Als mijn vriend per ongeluk een scheet moet laten - prima. Als hij af en toe een boer laat - ook prima.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik hoor wel es verhalen van mensen die niet willen dat hun vriend of vriendin een scheet laten...what's the big deal?![]()
Je moet inderdaad wel weten wanneer het wel en niet kan, ben ik met je eens!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn vriend per ongeluk een scheet moet laten - prima. Als hij af en toe een boer laat - ook prima.
Ik heb alleen een ex-vriend gehad die heel vaak express scheten ging zitten laten en ging zitten boeren, ook op momenten dat het erg ongepast was. Dat vind ik dus echt bijzonder onaantrekkelijk en asociaal en daar heb ik dan ook wat van gezegd.
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
en dan rustig afwachten totdat ze het dekbed wegslaat.
Dat is gewoon humor inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
Ik kan d'r altijd wel om lachen hoor. Maar ik doe 't ook terug.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
een goede scheet laten,
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weirdquote:Op maandag 9 januari 2006 10:35 schreef boyv het volgende:
vertel eens zo'n verhaal
Je bent een echte expert.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Of als je op de bank zit,
je hand onder je kont stoppen, een scheet laten.
Deze scheet vang je op in je hand, en met 1 vloeiende beweging gooi je die scheet richting de neus van je vrouw.
Geloof me, dat stinkt heel erg.
Dat kun je niet echt onopvallend doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef boyv het volgende:
of opvangen in een Pringles-bus
dat gaat mij dus net iets te ver en je kan meteen een tik verwachten danquote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Of als je op de bank zit,
je hand onder je kont stoppen, een scheet laten.
Deze scheet vang je op in je hand, en met 1 vloeiende beweging gooi je die scheet richting de neus van je vrouw.
Geloof me, dat stinkt heel erg.
Mag ze wel poepen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weird
vrouwen poepen nietquote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ze wel poepen?
En geldt diezeflde restrictie ook voor hem?
Wrom niet dan? Wij hebben er altijd wel lol mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef ChantalC het volgende:
Scheten laten in bed is echt not done!![]()
Dus moet ze maar met buikpijn gaan rond lopen? Of netjes telkens naar de plee? En wat doet hij zelf dan? (Ik denk dat ik een keer s'nachts boven zijn kop zou gaan hangen om een natte flubber scheet te latenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weird
Pcies...... en dan expres onder de dekens kruipen en een flinke neus ophalen en tegen je partner zeggen dat het best meevalt!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom niet dan? Wij hebben er altijd wel lol mee.
Ken ook zo'n stel... Vind het maar raar...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik hoor wel es verhalen van mensen die niet willen dat hun vriend of vriendin een scheet laten...what's the big deal?![]()
Of een verhitte discussie houden over de vraag wiens scheten het ranzigst zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
Pcies...... en dan expres onder de dekens kruipen en een flinke neus ophalen en tegen je partner zeggen dat het best meevalt!
Stinkt zo...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom niet dan? Wij hebben er altijd wel lol mee.
Idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef Alicey het volgende:
OMG een LFC-linkje en de hele LFC post mee.
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Of een verhitte discussie houden over de vraag wiens scheten het ranzigst zijn.
Je gaat je volgende week toch wel gedragen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die van mij ruiken heerlijk,
Naar?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die van mij ruiken heerlijk,
Ik zal mijn scheten bewaren voor als ik weer bij heiden6 ben.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef Alicey het volgende:
Je gaat je volgende week toch wel gedragen?
CREW-meet?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat je volgende week toch wel gedragen?
Iets met zwavel en rotte eieren.quote:
Goed zo dan!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal mijn scheten bewaren voor als ik weer bij heiden6 ben.![]()
Minimeet dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Rekkie het volgende:
CREW-meet?
Bruine bonen.quote:Dan zou ik de avond te voren, veel scherpe sauzen eten i.c.m. knoflook en chili con carne ofzo
Mja iddquote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef qu63 het volgende:
dat gaat mij dus net iets te ver en je kan meteen een tik verwachten dan
Niet eens naar zure melkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iets met zwavel en rotte eieren.Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat ik gegeten heb. De ene keer zijn ze beter dan de andere keer.
Na tien keer pas?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef -Trinity- het volgende:
Mja idd. Maar ik zou er geen ruzie om beginnen of hem meteen verlaten ofzo. Als dát 10x op een dag voorkomt zou ik me wel gaan ergeren natuurlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |