuig van die maatschappij.
Je hebt gelukkig niet bezuinigd op worstquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Dit was de tweede gang in het Hollands menu dat ik mijn buitenlandse gasten voorgezet had op oudjaarsavond. Nadat we precies om 18.00 begonnen waren met de erwtensoep en later afsloten met poffertjes / pannenkoeken .![]()
En ze hebben het nog allemaal opgegeten ook![]()
Ook al hou ik niet (zo) van boerenkool, het ziet er smakelijk uit!quote:
Ik geloof niet in seks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Meer aan buiten de deur neuken denk ik
Colonia is leuk voor een dagje, Montvideo voor een weekendje en als je echt elitair wil doen moet je naar Punta del Este gaan
Zin om naar Quito te gaan heb ik altijd wel. Heb alleen net een reis naar Zweden geboekt. Daar ben ik praktisch de hele maand juni te vinden en dat zal wel een groot gedeelte van mijn reisbudget en vrije dagen opvreten. De kans dat ik dit jaar nog naar Quito ga is dus wel erg klein.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef flipsen het volgende:
Zeg UIO, heb jij niet tijd en zin om ook weer eens naar Quito te gaan? Doen we daar de meeting, kan Hik er niet onderuit...
Heb een keer het genoegen gehad van de één na laatste rij in een KLM vliegtuig. Toen ik vol enthousiasme mn stoel naar achter gooide, liep de arme ziel achter me inderdaad enigszins rood aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Probeer eens de laatste rij in een Boeing van KLM of Transavia
Bel maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef flipsen het volgende:
Paul, heb je al geluncht? Anders kunnen we straks wel even afspreken...
Oh kut, dit had ik natuurlijk moeten mailen/ICQ'en/MSN'en, right?
Mosterd jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef Douwe het volgende:
Je hebt gelukkig niet bezuinigd op worst
Wat zit er trouwens op die worst? Mosterd?
www.seatguru.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Was er niet ergens een lijstje met beenruimte bij de diverse maatschappijen? Of stond dat in de Kampioen? Kan ik meteen even kijken hoe het bij SAS zit.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef flipsen het volgende:
Oh kut, dit had ik natuurlijk moeten mailen/ICQ'en/MSN'en, right?
quote:
Haha, dat is geen halve maatregel. En dat na een dieet van erwtensoep en voor de oliebollenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mosterd ja
De worst was als eerste op
Het plaatje laat niet goed zien dat het een bol was van 35 cm doorsnee gemaakt van 2,5 kilo aardappels en 1,2 kilo boerenkool
Volgens de reserveringsbevestiging een 737. Zal net ook al te kijken op seatguru.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.seatguru.com
moet je wel precies weten welk type vliegtuig je vliegt, maar daar helpt www.airliners.net wel weer bij
-edit- van SAS staan alleen de grote Airbussen erin, ik neem aan dat je met een MD80 ofzo naar Stockholm vliegt?
Nou ja, niet met vreemde mannen / vrouwen meegaan, geen drankjes aannemen van onbekenden en voor het donker thuisquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:55 schreef flipsen het volgende:
Ok, ik ben de deur uit. Rustig aan met de Social Slow Chat he!
Ideaal voer voor een avondje drinken volgens velen. De oliebollen en champagne op de Erasmusbrug smaakten ook nog goed omstreeks middernachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef Douwe het volgende:
Haha, dat is geen halve maatregel. En dat na een dieet van erwtensoep en voor de oliebollenHadden jullie niet massaal buikpijn?
Dat wordt dus vroeg inchecken en vragen om stoel 1c of 1d of een plekje bij de nooduitgang (dat wil nog wel eens een rijtje verschillen, afhankelijk van het precieze type... ik gok een 737-683quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens de reserveringsbevestiging een 737. Zal net ook al te kijken op seatguru.
quote:SAS:- Unfortunately it appears SAS have removed the seat plans from their web site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |