Crosspost graag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:46 schreef rpgodfather het volgende:
volgens mij is hij eerder zijn tripje naar lima aan het verliezen als ik zo zijn post bij het pokertopic las haha
well done, well donequote:
haha het gaat hartstikke goed hoor ik alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:54 schreef flipsen het volgende:
Herstel... $13
Die cheerleaders van mij helpen toch wel.......quote:
Dat gaat netjes.quote:
das .0054% van een miljoenquote:
haha, een middagje rondlopen in het weste van Sydney doet ook wonderen btw....wat je daar allemaal niet zietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, van http://whitetrashwarehouse.com/
CMT en fernando inderdaad...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar je moest toch nog wat vrienden in Lima opzoeken?
Heel erg gaaf! Heb zelden een bioscoopzaal zo hoorbaar horen meeleven met een film!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
March of the Pinguins.Die schijnt goed te zijn!
Wat vond je er van?
Ik moet hem ook nog gaan zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! Heb zelden een bioscoopzaal zo hoorbaar horen meeleven met een film!![]()
Ganz geil! Super! Toll!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een hoerige TT weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |