oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Alleen deze keer nog!quote:
mag van mij altijd wel, ook duidelijk voor eventuele nieuwkomersquote:
Daar stem ik ook voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
mag van mij altijd wel, ook duidelijk voor eventuele nieuwkomers![]()
nieuwkomers?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
mag van mij altijd wel, ook duidelijk voor eventuele nieuwkomers![]()
ik ga nu gelijk de begroeting veranderen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nieuwkomers?
die willen we hier niet gezellig
Juist welquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent blauw, jij mag niet stemmen
Zie de editquote:
bijna goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga nu gelijk de begroeting veranderen:
eejjjjjjjj![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Lounge
Wiki gemaakt
oke, top !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
Wiki gemaakt
da's handig, hoeft alleen dat linkje in de OP, niet de hele tekstquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
Wiki gemaakt
dat zou wel leuk zijn. Ik heb een paar crowded lounge plaatjes gepost in deel 1, zoek maar een leuke uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
Moet ik dat plaatje ff verkleinen en op me webspace gooien? (die van buzzer).
Kan die ook in $OP
de bedoeling is dat je de tekst van de wiki in de OP kopieert...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's handig, hoeft alleen dat linkje in de OP, niet de hele tekst
net was het de laatste keer dat ie er zou komen, nu moeten we 'm zelf plaatsen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je de tekst van de wiki in de OP kopieert...
is bij meerdere SC's gebruikelijk, zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
net was het de laatste keer dat ie er zou komen, nu moeten we 'm zelf plaatsen?
Verhip!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gizmore het volgende:
Nu is het wachten op de eerste keer dat iemand weer een GCSC opent
even een paar dagen zo, en dan pas ik de tekst aan... (gewoon even voor de mensen die de eerste paar dagen niet op Fok! komen)quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
net was het de laatste keer dat ie er zou komen, nu moeten we 'm zelf plaatsen?
het zou mezelf kunnen gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gizmore het volgende:
Nu is het wachten op de eerste keer dat iemand weer een GCSC opent
Kon ik dat maarquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kon ik dat maarOw wacht, ik heb geen zin om mod te worden: heb het druk zat (ja echt ja
).
deze tt is in de 'ik vorm' geschrevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
is bij meerdere SC's gebruikelijk, zo vreemd is dat toch niet?
Ik vind de Lounge ook wat meer iets lijken voor UVT eigenlijk jah.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deze tt is in de 'ik vorm' geschreven
regels zijn ok, maar dan regels over deze SC, niet 'zeuren' over de GSCS die ooit was
Die naam Lounge , tja....
en afsluiten met 'game on' daar krijg ik uitslag van
en nu hou ik op, want zoals ik al eerder aanhaalde, dit is KLB niet
Ik vind zelf dat ik daar ook wel bij hoor, somsquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar we hebben lieve users![]()
Jij spreekt de crew zelden tegen of niet? Vandaar die tag zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
Ik vind de naam juist goed gekozen en toepasselijk voor een SC
Knap dat je nu al zo'n objectief oordeel kan gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij spreekt de crew zelden tegen of niet? Vandaar die tag zeker.
Al een prijs in gedachten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
Jezus druk maken om een naam![]()
Ik ga nog een prijsvraag uitschrijven
Ach ja, niet iedereen heeft die gave: hij toevallig welquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Knap dat je nu al zo'n objectief oordeel kan geven![]()
Ja de titelquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al een prijs in gedachten?![]()
[..]
Ach ja, niet iedereen heeft die gave: hij toevallig wel
verschil moet er zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen heeft die gave: hij toevallig wel
Dan is mijn nick liever.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik stem voor: GSC.
Ofwel: Gizmore's SlowChat
Precies, een mens kan niet alles hebben. Er zijn echter uitzonderingen.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik stem voor: GSC.
Ofwel: Gizmore's SlowChat
BSC, klinkt een beetje als BSE. Laten we dat maar niet doen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |