Ze probeert haar hand in haar onderbroek te stoppen!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Tijd voor een Kwartet-award, niet?
[afbeelding]
Ik geloof niet in het huwelijkquote:
Mits goedkoop natuurlijk, anders moet ie z'n award per direct inleveren!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag me af wanneer BHFH zich zal melden. Zowel 2 sterren hotels als ranzige hoeren zijn toch zaken die hem aanspreken.
Deze vrouwen welquote:
Wat zou die zaadslet in de OP nou kosten?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mits goedkoop natuurlijk, anders moet ie z'n award per direct inleveren!
Ik werd min of meer gedwongen... peer pressure he...quote:
Hier zitten echt zwaar gezellige mensen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef BrauN het volgende:
Ik heb serieus nog nooit gezien dat er in TRV ook een slowchat loopt.
Ik post hier wel niet zo veel... maar van alle subfora lurk ik hier veruit het meeste. Ik zal me dan vanaf nu ook eens wat vaker laten horen, want ik ben best een reisgeile knaap.
Ik wil zo graag bij dit groepje horenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
Gedwongen... je zit grofweg 11.000 kilometer hier vandaan, en je voelt je gedwongen?
Dat is niet half FOK!, dat is slechts één kutuser, die ik daar ook al meerdere malen op heb aangesproken.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Douwe het volgende:
Zeg BrauN, nu je hier toch bent... waarom heeft half Fok jouw icoon-kloon?
Wie?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is niet half FOK!, dat is slechts één kutuser, die ik daar ook al meerdere malen op heb aangesproken.![]()
Douwe en CMT hebben hem aan de computer vastgebondenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
Gedwongen... je zit grofweg 11.000 kilometer hier vandaan, en je voelt je gedwongen?
dat verklaart allesquote:Op maandag 9 januari 2006 23:52 schreef Douwe het volgende:
Vandaar dat hij nooit buiten komt, terwijl hij BsAs zit
Crosspost graag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:46 schreef rpgodfather het volgende:
volgens mij is hij eerder zijn tripje naar lima aan het verliezen als ik zo zijn post bij het pokertopic las haha
well done, well donequote:
haha het gaat hartstikke goed hoor ik alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:54 schreef flipsen het volgende:
Herstel... $13
Die cheerleaders van mij helpen toch wel.......quote:
Dat gaat netjes.quote:
das .0054% van een miljoenquote:
haha, een middagje rondlopen in het weste van Sydney doet ook wonderen btw....wat je daar allemaal niet zietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, van http://whitetrashwarehouse.com/
CMT en fernando inderdaad...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar je moest toch nog wat vrienden in Lima opzoeken?
Heel erg gaaf! Heb zelden een bioscoopzaal zo hoorbaar horen meeleven met een film!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
March of the Pinguins.Die schijnt goed te zijn!
Wat vond je er van?
Ik moet hem ook nog gaan zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! Heb zelden een bioscoopzaal zo hoorbaar horen meeleven met een film!![]()
Ganz geil! Super! Toll!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een hoerige TT weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |