Als mijn vriend per ongeluk een scheet moet laten - prima. Als hij af en toe een boer laat - ook prima.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik hoor wel es verhalen van mensen die niet willen dat hun vriend of vriendin een scheet laten...what's the big deal?![]()
Je moet inderdaad wel weten wanneer het wel en niet kan, ben ik met je eens!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn vriend per ongeluk een scheet moet laten - prima. Als hij af en toe een boer laat - ook prima.
Ik heb alleen een ex-vriend gehad die heel vaak express scheten ging zitten laten en ging zitten boeren, ook op momenten dat het erg ongepast was. Dat vind ik dus echt bijzonder onaantrekkelijk en asociaal en daar heb ik dan ook wat van gezegd.
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
en dan rustig afwachten totdat ze het dekbed wegslaat.
Dat is gewoon humor inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk toch, eerder dan je partner in bed liggen, jezelf goed inklemmen in je dekbed.
een goede scheet laten,
Ik kan d'r altijd wel om lachen hoor. Maar ik doe 't ook terug.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
een goede scheet laten,
Een vriendin van mij mag van haar vriend geen scheet laten, dat vindt ie een afknapper of zo...weirdquote:Op maandag 9 januari 2006 10:35 schreef boyv het volgende:
vertel eens zo'n verhaal
Je bent een echte expert.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Of als je op de bank zit,
je hand onder je kont stoppen, een scheet laten.
Deze scheet vang je op in je hand, en met 1 vloeiende beweging gooi je die scheet richting de neus van je vrouw.
Geloof me, dat stinkt heel erg.
Dat kun je niet echt onopvallend doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef boyv het volgende:
of opvangen in een Pringles-bus
dat gaat mij dus net iets te ver en je kan meteen een tik verwachten danquote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Of als je op de bank zit,
je hand onder je kont stoppen, een scheet laten.
Deze scheet vang je op in je hand, en met 1 vloeiende beweging gooi je die scheet richting de neus van je vrouw.
Geloof me, dat stinkt heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |