En jij doet je naam helemaal eer aanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!
In je ogen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:08 schreef cyberbull het volgende:
tis een natuurlijk proces...elk mens heeft er last van.....ik pleit voor gewoon gaan laten die zooi.,..we hebben er allemaal last van dus ja...normale zaak om een ruft te laten in mijn ogen.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik stond vorige week bij het stoplicht.
Staat er een auto naast me
Ik draai me raampje open, en kijk die persoon in de auto aan.
Deze draait vervolgens ook haar raampje open.
waarop ik tegen haar zeg
"zo , ook een scheet gelaten ? "
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Boeren en scheten laten is zo menselijk. Ik zie geen reden om vies te zijn van mijn eigen partner, zegt meer over jezelf dan over de ander denk ik.
whehehehe ik zie het LooooooooooooooL foutjequote:
Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen. Iemand tips om zo hard mogelijk te stinken?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is juist een goede test, Grrrrrrrr. Flinke scheet laten. Als ze daar boos om wordt, meteen de relatie beeindigen.
Een scheet kan je wel inhouden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nooit van gehoordmaar als dat niet mag binnen een relatie dan had vind ik het wel vreemd waarom er dan 100duizenden echtparen langer dan 1 jaar getrouwd zijn
je kan zowiezo al een scheet niet inhouden
Bruine bonen, chili of erwtensoep gaan eten en uien doen het goed bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen. Iemand tips om zo hard mogelijk te stinken?
En dan over koeien nog niet eens gesproken, als je daar een vlammetje bij houdt, kunnen ze zelfs ontploffen!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een scheet kan je wel inhouden hoor![]()
Als je dan in een drukke winkelstraat zou lopen zou je anders half vergast worden, en zou iedereen last hebben van geluidsoverlast.
Moet je m een schaaltje uien geven. Lachen geblazenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat onze hond ook scheten laat..... zonder pardon als hij voor ons ligt op de grond.....
Soms zo hard dat hij er zelf van schrikt..... en vervolgens op staat omdat het hem teveel stinkt![]()
Zelf uitgeprobeerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef filmfreek het volgende:
Eieren, gewoon bij je ontbijt 7 á 8 gekookte eieren eten. Teentje knoflook erbij - niet kauwen, gewoon doorslikken. Even wachten ... ranzig!
Ik hier thuis ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |