quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
en dan rustig afwachten totdat ze het dekbed wegslaat.
romantischquote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef purplerose het volgende:
Als ik een dag heel erg last van me darmen had deed mijn ex altijd op me buik duwen en dan kwam er elke keer een ruft
Wat, blijkens dit topic, een heel sociaal gebeuren is.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef Alicey het volgende:
Het gaat nu eigenlijk meer over farten in het algemeen.
Connection refused.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die Fart Survey moeten jullie allemaal even invullen, die is echt leuk!
Ja, je moet het even via deze pagina doen: http://members.lycos.co.uk/jacosurveys/quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef Alicey het volgende:
Connection refused.
Jezus, wat een vragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet het even via deze pagina doen: http://members.lycos.co.uk/jacosurveys/
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet het even via deze pagina doen: http://members.lycos.co.uk/jacosurveys/
quote:Category X - Farting and Relationships
If you are currently or have been in a relationship, have you ever farted in bed and trapped your partner under the sheets? (Called the "Dutch oven")
Ja, mooi is dat hè! Laatst waren 2 gasten aan het vechten op school. De één duwde de ander op de grond, en ging met zijn knie op z'n buik zitten. Damn man, enorme scheet kwam d'r uit, iedereen die stond te kijken helemaal kromquote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef purplerose het volgende:
Als ik een dag heel erg last van me darmen had deed mijn ex altijd op me buik duwen en dan kwam er elke keer een ruft
zal dat komen omdat we vroeger van die kool-vreters waren?quote:
Jij laat nooit een scheet??quote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Ingridh007 het volgende:echt super vies!!!!
Mag echt niet binnen een relatie, net als boeren
Mn ouders doen t trouwens ook, komen ze thuis, beginnen ze t huis onder te schijten.
* Ingridh007 zit nu lief op dr eigen scheetvrije kamertje
Ik vind jou signature wel goed van toepassing op dit onderwerp.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Inderdaad.
Nu je er nog aan houden hequote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind jou signature wel goed van toepassing op dit onderwerp.
onmogelijk. als je het echt blijft ophouden, heb je er op een gegeven moment gewoon genoeg van.quote:
Dit is het topic voor modjes....quote:
Ik ga met liefde naar mijn werk en denk voortdurend aan mijn liefdesrelatie tijdens het werk!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kappen met dat geslowchat.
En het topic gaat over winden binnen een liefdesrelatie, niet in een werkrelatie...
Noem je kloon (als je die ooit aanmaakt) FartFree.quote:
Jij gaat zoooooo erg schrikken als jullie getrouwd zijn en de illusie valt wegquote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef Camplo het volgende:
Baaaaah wat een topic.
Nee nee en nog eens nee
Zolang het maar buiten mijn weten gebeurd
Ik en me vriendin zijn immers nog niet getrouwd
Zou wel een mooi verhaal worden... een religie waar je niet je maagdelijkheid, maar je eerste openlijke scheet moet bewaren voor als je getrouwd bent.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Scheten voor het huwelijk is de grootste zonde die er is..
Jezus, mensen waar hebben we het over, de kamer uitlopen om een poepje te latenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef MrLn-- het volgende:
ALs mijn vriend er per ongeluk eentje laat schieten, ok...kan gebeuren!
Ik zal wel eerlijk zeggen dat ik er totaal niet tegen kan, ik vind het gewoon smerig, als iemand een vette stinkerd laat en ja dus ook mijn vriend.
Dit vooral als het gebeurt in mijn kamer/bed..
Gelukkig heeft hij dit door en loopt hij altijd even de kamer uit :-)
Poeh ja echt wel, wat zou dat humor zijn zeg!!!! Ha ha ha! ...echt gewoon vet volwassen gedrag! HiHhhiiihihihih...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jezus, mensen waar hebben we het over, de kamer uitlopen om een poepje te laten
Ik zou een geweldige avond hebben met jou vastgebonden aan een stoel en ik steeds ruften laten in je bijzijn
Mens waar maak je je druk om
Meid, als jij konstant met buikpijn wilt lopen en je vriend ook, be my guestquote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef MrLn-- het volgende:
[..]
Poeh ja echt wel, wat zou dat humor zijn zeg!!!! Ha ha ha! ...echt gewoon vet volwassen gedrag! HiHhhiiihihihih...![]()
Er wordt hier wat gevraagd en ik reageer daarop! Ik ga dus echt niet slapen in een bed waarin een lekkere rotte eierwalm is verspreid!
Jouw partner mag geen scheten laten?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Ingridh007 het volgende:echt super vies!!!!
Mag echt niet binnen een relatie, net als boeren
Mn ouders doen t trouwens ook, komen ze thuis, beginnen ze t huis onder te schijten.
* Ingridh007 zit nu lief op dr eigen scheetvrije kamertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |