We hebben een echte!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef suikerzoet het volgende:
Nah zeg, ik vind het niet kunnen hoor.... ik zou het zelf nooit doen. En als mijn eventuele partner het zou doen, die zou ik op balkon laten uitwaaien. Wat anderen binnen hun relatie normaal vinden moeten ze helemaal zelf weten. Maar dit soort dingen hoeven voor mij niet. Voor je 't weet vinden ze het doodnormaal en moet je het de rest van je leven aanhoren en ruiken. Nee bedankt!
Boeren idem dito. Per ongeluk na een flinke slok cola ofzo, dat kan gebeuren. Maar expres even zo'n powerboer omdat je het effe kwijt moet, dacht het niet. Als je niet uitkijkt gaan ze ook nog met open deur zitten poepen op je wc. Nee, er zijn grenzen (voor mij).
Nou, maar ze heeft gelijk. Het zegt wel iets.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:54 schreef thefunny het volgende:
Mijn moeder zei altijd: "Ach, tja, als je er maar een scheet bij kan laten he."
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zorgt het onderwerp 'scheten' eigenlijk voor zoveel hilariteit?
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef suikerzoet het volgende:
Nah zeg, ik vind het niet kunnen hoor.... ik zou het zelf nooit doen. En als mijn eventuele partner het zou doen, die zou ik op balkon laten uitwaaien. Wat anderen binnen hun relatie normaal vinden moeten ze helemaal zelf weten. Maar dit soort dingen hoeven voor mij niet. Voor je 't weet vinden ze het doodnormaal en moet je het de rest van je leven aanhoren en ruiken. Nee bedankt!
Boeren idem dito. Per ongeluk na een flinke slok cola ofzo, dat kan gebeuren. Maar expres even zo'n powerboer omdat je het effe kwijt moet, dacht het niet. Als je niet uitkijkt gaan ze ook nog met open deur zitten poepen op je wc. Nee, er zijn grenzen (voor mij).
Wat dacht je, met al die koeien hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.
Koeienscheten zijn echter iets heel anders dan partnerscheten... Tenzij.... Ach laat maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dacht je, met al die koeien hier?
En snurken stinkt niet eens...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik houd ze voorlopig toch nog maar in bij mijn vriendin. De ontdekking vannacht dat ik best wel hard kan snurken viel ook niet echt in goede aarde bij d'r...
Nouja zegquote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, *die* zijn echt viesssss!
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.
Nee ik scheet voornamelijk zwavelzuurquote:Op maandag 9 januari 2006 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die heb jij altijd?Ik soms ook wel, maar die vind ik echt ranzig.
Omdat het gewoon leuk is..ook in films kan ik er erg om lachen...kennen jullie Down Periscope, dan zitten en stel maffe mariniers in een onderzeeer en moeten ze stil zijn omdat een ander onderzeeer boven hun zit en ze niet gespot mogen worden...laat de kok een enorme scheet...dan rol ik van de bank af van het lachen, geweldig.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zorgt het onderwerp 'scheten' eigenlijk voor zoveel hilariteit?
Vraagt hij dan nooit wat er zo grappig is?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef thefunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Soms he, soms zit ik op mn werk in een vergadering, en dan denk ik wel eens op sommige momenten: "Als de directeur nou eens lekker opzij ging zitten en een knetterende scheet liet op die leren stoel" bij de gedachte moet ik alleen al glimlachen.![]()
Een van mijn honden kijkt altijd achterom en vraagt zich dan af waar dat geluid vandaan kwam.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat onze hond ook scheten laat..... zonder pardon als hij voor ons ligt op de grond.....
Soms zo hard dat hij er zelf van schrikt..... en vervolgens op staat omdat het hem teveel stinkt![]()
Ik heb inderdaad ook iemand met zo'n hond gekend.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat onze hond ook scheten laat..... zonder pardon als hij voor ons ligt op de grond.....
Soms zo hard dat hij er zelf van schrikt..... en vervolgens op staat omdat het hem teveel stinkt![]()
LoL ben benieuwd wat je later dan van jezelf gaat vinden , naar mate je ouder word word op een gegeven moment je kringspier slapper en floepen ze er met regelmaat ineens uitquote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!
En jij doet je naam helemaal eer aanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!
In je ogen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:08 schreef cyberbull het volgende:
tis een natuurlijk proces...elk mens heeft er last van.....ik pleit voor gewoon gaan laten die zooi.,..we hebben er allemaal last van dus ja...normale zaak om een ruft te laten in mijn ogen.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik stond vorige week bij het stoplicht.
Staat er een auto naast me
Ik draai me raampje open, en kijk die persoon in de auto aan.
Deze draait vervolgens ook haar raampje open.
waarop ik tegen haar zeg
"zo , ook een scheet gelaten ? "
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Boeren en scheten laten is zo menselijk. Ik zie geen reden om vies te zijn van mijn eigen partner, zegt meer over jezelf dan over de ander denk ik.
whehehehe ik zie het LooooooooooooooL foutjequote:
Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen. Iemand tips om zo hard mogelijk te stinken?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is juist een goede test, Grrrrrrrr. Flinke scheet laten. Als ze daar boos om wordt, meteen de relatie beeindigen.
Een scheet kan je wel inhouden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nooit van gehoordmaar als dat niet mag binnen een relatie dan had vind ik het wel vreemd waarom er dan 100duizenden echtparen langer dan 1 jaar getrouwd zijn
je kan zowiezo al een scheet niet inhouden
Bruine bonen, chili of erwtensoep gaan eten en uien doen het goed bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen. Iemand tips om zo hard mogelijk te stinken?
En dan over koeien nog niet eens gesproken, als je daar een vlammetje bij houdt, kunnen ze zelfs ontploffen!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een scheet kan je wel inhouden hoor![]()
Als je dan in een drukke winkelstraat zou lopen zou je anders half vergast worden, en zou iedereen last hebben van geluidsoverlast.
Moet je m een schaaltje uien geven. Lachen geblazenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Zelf uitgeprobeerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef filmfreek het volgende:
Eieren, gewoon bij je ontbijt 7 á 8 gekookte eieren eten. Teentje knoflook erbij - niet kauwen, gewoon doorslikken. Even wachten ... ranzig!
Ik hier thuis ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |