Als mijn vriend per ongeluk een scheet moet laten - prima. Als hij af en toe een boer laat - ook prima.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik hoor wel es verhalen van mensen die niet willen dat hun vriend of vriendin een scheet laten...what's the big deal?![]()
Je moet inderdaad wel weten wanneer het wel en niet kan, ben ik met je eens!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn vriend per ongeluk een scheet moet laten - prima. Als hij af en toe een boer laat - ook prima.
Ik heb alleen een ex-vriend gehad die heel vaak express scheten ging zitten laten en ging zitten boeren, ook op momenten dat het erg ongepast was. Dat vind ik dus echt bijzonder onaantrekkelijk en asociaal en daar heb ik dan ook wat van gezegd.
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
en dan rustig afwachten totdat ze het dekbed wegslaat.
Dat is gewoon humor inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
Ik kan d'r altijd wel om lachen hoor. Maar ik doe 't ook terug.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
een goede scheet laten,
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weirdquote:Op maandag 9 januari 2006 10:35 schreef boyv het volgende:
vertel eens zo'n verhaal
Je bent een echte expert.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Of als je op de bank zit,
je hand onder je kont stoppen, een scheet laten.
Deze scheet vang je op in je hand, en met 1 vloeiende beweging gooi je die scheet richting de neus van je vrouw.
Geloof me, dat stinkt heel erg.
Dat kun je niet echt onopvallend doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef boyv het volgende:
of opvangen in een Pringles-bus
dat gaat mij dus net iets te ver en je kan meteen een tik verwachten danquote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Of als je op de bank zit,
je hand onder je kont stoppen, een scheet laten.
Deze scheet vang je op in je hand, en met 1 vloeiende beweging gooi je die scheet richting de neus van je vrouw.
Geloof me, dat stinkt heel erg.
Mag ze wel poepen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weird
vrouwen poepen nietquote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ze wel poepen?
En geldt diezeflde restrictie ook voor hem?
Wrom niet dan? Wij hebben er altijd wel lol mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef ChantalC het volgende:
Scheten laten in bed is echt not done!![]()
Dus moet ze maar met buikpijn gaan rond lopen? Of netjes telkens naar de plee? En wat doet hij zelf dan? (Ik denk dat ik een keer s'nachts boven zijn kop zou gaan hangen om een natte flubber scheet te latenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weird
Pcies...... en dan expres onder de dekens kruipen en een flinke neus ophalen en tegen je partner zeggen dat het best meevalt!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom niet dan? Wij hebben er altijd wel lol mee.
Ken ook zo'n stel... Vind het maar raar...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik hoor wel es verhalen van mensen die niet willen dat hun vriend of vriendin een scheet laten...what's the big deal?![]()
Of een verhitte discussie houden over de vraag wiens scheten het ranzigst zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
Pcies...... en dan expres onder de dekens kruipen en een flinke neus ophalen en tegen je partner zeggen dat het best meevalt!
Stinkt zo...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom niet dan? Wij hebben er altijd wel lol mee.
Idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef Alicey het volgende:
OMG een LFC-linkje en de hele LFC post mee.
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Of een verhitte discussie houden over de vraag wiens scheten het ranzigst zijn.
Je gaat je volgende week toch wel gedragen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die van mij ruiken heerlijk,
Naar?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die van mij ruiken heerlijk,
Ik zal mijn scheten bewaren voor als ik weer bij heiden6 ben.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef Alicey het volgende:
Je gaat je volgende week toch wel gedragen?
CREW-meet?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat je volgende week toch wel gedragen?
Iets met zwavel en rotte eieren.quote:
Goed zo dan!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal mijn scheten bewaren voor als ik weer bij heiden6 ben.![]()
Minimeet dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Rekkie het volgende:
CREW-meet?
Bruine bonen.quote:Dan zou ik de avond te voren, veel scherpe sauzen eten i.c.m. knoflook en chili con carne ofzo
Mja iddquote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef qu63 het volgende:
dat gaat mij dus net iets te ver en je kan meteen een tik verwachten dan
Niet eens naar zure melkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iets met zwavel en rotte eieren.Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat ik gegeten heb. De ene keer zijn ze beter dan de andere keer.
Na tien keer pas?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef -Trinity- het volgende:
Mja idd. Maar ik zou er geen ruzie om beginnen of hem meteen verlaten ofzo. Als dát 10x op een dag voorkomt zou ik me wel gaan ergeren natuurlijk
.
We hebben een echte!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef suikerzoet het volgende:
Nah zeg, ik vind het niet kunnen hoor.... ik zou het zelf nooit doen. En als mijn eventuele partner het zou doen, die zou ik op balkon laten uitwaaien. Wat anderen binnen hun relatie normaal vinden moeten ze helemaal zelf weten. Maar dit soort dingen hoeven voor mij niet. Voor je 't weet vinden ze het doodnormaal en moet je het de rest van je leven aanhoren en ruiken. Nee bedankt!
Boeren idem dito. Per ongeluk na een flinke slok cola ofzo, dat kan gebeuren. Maar expres even zo'n powerboer omdat je het effe kwijt moet, dacht het niet. Als je niet uitkijkt gaan ze ook nog met open deur zitten poepen op je wc. Nee, er zijn grenzen (voor mij).
Nou, maar ze heeft gelijk. Het zegt wel iets.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:54 schreef thefunny het volgende:
Mijn moeder zei altijd: "Ach, tja, als je er maar een scheet bij kan laten he."
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zorgt het onderwerp 'scheten' eigenlijk voor zoveel hilariteit?
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef suikerzoet het volgende:
Nah zeg, ik vind het niet kunnen hoor.... ik zou het zelf nooit doen. En als mijn eventuele partner het zou doen, die zou ik op balkon laten uitwaaien. Wat anderen binnen hun relatie normaal vinden moeten ze helemaal zelf weten. Maar dit soort dingen hoeven voor mij niet. Voor je 't weet vinden ze het doodnormaal en moet je het de rest van je leven aanhoren en ruiken. Nee bedankt!
Boeren idem dito. Per ongeluk na een flinke slok cola ofzo, dat kan gebeuren. Maar expres even zo'n powerboer omdat je het effe kwijt moet, dacht het niet. Als je niet uitkijkt gaan ze ook nog met open deur zitten poepen op je wc. Nee, er zijn grenzen (voor mij).
Wat dacht je, met al die koeien hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.
Koeienscheten zijn echter iets heel anders dan partnerscheten... Tenzij.... Ach laat maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dacht je, met al die koeien hier?
En snurken stinkt niet eens...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik houd ze voorlopig toch nog maar in bij mijn vriendin. De ontdekking vannacht dat ik best wel hard kan snurken viel ook niet echt in goede aarde bij d'r...
Nouja zegquote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, *die* zijn echt viesssss!
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.
Nee ik scheet voornamelijk zwavelzuurquote:Op maandag 9 januari 2006 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die heb jij altijd?Ik soms ook wel, maar die vind ik echt ranzig.
Omdat het gewoon leuk is..ook in films kan ik er erg om lachen...kennen jullie Down Periscope, dan zitten en stel maffe mariniers in een onderzeeer en moeten ze stil zijn omdat een ander onderzeeer boven hun zit en ze niet gespot mogen worden...laat de kok een enorme scheet...dan rol ik van de bank af van het lachen, geweldig.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zorgt het onderwerp 'scheten' eigenlijk voor zoveel hilariteit?
Vraagt hij dan nooit wat er zo grappig is?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef thefunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Soms he, soms zit ik op mn werk in een vergadering, en dan denk ik wel eens op sommige momenten: "Als de directeur nou eens lekker opzij ging zitten en een knetterende scheet liet op die leren stoel" bij de gedachte moet ik alleen al glimlachen.![]()
Een van mijn honden kijkt altijd achterom en vraagt zich dan af waar dat geluid vandaan kwam.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat onze hond ook scheten laat..... zonder pardon als hij voor ons ligt op de grond.....
Soms zo hard dat hij er zelf van schrikt..... en vervolgens op staat omdat het hem teveel stinkt![]()
Ik heb inderdaad ook iemand met zo'n hond gekend.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat onze hond ook scheten laat..... zonder pardon als hij voor ons ligt op de grond.....
Soms zo hard dat hij er zelf van schrikt..... en vervolgens op staat omdat het hem teveel stinkt![]()
LoL ben benieuwd wat je later dan van jezelf gaat vinden , naar mate je ouder word word op een gegeven moment je kringspier slapper en floepen ze er met regelmaat ineens uitquote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!
En jij doet je naam helemaal eer aanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!
In je ogen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:08 schreef cyberbull het volgende:
tis een natuurlijk proces...elk mens heeft er last van.....ik pleit voor gewoon gaan laten die zooi.,..we hebben er allemaal last van dus ja...normale zaak om een ruft te laten in mijn ogen.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik stond vorige week bij het stoplicht.
Staat er een auto naast me
Ik draai me raampje open, en kijk die persoon in de auto aan.
Deze draait vervolgens ook haar raampje open.
waarop ik tegen haar zeg
"zo , ook een scheet gelaten ? "
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Boeren en scheten laten is zo menselijk. Ik zie geen reden om vies te zijn van mijn eigen partner, zegt meer over jezelf dan over de ander denk ik.
whehehehe ik zie het LooooooooooooooL foutjequote:
Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen. Iemand tips om zo hard mogelijk te stinken?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is juist een goede test, Grrrrrrrr. Flinke scheet laten. Als ze daar boos om wordt, meteen de relatie beeindigen.
Een scheet kan je wel inhouden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nooit van gehoordmaar als dat niet mag binnen een relatie dan had vind ik het wel vreemd waarom er dan 100duizenden echtparen langer dan 1 jaar getrouwd zijn
je kan zowiezo al een scheet niet inhouden
Bruine bonen, chili of erwtensoep gaan eten en uien doen het goed bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen. Iemand tips om zo hard mogelijk te stinken?
En dan over koeien nog niet eens gesproken, als je daar een vlammetje bij houdt, kunnen ze zelfs ontploffen!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een scheet kan je wel inhouden hoor![]()
Als je dan in een drukke winkelstraat zou lopen zou je anders half vergast worden, en zou iedereen last hebben van geluidsoverlast.
Moet je m een schaaltje uien geven. Lachen geblazenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Zelf uitgeprobeerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef filmfreek het volgende:
Eieren, gewoon bij je ontbijt 7 á 8 gekookte eieren eten. Teentje knoflook erbij - niet kauwen, gewoon doorslikken. Even wachten ... ranzig!
Ik hier thuis ook.quote:
Dat zou ik dan weer *wel* vervelend vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:29 schreef -Guppie- het volgende:
pff mijn vriend doet niet anders
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:37 schreef Megumi het volgende:
Als je er een vuurtje bij houd brand het schoon op. En is de ontharing ook weer voor elkaar.
Vraag heiden of hij je er bij helpt.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen (quote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen () .
Die eerste gaat meestal per ongeluk, en dan is de druk er zowel letterlijk als figuurlijk vanaf.
Niet dat het daarna een groot knetterend schetenfestijn wordt, maar de gêne is wel een stuk minder.
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruftenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
'De hele tijd' is ook weer zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruften![]()
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten?quote:Geldt ook voor boeren. Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'. Niet te zwaar opvatten, want ik weet dat vrouwen ook poepenWe zijn nu haast 9 maanden samen en ondertussen kunnen we het overal wel over hebben. Maar die eerste scheet is nog steeds niet 'gevallen'.
Best raar eigenlijk om er op deze manier over te denken
Ik denk omdat ik toch dat -onhaalbare- ideaalbeeld in het begin niet direct wil neerhalen of zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeurenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
[..]
Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'.
whaha zo gaat het inderdaad preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen vinden scheten laten, net als mannen, een zeer amusante bezigheid. Het duurt even, en meestal ben je als man de eerste die (per ongeluk) een flinke ruft laat, maar zodra ze zich meer op hun gemak voelen bij je en je zelf al een aantal scheten hebt gelaten breekt de pleuris uit en volgt het ene na het andere scheetwedstrijdje.
Rare jongens, die vrouwen.
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'De hele tijd' is ook weer zoiets.
[..]
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten?Bij mij duurt het hooguit een paar uur.
Toch weet ze al dat je ruft hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maar![]()
Meteen als je haar ziet?quote:Weet je watVolgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
![]()
Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik alquote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeuren![]()
Weet ik, vandaar dequote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef GF het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik al![]()
Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebrokenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:
[..]
Weet je watVolgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch weet ze al dat je ruft hoor.
[..]
Meteen als je haar ziet?
Dan krijg ik het zwaar te verduren als ze op schoot zit denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebroken![]()
Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:44 schreef Rekkie het volgende:
Alsof de boeren gemeenschap er wat aan kan doen
Toch jammer dat dit topic weer een bepaalde bevolkinsgroep moet onderuit halen
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken isquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:
Ik ben dus niet van plan de illusie hoog te houden van dat vrouwen niet poepen of boeren of een ruft laten, heb al genoeg pijn in me buik zonder dat ik me ruften ook nog es in moet houdenUiteraard doe ik zulke dingen niet als ik in een winkelstraat loop of bij familie op bezoek zit of whatever
Ik stel het meestal in het begin ook ff uit, mede omdat ik weet dat ik echt ranzig kan stinken(ben maag/darm patient
) maar als eenmaal de eerste ruft gelaten is en er hartelijk om gelachen is danne, ja dan beginnen de wedstrijdjes in bed
Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgtDamn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
Je had het wel door dat het sarcasme was he?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?
Die tent stond helemaal bol zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:
Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgtDamn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
Errr, nou nee, niet echt last van gehad, we fokte als konijntjesquote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is![]()
ja ik boer m'n bruder wel ens in z'n oor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is![]()
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter vanquote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt niet hoor!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het iig niet erg aantrekkelijk. Maar hey, ieder zijn ding.
LOL Dus jij bukt heel wat af.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef sandermans het volgende:
Ik doe gewoon altijd net alsof er wat op de grond ligt, en dat op wil rapen..
Dan buk je, en gaat de spanning van je anjer af, dus heb je evt nog een excuus om je eruit te lullen![]()
Iddquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die tent stond helemaal bol zekerDas altijd erg ja, als je bij familie zit ofzo.. als je dan weer samen bent komt alles er in een keer uit (blijkt dat de ander het ook al zat op te houden
) met van die opgeluchte ooh's en aah's
Onderbroekenlol is niet zo aan mij besteedquote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.
Whehehehehe dan wordt de sex beterquote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter vanZolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
ja dat wel maar hé, je moet er iets voor over hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Dus jij bukt heel wat af.
ik weet niet wat jij in je hoofd haalt maar ik had het niet over scheetsex neequote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehehehe dan wordt de sex beterIs hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter
;:D:D D:D:D:D
![]()
![]()
:
:D:
in een melig topic wordt lezen misschien wel moeilijkquote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter vanZolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
Een niet nader te noemen persoonquote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
Whehehehehe dan wordt de sex beterIs hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter
;:D:D D:D:D:D
![]()
![]()
:
:D:
ieuw :dquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen persoonheeft een keer een scheet gelaten toen ik hem tijdens het pijpen anaal vingerde.
![]()
No offence, maar hoe wil je anders een gozer vingeren?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen persoonheeft een keer een scheet gelaten toen ik hem tijdens het pijpen anaal vingerde.
![]()
Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Ja okee je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
No offence, maar hoe wil je anders een gozer vingeren?
dat bedoelde ik dus jaquote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef purplerose het volgende:
Het feit dat je je zo op je gemak voelt bij je partner dat je scheten durft te laten komt wel de sex ten goede omdat je op je gemak bij die persoon bent
En, was het een droge of een natte scheet?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Bij een one night stand zou ik het dan weer wat minder vinden, maar zou er toch wel om kunnen lachen uiteindelijk denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef purplerose het volgende:
Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaan
Heb wel es een one night stand gehad die tijdens het pijpen een ruft liet
* Flatsss.... zo das eruitquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef nozem het volgende:
[..]
En, was het een droge of een natte scheet?![]()
Het was gelukkig een droge scheet.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef nozem het volgende:
En, was het een droge of een natte scheet?![]()
Bij een one night stand is dat nooit slim natuurlijk (niet dat ie het expres deed waarschijnlijk..), dan blijf je voor altijd 'die gozer die een scheet liet tijdens het pijpen'quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaan
Heb wel es een one night stand gehad die tijdens het pijpen een ruft liet
En alle ramen opengezet zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef purplerose het volgende:
Heb die one night stand gelijk netjes de deur uitgewerkt
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef releaze het volgende:
er zijn nog meer wenkbrauwwaardige eigenschappen aan me, snotneuzen toeteren, keihard niezen, neuspulken.... dat kondig ik in het begin van de relatie ook heel beschaafd aan als "het spijt me, maar ik moet ff iets ranzigs doen" + hele uitleg waarom
Dat kan ik ook.. alleen komen die ergens anders uitquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef releaze het volgende:
toen mn zusje in groep acht werkweek had sliep ze op een kamer met nog 3 andere meiden. Een van die meiden beweerde op commando scheten te kunnen laten die niet stonken en waarempel, ze had gelijk! Een groot niet-stinkend scheet festijn!
Okselscheten?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat kan ik ook.. alleen komen die ergens anders uit
neeeeeeeeeeee, het was midwinter -10 kou!!! Wel het beddegoed verschoondquote:
Serieus?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef GF het volgende:
Gisteren kreeg ik een hele uitleg over haar neus. Ze heeft vaak niet veel 'vloeibaars' erin zitten. Maar van die korstjes. Van die harde die tegen de wand van je neus zitten. Vrij droog zijn ze, in haar geval gemengd met wat rood want bloed schijnt te zijn. Ze wilde het demonstreren maar ik haakte af. En nog steeds geen 'echte eerste scheet'
Nou, gewoonlijk wel een beetje beschaafd. Tenzij hij net een keiharde heeft gelaten, dan pak ik 'm terug.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef addictivebeat het volgende:
een scheet kan je niet tegenhouden, maar doen mensen dit dan discreet binnen een relatie of gewoon zonder enige gene keihard? dat laatste vind ik niet echt normaal.
toch, als je iemand anaal vingert, in of aan het poepgat zit, dan is een gewone scheet toch niet zo vies? of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Vooral omdat die scheet sowieso wordt gelaten. Als je partner niet aan je vinger wil trekken laat je een ruft en zeg je gewoon: "Tja, dan had je maar aan mijn vinger moeten trekken"quote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef purplerose het volgende:
Het 'trek es aan me vinger' grapje is ook geinig
Zo hard mogelijk natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef addictivebeat het volgende:
een scheet kan je niet tegenhouden, maar doen mensen dit dan discreet binnen een relatie of gewoon zonder enige gene keihard? dat laatste vind ik niet echt normaal.
Discreet? Ik ga niet elke keer naar de wc lopen voor een ruft hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef addictivebeat het volgende:
Het is meer 't idee. We hebben er daarna ook hartelijk om in een deuk gelegen. Sterker nog, we kwamen niet meer bij.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef releaze het volgende:
toch, als je iemand anaal vingert, in of aan het poepgat zit, dan is een gewone scheet toch niet zo vies? of zie ik dat verkeerd?
kutscheten?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat kan ik ook.. alleen komen die ergens anders uit
Dat kan ik me dan weer prima voorstellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is meer 't idee. We hebben er daarna ook hartelijk om in een deuk gelegen. Sterker nog, we kwamen niet meer bij.
Ahhh, ja, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee lager, maargoed daar is al eens een topic over geweest
dat geloof ik primaquote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is meer 't idee. We hebben er daarna ook hartelijk om in een deuk gelegen. Sterker nog, we kwamen niet meer bij.
Tja.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef nozem het volgende:
Topics over poep, scheten en neuken lopen altijd zo enorm goed he. Wat zijn wij toch elementaire wezens.
Heerlijk hequote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef nozem het volgende:
Topics over poep, scheten en neuken lopen altijd zo enorm goed he. Wat zijn wij toch elementaire wezens.
Dus... als je met je vingers in iemands kont zit te roeren dan is het oke, maar als er een beetje lucht bij ontsnapt dan ga je gelijk je handen wassen, alsof ze dan opeens wel vies worden?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was gelukkig een droge scheet.Maar ben wel meteen mijn handen gaan wassen.
quote:Is it really possible to ignite farts?
The answer to that is yes! However, you should be aware that people get injured igniting flatus. Not only can the flame back up into your colon, but your clothing or other surroundings may catch on fire. A survey done by Fartcloud (the site, alas! is no more) indicates that about a quarter of the people who ignited their farts got burned doing it. Ignition of flatus is a hazardous practice. However, if you want to try it, and you don't have a friend to light your fart for you, you might find it easier to accomplish the job using the Fartlighter.
There have also been cases in which intestinal gases with a higher than normal oxygen content have exploded during surgery when electric cautery was used by the surgeon.
Ja, ik weet dat het niet erg consequent is.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:31 schreef DemonRage het volgende:
Dus... als je met je vingers in iemands kont zit te roeren dan is het oke, maar als er een beetje lucht bij ontsnapt dan ga je gelijk je handen wassen, alsof ze dan opeens wel vies worden?
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
een goede scheet laten,
romantischquote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef purplerose het volgende:
Als ik een dag heel erg last van me darmen had deed mijn ex altijd op me buik duwen en dan kwam er elke keer een ruft
Wat, blijkens dit topic, een heel sociaal gebeuren is.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef Alicey het volgende:
Het gaat nu eigenlijk meer over farten in het algemeen.
Connection refused.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die Fart Survey moeten jullie allemaal even invullen, die is echt leuk!
Ja, je moet het even via deze pagina doen: http://members.lycos.co.uk/jacosurveys/quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef Alicey het volgende:
Connection refused.
Jezus, wat een vragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet het even via deze pagina doen: http://members.lycos.co.uk/jacosurveys/
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet het even via deze pagina doen: http://members.lycos.co.uk/jacosurveys/
quote:Category X - Farting and Relationships
If you are currently or have been in a relationship, have you ever farted in bed and trapped your partner under the sheets? (Called the "Dutch oven")
Ja, mooi is dat hè! Laatst waren 2 gasten aan het vechten op school. De één duwde de ander op de grond, en ging met zijn knie op z'n buik zitten. Damn man, enorme scheet kwam d'r uit, iedereen die stond te kijken helemaal kromquote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef purplerose het volgende:
Als ik een dag heel erg last van me darmen had deed mijn ex altijd op me buik duwen en dan kwam er elke keer een ruft
zal dat komen omdat we vroeger van die kool-vreters waren?quote:
Jij laat nooit een scheet??quote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Ingridh007 het volgende:echt super vies!!!!
Mag echt niet binnen een relatie, net als boeren
Mn ouders doen t trouwens ook, komen ze thuis, beginnen ze t huis onder te schijten.
* Ingridh007 zit nu lief op dr eigen scheetvrije kamertje
Ik vind jou signature wel goed van toepassing op dit onderwerp.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Inderdaad.
Nu je er nog aan houden hequote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind jou signature wel goed van toepassing op dit onderwerp.
onmogelijk. als je het echt blijft ophouden, heb je er op een gegeven moment gewoon genoeg van.quote:
Dit is het topic voor modjes....quote:
Ik ga met liefde naar mijn werk en denk voortdurend aan mijn liefdesrelatie tijdens het werk!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kappen met dat geslowchat.
En het topic gaat over winden binnen een liefdesrelatie, niet in een werkrelatie...
Noem je kloon (als je die ooit aanmaakt) FartFree.quote:
Jij gaat zoooooo erg schrikken als jullie getrouwd zijn en de illusie valt wegquote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef Camplo het volgende:
Baaaaah wat een topic.
Nee nee en nog eens nee
Zolang het maar buiten mijn weten gebeurd
Ik en me vriendin zijn immers nog niet getrouwd
Zou wel een mooi verhaal worden... een religie waar je niet je maagdelijkheid, maar je eerste openlijke scheet moet bewaren voor als je getrouwd bent.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Scheten voor het huwelijk is de grootste zonde die er is..
Jezus, mensen waar hebben we het over, de kamer uitlopen om een poepje te latenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef MrLn-- het volgende:
ALs mijn vriend er per ongeluk eentje laat schieten, ok...kan gebeuren!
Ik zal wel eerlijk zeggen dat ik er totaal niet tegen kan, ik vind het gewoon smerig, als iemand een vette stinkerd laat en ja dus ook mijn vriend.
Dit vooral als het gebeurt in mijn kamer/bed..
Gelukkig heeft hij dit door en loopt hij altijd even de kamer uit :-)
Poeh ja echt wel, wat zou dat humor zijn zeg!!!! Ha ha ha! ...echt gewoon vet volwassen gedrag! HiHhhiiihihihih...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jezus, mensen waar hebben we het over, de kamer uitlopen om een poepje te laten
Ik zou een geweldige avond hebben met jou vastgebonden aan een stoel en ik steeds ruften laten in je bijzijn
Mens waar maak je je druk om
Meid, als jij konstant met buikpijn wilt lopen en je vriend ook, be my guestquote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef MrLn-- het volgende:
[..]
Poeh ja echt wel, wat zou dat humor zijn zeg!!!! Ha ha ha! ...echt gewoon vet volwassen gedrag! HiHhhiiihihihih...![]()
Er wordt hier wat gevraagd en ik reageer daarop! Ik ga dus echt niet slapen in een bed waarin een lekkere rotte eierwalm is verspreid!
Jouw partner mag geen scheten laten?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Ingridh007 het volgende:echt super vies!!!!
Mag echt niet binnen een relatie, net als boeren
Mn ouders doen t trouwens ook, komen ze thuis, beginnen ze t huis onder te schijten.
* Ingridh007 zit nu lief op dr eigen scheetvrije kamertje
Spijt me zeer, maar elkaar vergassen vind ik nou ook niet top... Ik zelf doe t gewoon niet...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Meid, als jij konstant met buikpijn wilt lopen en je vriend ook, be my guest![]()
*sjees, elke dag je raam open zetten en de boel ff laten luchten en elke week je bed verschonen en het is weg.*
Je moet natuurlijk niet overdrijven gelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar elkaar vergassen vind ik nou ook niet top... Ik zelf doe t gewoon niet...
Ik chill genoeg, maar vind t gewoon onfatsoenlijk van mezwelf. Ik loop ff naar de wc of naar buiten. Totaal geen prob lijkt mij. Overigens heb ik er geen problemen mee als mn vriendin t doet en zij zou er ook geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet overdrijven gelijkNiemand hier is 24 uur per dag aan het ruften maar ik ga het absoluut niet inhouden, heb al genoeg buikpijn zonder mijn scheten ook nog es in te houden
Denk dat de mensjes die er zo serieus over doen es moeten chillen, het is maar wat gas
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar elkaar vergassen vind ik nou ook niet top... Ik zelf doe t gewoon niet...
En volgens mij ben jij de enige die hier btje moeilijk doet?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef purplerose het volgende:
Ik heb het over de mensen die er krampachtigover doen alsof het het meest verschrikkelijke en schandaligste is wat een mens kan doen, het is gewoon een lichaamsfunctie
Jij hebt je naam als multi-rufter in ieder geval waar gemaakt in dit topic. Weet ze te doseren, die scheten.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef purplerose het volgende:
Ik heb het over de mensen die er krampachtigover doen alsof het het meest verschrikkelijke en schandaligste is wat een mens kan doen, het is gewoon een lichaamsfunctie
Mn vriendin doet t wel eens (per ongeluk). Totaal geen problemen mee... Ik doe t gewoonweg niet, ookal zou ze t absoluut niet erg vinden. Ik schaam me er ook niet voor, ik zou me er absoluut niet ongemakkelijk door voelen, maar ik doe t nietquote:Op maandag 9 januari 2006 19:15 schreef MrLn-- het volgende:
[..]
![]()
Jou mag ik wel
![]()
Nee maar ik zou me serieus schamen als ik het zou doen bij m'n vriend!! Purplerose, dat jij het heel fijn vindt om te doen in bijzijn van andere sja moet jij weten....maar echt ik zou me er totaal niet bij op me gemak voelen![]()
En ik vind het heel mooi dat anderen zich hier niet schamen en het niet erg vinden als hun vriend of vriendin het doet...sja prachtigprettig voor beiden zou ik zeggen!
![]()
oh wat ben jij naief! Iedereen laat scheten in zn slaap. Iedere nacht, iedereen! Van die stille, stinkende windjes! Wanneer je lichaam lekker op zn gemak een beetje het avondeten aan het verteren is! Snachts laat men onderhand meer scheten dan overdag, vooral als je het inhoud! Jouw bed is snachts vol van rotte eier walm, je eigen walm en de walm van je vriend! Als ik jou was zal ik maar nooooooooooit meer slapen, want het gebeurt nou eenmaal, altijd!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef MrLn-- het volgende:
[..]
Poeh ja echt wel, wat zou dat humor zijn zeg!!!! Ha ha ha! ...echt gewoon vet volwassen gedrag! HiHhhiiihihihih...![]()
Er wordt hier wat gevraagd en ik reageer daarop! Ik ga dus echt niet slapen in een bed waarin een lekkere rotte eierwalm is verspreid!
Dat topic was geweldig!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef Moonah het volgende:
Copyright by Tijn.
[afbeelding]
Check naam v.h. plaatje ook even...![]()
Nou zal het nog eens typen: als iemand het per ongeluk doet of het gebeurt tijdens slapen...sja kan je weinig aandoen!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:19 schreef releaze het volgende:
[..]
oh wat ben jij naief! Iedereen laat scheten in zn slaap. Iedere nacht, iedereen! Van die stille, stinkende windjes! Wanneer je lichaam lekker op zn gemak een beetje het avondeten aan het verteren is! Snachts laat men onderhand meer scheten dan overdag, vooral als je het inhoud! Jouw bed is snachts vol van rotte eier walm, je eigen walm en de walm van je vriend! Als ik jou was zal ik maar nooooooooooit meer slapen, want het gebeurt nou eenmaal, altijd!
wat staat er nou onder je avatarquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan het soms echt niet helpen, het gebeurt weleens per ongeluk.
Vooral als ik koolzuurhoudende drankjes heb gehad bijvoorbeeld.
Als ik alleen ben doe ik het veeeeel meer; ik hou me toch wel in voor mijn vriend.
Dat moet ik helaas wel bekopen met buikpijn.
Ik vind het toch een beetje not-done, al ben ik opgegroeid in een gezin waarin pa de hele dag knetterende ruften liet!
Haha!!Daar had ik nog niet bij stilgestaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat staat er nou onder je avatar
Lijkt me onzin, ik zie zo'n gasbel zich geen weg banen door je hele spijsverteringsstelsel... Het zou wel verklaren waarom sommige mensen zo uit hun bek stinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
ik heb net nog iets leuks gehoord
het schijnt dus dat als je heel krampachtig je scheten in probeert te houden dat de lucht die je dwars zit er wel op een andere manier uitkomt... via de darmen omhoog de maag de slokdarm in en dan...brrrrp!
Lijkt me onzin, ik zie zo'n gasbel zich geen weg banen door je hele spijsverteringsstelsel... Het zou wel verklaren waarom sommige mensen zo uit hun bek stinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
het schijnt dus dat als je heel krampachtig je scheten in probeert te houden dat de lucht die je dwars zit er wel op een andere manier uitkomt... via de darmen omhoog de maag de slokdarm in en dan...brrrrp!
Was het maar waar, een boer kan je nog onopvallend laten.. in sommige situaties loop je gewoon met ontzettende krampen omdat je de boel in moet houden, maar heb nooit gemerkt dat die lucht omhoog kroop..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef Moonah het volgende:
Copyright by Tijn.
[afbeelding]
Check naam v.h. plaatje ook even...![]()
Het is onzin idd. Zie voor meer info de eerder door mij gelinkte site met Fart Facts.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me onzin, ik zie zo'n gasbel zich geen weg banen door je hele spijsverteringsstelsel... Het zou wel verklaren waarom sommige mensen zo uit hun bek stinken...
geinig, ik had het van een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is onzin idd. Zie voor meer info de eerder door mij gelinkte site met Fart Facts.
Dat zat dan dus tussen de oren.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef releaze het volgende:
geinig, ik had het van een ervaringsdeskundige
vroeger was het zo'n beetje verplicht te boeren aan tafel, anders was het een belediging naar de kok / gastheer. boeren betekende dat het je lekker heeft gesmaakt (veel snel wegeten, met teveel happen lucht, dan krijg je dat)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Mwah, tenzij ik echt niet anders zou kunnen zou ik het liever ook niet doen. Opzich best ranzig, zeker bierscheten kan je iemand echt niet aan doen! Boeren laten ook niet, omdat je dat nog 100% kan controleren, vind ik echt asociaal. Laatst ook met wat mensen op skireis, en zo'n gast laat aan tafel gewoon een boer. Echt aso!
Dat soort dingen heb ik ook weleens gehoord, ja. Maar goed, vroeger is niet nú, en ik vind het opzich asociaal / pauper.quote:
Ik ook, ik vind het geluid van een boer een van de onsmakelijkste dingen die er bestaat! (wat dat betreft mag ik blij zijn dat mijn ex me gedumpt heeft!)quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook weleens gehoord, ja. Maar goed, vroeger is niet nú, en ik vind het opzich asociaal / pauper.
Boert in je oorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef nozem het volgende:
Eigenlijk vind ik jullie stiekem maar een stelletje vieze wijven. Zo ongegeneerd praten over ruften laten betaamt geen dame van stand.
In de speelfilm van Scooby Doo zit ook een geniale scheetscene in. "Are you challenging me Scoob?" daar ben ik ook half door van de bank gerold.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Omdat het gewoon leuk is..ook in films kan ik er erg om lachen...kennen jullie Down Periscope, dan zitten en stel maffe mariniers in een onderzeeer en moeten ze stil zijn omdat een ander onderzeeer boven hun zit en ze niet gespot mogen worden...laat de kok een enorme scheet...dan rol ik van de bank af van het lachen, geweldig.![]()
Ja, daar lag ik ook ook helemaal van in een deuk...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
In de speelfilm van Scooby Doo zit ook een geniale scheetscene in. "Are you challenging me Scoob?" daar ben ik ook half door van de bank gerold.
Mijn vriend roept 't wel altijd andersom (wat op zich nog wel geloofwaardig klinkt):quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
Het stond dan zeker op een andere site, maar een boer komt vanuit je luchtpijp en niet vanuit je slokdarm. Een scheet zal niet vanuit je darmen in je longen terechtkomen en dus kan een scheet nooit een boer worden. Sowieso zal de lucht gewoonlijk niet van onder naar boven de maagklep kunnen passeren lijkt mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef releaze het volgende:
eigenlijk, het staat niet tussen de fart facts. er staat wel dat de fart terug om hoog gaat, maar meestal later gewoon weer uitgescheten wordt.
misschien moet ik een mailtje sturen met de vraag of het waar is dat het gas zover omhoog kan bobbelen dat het via je maag weer je slokdarm ingaat.
Wat ik wel weet, is dat de nazi's een vorm van marteling toepasten waarbij ze een tuinslang in je anus stopten en het water net zolang aanzetten totdat je ontlasting er van boven weer uitkwam.quote:ik heb ook weleens een of ander eng verhaal gehoord dat dat ook met je stront kan gebeuren, maar dan moest je weer eoa ziekte hebben ...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik wel weet, is dat de nazi's een vorm van marteling toepasten waarbij ze een tuinslang in je anus stopten en het water net zolang aanzetten totdat je ontlasting er van boven weer uitkwam.
Wat is er precies vies aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef Sargon het volgende:
scheten laten is vies, doe je maar op de wc of buiten
een boer is lucht dat vanuit de slokdarm omhoog komt, hoor, volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het stond dan zeker op een andere site, maar een boer komt vanuit je luchtpijp en niet vanuit je slokdarm. Een scheet zal niet vanuit je darmen in je longen terechtkomen en dus kan een scheet nooit een boer worden. Sowieso zal de lucht gewoonlijk niet van onder naar boven de maagklep kunnen passeren lijkt mij.
[..]
Wat ik wel weet, is dat de nazi's een vorm van marteling toepasten waarbij ze een tuinslang in je anus stopten en het water net zolang aanzetten totdat je ontlasting er van boven weer uitkwam.
Alles niet... het is lucht..... niet meer niet minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |