Spijt me zeer, maar elkaar vergassen vind ik nou ook niet top... Ik zelf doe t gewoon niet...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Meid, als jij konstant met buikpijn wilt lopen en je vriend ook, be my guest![]()
*sjees, elke dag je raam open zetten en de boel ff laten luchten en elke week je bed verschonen en het is weg.*
Je moet natuurlijk niet overdrijven gelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar elkaar vergassen vind ik nou ook niet top... Ik zelf doe t gewoon niet...
Ik chill genoeg, maar vind t gewoon onfatsoenlijk van mezwelf. Ik loop ff naar de wc of naar buiten. Totaal geen prob lijkt mij. Overigens heb ik er geen problemen mee als mn vriendin t doet en zij zou er ook geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet overdrijven gelijkNiemand hier is 24 uur per dag aan het ruften maar ik ga het absoluut niet inhouden, heb al genoeg buikpijn zonder mijn scheten ook nog es in te houden
Denk dat de mensjes die er zo serieus over doen es moeten chillen, het is maar wat gas
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar elkaar vergassen vind ik nou ook niet top... Ik zelf doe t gewoon niet...
En volgens mij ben jij de enige die hier btje moeilijk doet?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef purplerose het volgende:
Ik heb het over de mensen die er krampachtigover doen alsof het het meest verschrikkelijke en schandaligste is wat een mens kan doen, het is gewoon een lichaamsfunctie
Jij hebt je naam als multi-rufter in ieder geval waar gemaakt in dit topic. Weet ze te doseren, die scheten.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef purplerose het volgende:
Ik heb het over de mensen die er krampachtigover doen alsof het het meest verschrikkelijke en schandaligste is wat een mens kan doen, het is gewoon een lichaamsfunctie
Mn vriendin doet t wel eens (per ongeluk). Totaal geen problemen mee... Ik doe t gewoonweg niet, ookal zou ze t absoluut niet erg vinden. Ik schaam me er ook niet voor, ik zou me er absoluut niet ongemakkelijk door voelen, maar ik doe t nietquote:Op maandag 9 januari 2006 19:15 schreef MrLn-- het volgende:
[..]
![]()
Jou mag ik wel
![]()
Nee maar ik zou me serieus schamen als ik het zou doen bij m'n vriend!! Purplerose, dat jij het heel fijn vindt om te doen in bijzijn van andere sja moet jij weten....maar echt ik zou me er totaal niet bij op me gemak voelen![]()
En ik vind het heel mooi dat anderen zich hier niet schamen en het niet erg vinden als hun vriend of vriendin het doet...sja prachtigprettig voor beiden zou ik zeggen!
![]()
oh wat ben jij naief! Iedereen laat scheten in zn slaap. Iedere nacht, iedereen! Van die stille, stinkende windjes! Wanneer je lichaam lekker op zn gemak een beetje het avondeten aan het verteren is! Snachts laat men onderhand meer scheten dan overdag, vooral als je het inhoud! Jouw bed is snachts vol van rotte eier walm, je eigen walm en de walm van je vriend! Als ik jou was zal ik maar nooooooooooit meer slapen, want het gebeurt nou eenmaal, altijd!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef MrLn-- het volgende:
[..]
Poeh ja echt wel, wat zou dat humor zijn zeg!!!! Ha ha ha! ...echt gewoon vet volwassen gedrag! HiHhhiiihihihih...![]()
Er wordt hier wat gevraagd en ik reageer daarop! Ik ga dus echt niet slapen in een bed waarin een lekkere rotte eierwalm is verspreid!
Dat topic was geweldig!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef Moonah het volgende:
Copyright by Tijn.
[afbeelding]
Check naam v.h. plaatje ook even...![]()
Nou zal het nog eens typen: als iemand het per ongeluk doet of het gebeurt tijdens slapen...sja kan je weinig aandoen!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:19 schreef releaze het volgende:
[..]
oh wat ben jij naief! Iedereen laat scheten in zn slaap. Iedere nacht, iedereen! Van die stille, stinkende windjes! Wanneer je lichaam lekker op zn gemak een beetje het avondeten aan het verteren is! Snachts laat men onderhand meer scheten dan overdag, vooral als je het inhoud! Jouw bed is snachts vol van rotte eier walm, je eigen walm en de walm van je vriend! Als ik jou was zal ik maar nooooooooooit meer slapen, want het gebeurt nou eenmaal, altijd!
wat staat er nou onder je avatarquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan het soms echt niet helpen, het gebeurt weleens per ongeluk.
Vooral als ik koolzuurhoudende drankjes heb gehad bijvoorbeeld.
Als ik alleen ben doe ik het veeeeel meer; ik hou me toch wel in voor mijn vriend.
Dat moet ik helaas wel bekopen met buikpijn.
Ik vind het toch een beetje not-done, al ben ik opgegroeid in een gezin waarin pa de hele dag knetterende ruften liet!
Haha!!Daar had ik nog niet bij stilgestaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat staat er nou onder je avatar
Lijkt me onzin, ik zie zo'n gasbel zich geen weg banen door je hele spijsverteringsstelsel... Het zou wel verklaren waarom sommige mensen zo uit hun bek stinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
ik heb net nog iets leuks gehoord
het schijnt dus dat als je heel krampachtig je scheten in probeert te houden dat de lucht die je dwars zit er wel op een andere manier uitkomt... via de darmen omhoog de maag de slokdarm in en dan...brrrrp!
Lijkt me onzin, ik zie zo'n gasbel zich geen weg banen door je hele spijsverteringsstelsel... Het zou wel verklaren waarom sommige mensen zo uit hun bek stinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
het schijnt dus dat als je heel krampachtig je scheten in probeert te houden dat de lucht die je dwars zit er wel op een andere manier uitkomt... via de darmen omhoog de maag de slokdarm in en dan...brrrrp!
Was het maar waar, een boer kan je nog onopvallend laten.. in sommige situaties loop je gewoon met ontzettende krampen omdat je de boel in moet houden, maar heb nooit gemerkt dat die lucht omhoog kroop..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef Moonah het volgende:
Copyright by Tijn.
[afbeelding]
Check naam v.h. plaatje ook even...![]()
Het is onzin idd. Zie voor meer info de eerder door mij gelinkte site met Fart Facts.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me onzin, ik zie zo'n gasbel zich geen weg banen door je hele spijsverteringsstelsel... Het zou wel verklaren waarom sommige mensen zo uit hun bek stinken...
geinig, ik had het van een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is onzin idd. Zie voor meer info de eerder door mij gelinkte site met Fart Facts.
Dat zat dan dus tussen de oren.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef releaze het volgende:
geinig, ik had het van een ervaringsdeskundige
vroeger was het zo'n beetje verplicht te boeren aan tafel, anders was het een belediging naar de kok / gastheer. boeren betekende dat het je lekker heeft gesmaakt (veel snel wegeten, met teveel happen lucht, dan krijg je dat)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Mwah, tenzij ik echt niet anders zou kunnen zou ik het liever ook niet doen. Opzich best ranzig, zeker bierscheten kan je iemand echt niet aan doen! Boeren laten ook niet, omdat je dat nog 100% kan controleren, vind ik echt asociaal. Laatst ook met wat mensen op skireis, en zo'n gast laat aan tafel gewoon een boer. Echt aso!
Dat soort dingen heb ik ook weleens gehoord, ja. Maar goed, vroeger is niet nú, en ik vind het opzich asociaal / pauper.quote:
Ik ook, ik vind het geluid van een boer een van de onsmakelijkste dingen die er bestaat! (wat dat betreft mag ik blij zijn dat mijn ex me gedumpt heeft!)quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook weleens gehoord, ja. Maar goed, vroeger is niet nú, en ik vind het opzich asociaal / pauper.
Boert in je oorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef nozem het volgende:
Eigenlijk vind ik jullie stiekem maar een stelletje vieze wijven. Zo ongegeneerd praten over ruften laten betaamt geen dame van stand.
In de speelfilm van Scooby Doo zit ook een geniale scheetscene in. "Are you challenging me Scoob?" daar ben ik ook half door van de bank gerold.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Omdat het gewoon leuk is..ook in films kan ik er erg om lachen...kennen jullie Down Periscope, dan zitten en stel maffe mariniers in een onderzeeer en moeten ze stil zijn omdat een ander onderzeeer boven hun zit en ze niet gespot mogen worden...laat de kok een enorme scheet...dan rol ik van de bank af van het lachen, geweldig.![]()
Ja, daar lag ik ook ook helemaal van in een deuk...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
In de speelfilm van Scooby Doo zit ook een geniale scheetscene in. "Are you challenging me Scoob?" daar ben ik ook half door van de bank gerold.
Mijn vriend roept 't wel altijd andersom (wat op zich nog wel geloofwaardig klinkt):quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef releaze het volgende:
Het stond dan zeker op een andere site, maar een boer komt vanuit je luchtpijp en niet vanuit je slokdarm. Een scheet zal niet vanuit je darmen in je longen terechtkomen en dus kan een scheet nooit een boer worden. Sowieso zal de lucht gewoonlijk niet van onder naar boven de maagklep kunnen passeren lijkt mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef releaze het volgende:
eigenlijk, het staat niet tussen de fart facts. er staat wel dat de fart terug om hoog gaat, maar meestal later gewoon weer uitgescheten wordt.
misschien moet ik een mailtje sturen met de vraag of het waar is dat het gas zover omhoog kan bobbelen dat het via je maag weer je slokdarm ingaat.
Wat ik wel weet, is dat de nazi's een vorm van marteling toepasten waarbij ze een tuinslang in je anus stopten en het water net zolang aanzetten totdat je ontlasting er van boven weer uitkwam.quote:ik heb ook weleens een of ander eng verhaal gehoord dat dat ook met je stront kan gebeuren, maar dan moest je weer eoa ziekte hebben ...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik wel weet, is dat de nazi's een vorm van marteling toepasten waarbij ze een tuinslang in je anus stopten en het water net zolang aanzetten totdat je ontlasting er van boven weer uitkwam.
Wat is er precies vies aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef Sargon het volgende:
scheten laten is vies, doe je maar op de wc of buiten
een boer is lucht dat vanuit de slokdarm omhoog komt, hoor, volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het stond dan zeker op een andere site, maar een boer komt vanuit je luchtpijp en niet vanuit je slokdarm. Een scheet zal niet vanuit je darmen in je longen terechtkomen en dus kan een scheet nooit een boer worden. Sowieso zal de lucht gewoonlijk niet van onder naar boven de maagklep kunnen passeren lijkt mij.
[..]
Wat ik wel weet, is dat de nazi's een vorm van marteling toepasten waarbij ze een tuinslang in je anus stopten en het water net zolang aanzetten totdat je ontlasting er van boven weer uitkwam.
Alles niet... het is lucht..... niet meer niet minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |