Ik neem aan dat er meer steden bij komen. De inhoud is ook niet echt bijzonder. Wellicht is het iets voor mensen die altijd verdwalen. Die verdwalen dan nu tenminste nog steedsquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef Douwe het volgende:
Op zich wel een handige... alleen wat is het nut precies? Komen er meer steden bij?
Ik vind het allemaal wel iets té fancy. Ik klik liever door een paar HTML pagina's heen, surft een stuk overzichtelijker.
Ik zou wel eerst een foto proberen te maken
Waardeloos. Ik zat op de eerste dag dat het werd ingevoerd in de desbetreffende trein. Géén draadloos netwerk én de TVs deden het niet.quote:
Je OP is te lang.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef Hik het volgende:
Loopt weer een topique van mij helemaal de soep in...![]()
Wat leest de persoon naast je?
Kom op zeg. Zelfs mijn liefste vriendje hier neemt er de moeite om een poging tot beledigen te doen!quote:
Ze wisten dat je kwamen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Waardeloos. Ik zat op de eerste dag dat het werd ingevoerd in de desbetreffende trein. Géén draadloos netwerk én de TVs deden het niet.
Ah de zon heeft er veel op geschenen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:09 schreef Hik het volgende:
Mijn nomad gaat mij nog overleven volgens mij...![]()
Ik heb 'm gekocht toen ik 17 was, voor interrail. Sindsdien is hij ieder jaar meegeweest, vaak meerdere keren per jaar en tussendoor nog vaak om was, kerstcadeaus en etenswaren te vervoeren. Hij is inmiddels een beetje lichtblauw () en één van de banden liet op een gegeven moment een beetje los (gerepareerd met vislijn
), maar het beestje is onverwoestbaar.
Dat vond ik ook en heb ik op een gepaste, doch vriendelijke manier duidelijk gemaakt. Het bleek dat het touwtje niet helemaal om de bovenste sluiting gaat maar aan de achterkant op 2 plekken, links en rechts, vastzit. Het zijn dus eigenlijk 2 touwtjes die je samen strak trekt. Als je er wat te hard aan trok zou het kunnen gebeuren dat ie ging knappen aldus Cor van Perry Sport Groningen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:24 schreef Lucille het volgende:
Een rugzak die na een jaar al stuk gaat is niet echt kwaliteit. Mijn rugzak is nu bijna 7 jaar oud en ziet er nog perfect uit.
Ik zag het. Wat is het toch een lieverd hè.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef Hik het volgende:
Kom op zeg. Zelfs mijn liefste vriendje hier neemt er de moeite om een poging tot beledigen te doen!![]()
Hij weet al net zo verbluffend veel van Afrika als van Latijns Amerika!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zag het. Wat is het toch een lieverd hè.
Waardeloos. Kost het je extra, heb je nog niks te lezen ook...quote:Als ik al eens met de trein reis, zit ik in de eerste klasse. Meestal zit er dan niemand naast je. Meelezen wordt dan wel heel lastig.
Ik zie vooral studentes, breezah's, allochtonen en bejaarden in de trein. Uiteraard ga ik dan tegenover een lekker wijf zitten, in plaats van tegenover een 70-jarige geitenwollen sok met een boek van Mulisch voor z'n flikker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]
Hij weet al net zo verbluffend veel van Afrika als van Latijns Amerika!
[..]
Waardeloos. Kost het je extra, heb je nog niks te lezen ook...![]()
En ik zie altijd alleen maar Conducteurs, militairen en Dutchtrain in de eerste klas. Dus "tieten staren", zoals een andere vrolijke vriend opperde, is er ook al niet bij.![]()
In de eerste klas?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
Ik zie vooral studentes, breezah's, allochtonen en bejaarden in de trein.
Tweede uiteraardquote:
Op welk traject?quote:
Ik heb een tijdje Doetinchem - Arnhem - Utrecht - Den Haag geredenquote:
Ah, die fijne dubbeldekkers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Doetinchem - Arnhem - Utrecht - Den Haag gereden
Zit op hospitalityclub te kijken voor een adresje in Uruguay, iemand woont daar... Verder totaal niet belangrijkquote:
Ik ook, ik wil echt niet tussen het gepeupel zitten, met die aso's die altijd proberen mee te lezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik al eens met de trein reis, zit ik in de eerste klasse.
Je bent wel helemaal in-to-homestay he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zit op hospitalityclub te kijken voor een adresje in Uruguay, iemand woont daar... Verder totaal niet belangrijk![]()
Als je een keer iemand in de 1e klas ziet meelezen weet je dat het UIO is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil echt niet tussen het gepeupel zitten, met die aso's die altijd proberen mee te lezenKoop gewoon je eigen boeken of ga naar de bibliotheek ja
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |