abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33860405
Ik zit er niet zo mee.. tis een menselijk iets.. dat houdt je niet tegen.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_33860493
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:29 schreef -Guppie- het volgende:
pff mijn vriend doet niet anders
Dat zou ik dan weer *wel* vervelend vinden.
  maandag 9 januari 2006 @ 11:37:32 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33860555
Als je er een vuurtje bij houd brand het schoon op. En is de ontharing ook weer voor elkaar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 9 januari 2006 @ 11:38:06 #104
64288 Bensel
Ladderzat
pi_33860572
leukste scheten zijn van die rotte eieren scheten die zo'n kwartier blijven hangen..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_33860620
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:37 schreef Megumi het volgende:
Als je er een vuurtje bij houd brand het schoon op. En is de ontharing ook weer voor elkaar.
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.
  maandag 9 januari 2006 @ 11:43:40 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33860701
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.
Vraag heiden of hij je er bij helpt.
  maandag 9 januari 2006 @ 11:48:07 #107
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33860802
Een scheet...ze is een scheet
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 9 januari 2006 @ 12:16:06 #108
91306 GF
Kingwood
pi_33861558
Ik laat eigenlijk nog niet echt scheten als m'n vriendin erbij is. Tenminste, niet hoorbaar ofzo Zelfde voor haar. Boeren wel, keihard. Zelfde voor haar Maar die 'eerste scheet' stel ik liever zo lang mogelijk uit.
Unspoken words were understood
pi_33861823
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef Robertje het volgende:
Een scheet...ze is een scheet
En ze komt uit je reet
bla bla bla......
pi_33861850
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
  maandag 9 januari 2006 @ 12:29:04 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33861900
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen ( ) .

Die eerste gaat meestal per ongeluk, en dan is de druk er zowel letterlijk als figuurlijk vanaf.
Niet dat het daarna een groot knetterend schetenfestijn wordt, maar de gêne is wel een stuk minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33862020
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen ( ) .

Die eerste gaat meestal per ongeluk, en dan is de druk er zowel letterlijk als figuurlijk vanaf.
Niet dat het daarna een groot knetterend schetenfestijn wordt, maar de gêne is wel een stuk minder.
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?
pi_33862036
Argh, niets erger dan scheten in te moeten houden in het begin van een relatie.. buikpijn niet normaal.. ik wacht gewoon de eerste scheet van hem af (die ie dan per ongeluk laat ) dat is voor mij het teken dat ik ook wel kan

Vriend en ik zijn ook echt een stel kleine kinderen, de grootste lol hebben we om onze scheten (had 'm gister weer flink te pakken ) Dat krampachtige gedoe van 'eeww neee bah niet doen' vind ik nergens op slaan. Moet je zeker elke keer je lekkere warme bedje uit om naar de wc te lopen om 'm te laten? En er weer een op voelen komen als je het bed in stapt, zo blijf je bezig
  maandag 9 januari 2006 @ 12:34:53 #114
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33862047
Wel een stormlooptopic van je Stiffy
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 9 januari 2006 @ 12:34:55 #115
91306 GF
Kingwood
pi_33862048
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruften Geldt ook voor boeren. Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'. Niet te zwaar opvatten, want ik weet dat vrouwen ook poepen We zijn nu haast 9 maanden samen en ondertussen kunnen we het overal wel over hebben. Maar die eerste scheet is nog steeds niet 'gevallen'. Best raar eigenlijk om er op deze manier over te denken
pi_33862104
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruften
'De hele tijd' is ook weer zoiets.
quote:
Geldt ook voor boeren. Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'. Niet te zwaar opvatten, want ik weet dat vrouwen ook poepen We zijn nu haast 9 maanden samen en ondertussen kunnen we het overal wel over hebben. Maar die eerste scheet is nog steeds niet 'gevallen'. Best raar eigenlijk om er op deze manier over te denken
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten? Bij mij duurt het hooguit een paar uur.
pi_33862130
Vrouwen vinden scheten laten, net als mannen, een zeer amusante bezigheid. Het duurt even, en meestal ben je als man de eerste die (per ongeluk) een flinke ruft laat, maar zodra ze zich meer op hun gemak voelen bij je en je zelf al een aantal scheten hebt gelaten breekt de pleuris uit en volgt het ene na het andere scheetwedstrijdje.

Rare jongens, die vrouwen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 9 januari 2006 @ 12:38:20 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33862138
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?
Ik denk omdat ik toch dat -onhaalbare- ideaalbeeld in het begin niet direct wil neerhalen of zo.
Perfecte meisjes winden niet .

Als het dan toch voorkomt, is het een beetje een combinatie van schamen en schateren. Dan is het in ieder geval geen krampachtig issue meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33862152
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:

[..]
Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'.
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeuren
  maandag 9 januari 2006 @ 12:39:22 #120
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33862166
Moet kunnen hoor .... er moet in ieder geval geen gene over bestaan binnen een relatie.

Maar op geen enkele manier je best doen om het tegen te houden ... en eindeloos ruften als normaal beschouwen vind ik het andere uiterste
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33862173
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen vinden scheten laten, net als mannen, een zeer amusante bezigheid. Het duurt even, en meestal ben je als man de eerste die (per ongeluk) een flinke ruft laat, maar zodra ze zich meer op hun gemak voelen bij je en je zelf al een aantal scheten hebt gelaten breekt de pleuris uit en volgt het ene na het andere scheetwedstrijdje.

Rare jongens, die vrouwen.
whaha zo gaat het inderdaad precies
  maandag 9 januari 2006 @ 12:39:59 #122
91306 GF
Kingwood
pi_33862184
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

'De hele tijd' is ook weer zoiets.
[..]

Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten? Bij mij duurt het hooguit een paar uur.
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maar

Weet je wat Volgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
  maandag 9 januari 2006 @ 12:40:40 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862206
Ik ben er geen fan van, ik doe het zelf dan ook niet, maar als mijn partner het per ongeluk doet vind ik het niet zo erg. Kijk, een vrouw behoort toch ook wat minder grof te zijn als een man imo, maar om nou te zeggen dat ik het sexy vind? Nah.

Vrienden van mij hebben de grootste lol en geven samen "kont-certen" als ze in bed liggen, ik moet er wel om lachen maar in mijn eigen relatie zou ik dat niet willen nee.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_33862218
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maar
Toch weet ze al dat je ruft hoor.
quote:
Meteen als je haar ziet?
  maandag 9 januari 2006 @ 12:41:25 #125
91306 GF
Kingwood
pi_33862224
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeuren
Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik al
pi_33862251
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef GF het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik al
Weet ik, vandaar de Maar moest het toch even gezegd hebben
pi_33862267
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:

[..]

Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebroken
pi_33862298
Alsof de boeren gemeenschap er wat aan kan doen

Toch jammer dat dit topic weer een bepaalde bevolkinsgroep moet onderuit halen
  maandag 9 januari 2006 @ 12:45:33 #129
91306 GF
Kingwood
pi_33862319
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Toch weet ze al dat je ruft hoor.
[..]

Meteen als je haar ziet?

Ja, ze zal het vast wel weten. Ik heb ook niet de illusie dat vrouwen niet boeren, ruften etc. Alleen die 'eerste' wacht ik toch vrij lang mee blijkbaar. Deels schaamte denk ik.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:47:07 #130
91306 GF
Kingwood
pi_33862349
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebroken
Dan krijg ik het zwaar te verduren als ze op schoot zit denk ik
pi_33862386
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:44 schreef Rekkie het volgende:
Alsof de boeren gemeenschap er wat aan kan doen

Toch jammer dat dit topic weer een bepaalde bevolkinsgroep moet onderuit halen
Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?
pi_33862417
Hehe ik zie de haren van Maxima al naar achter wapperen
  maandag 9 januari 2006 @ 12:51:17 #133
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_33862460
Ik ben dus niet van plan de illusie hoog te houden van dat vrouwen niet poepen of boeren of een ruft laten, heb al genoeg pijn in me buik zonder dat ik me ruften ook nog es in moet houden Uiteraard doe ik zulke dingen niet als ik in een winkelstraat loop of bij familie op bezoek zit of whatever

Ik stel het meestal in het begin ook ff uit, mede omdat ik weet dat ik echt ranzig kan stinken (ben maag/darm patient ) maar als eenmaal de eerste ruft gelaten is en er hartelijk om gelachen is danne, ja dan beginnen de wedstrijdjes in bed

Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgt Damn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_33862488
Nou boeren moeten sowieso kunnen ik oefen niet voor niets elke avond met m'n broertje

Scheten vind ik vies, doe maar op de gang of zo, tenzij ze niet stinken dan is 't wel grappig.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:53:17 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862514
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:
Ik ben dus niet van plan de illusie hoog te houden van dat vrouwen niet poepen of boeren of een ruft laten, heb al genoeg pijn in me buik zonder dat ik me ruften ook nog es in moet houden Uiteraard doe ik zulke dingen niet als ik in een winkelstraat loop of bij familie op bezoek zit of whatever

Ik stel het meestal in het begin ook ff uit, mede omdat ik weet dat ik echt ranzig kan stinken (ben maag/darm patient ) maar als eenmaal de eerste ruft gelaten is en er hartelijk om gelachen is danne, ja dan beginnen de wedstrijdjes in bed

Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgt Damn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is
pi_33862527
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?
Je had het wel door dat het sarcasme was he?
pi_33862559
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:

Grappig verhaaltje...
Die tent stond helemaal bol zeker Das altijd erg ja, als je bij familie zit ofzo.. als je dan weer samen bent komt alles er in een keer uit (blijkt dat de ander het ook al zat op te houden ) met van die opgeluchte ooh's en aah's
  maandag 9 januari 2006 @ 12:56:12 #138
52349 purplerose
pi_33862601
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is
Errr, nou nee, niet echt last van gehad, we fokte als konijntjes
pi_33862628
quote:

[..]

ja ik boer m'n bruder wel ens in z'n oor.
Zo van.. Hey pssst geheimpje !
pi_33862643
quote:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter van Zolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
pi_33862652
quote:
Echt niet hoor!
  maandag 9 januari 2006 @ 12:58:13 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862670
Ik vind het iig niet erg aantrekkelijk. Maar hey, ieder zijn ding.
pi_33862677
Ik doe gewoon altijd net alsof er wat op de grond ligt, en dat op wil rapen..
Dan buk je, en gaat de spanning van je anjer af, dus heb je evt nog een excuus om je eruit te lullen
pi_33862689
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het iig niet erg aantrekkelijk. Maar hey, ieder zijn ding.
Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.
pi_33862703
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef sandermans het volgende:
Ik doe gewoon altijd net alsof er wat op de grond ligt, en dat op wil rapen..
Dan buk je, en gaat de spanning van je anjer af, dus heb je evt nog een excuus om je eruit te lullen
LOL Dus jij bukt heel wat af.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:22 #146
52349 purplerose
pi_33862713
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Die tent stond helemaal bol zeker Das altijd erg ja, als je bij familie zit ofzo.. als je dan weer samen bent komt alles er in een keer uit (blijkt dat de ander het ook al zat op te houden ) met van die opgeluchte ooh's en aah's
Idd als we er vuurtje bij hadden gehouden had er geen tent meer gestaan

WOESHHHH.

Als ik het lang heb moeten inhouden komt er absoluut een aaaaaaaaaaaaah dat lucht op
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:46 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862724
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.
Onderbroekenlol is niet zo aan mij besteed
pi_33862733
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter van Zolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
Whehehehehe dan wordt de sex beter Is hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter ;:D:D D:D:D:D : :D:
pi_33862760
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

LOL Dus jij bukt heel wat af.
ja dat wel maar hé, je moet er iets voor over hebben
pi_33862789
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Whehehehehe dan wordt de sex beter Is hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter ;:D:D D:D:D:D : :D:
ik weet niet wat jij in je hoofd haalt maar ik had het niet over scheetsex nee
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

in een melig topic wordt lezen misschien wel moeilijk
pi_33862802
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
Een niet nader te noemen persoon heeft een keer een scheet gelaten toen ik hem tijdens het pijpen anaal vingerde.
pi_33862843
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een niet nader te noemen persoon heeft een keer een scheet gelaten toen ik hem tijdens het pijpen anaal vingerde.
ieuw :d
  maandag 9 januari 2006 @ 13:03:25 #153
52349 purplerose
pi_33862851
Het feit dat je je zo op je gemak voelt bij je partner dat je scheten durft te laten komt wel de sex ten goede omdat je op je gemak bij die persoon bent
pi_33862898
quote:

[..]

No offence, maar hoe wil je anders een gozer vingeren?
  maandag 9 januari 2006 @ 13:06:28 #155
52349 purplerose
pi_33862950
quote:

[..]

Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaan
Heb wel es een one night stand gehad die tijdens het pijpen een ruft liet
pi_33862964
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
No offence, maar hoe wil je anders een gozer vingeren?
Ja okee je hebt gelijk.
pi_33862965
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef purplerose het volgende:
Het feit dat je je zo op je gemak voelt bij je partner dat je scheten durft te laten komt wel de sex ten goede omdat je op je gemak bij die persoon bent
dat bedoelde ik dus ja
pi_33862974
quote:

[..]

En, was het een droge of een natte scheet?
pi_33862997
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef purplerose het volgende:
Bij een one night stand zou ik het dan weer wat minder vinden, maar zou er toch wel om kunnen lachen uiteindelijk denk ik.
pi_33863012
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef nozem het volgende:

[..]

* Flatsss.... zo das eruit
pi_33863016
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef nozem het volgende:
Het was gelukkig een droge scheet. Maar ben wel meteen mijn handen gaan wassen.
pi_33863020
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef purplerose het volgende:

[..]

Bij een one night stand is dat nooit slim natuurlijk (niet dat ie het expres deed waarschijnlijk..), dan blijf je voor altijd 'die gozer die een scheet liet tijdens het pijpen'
  maandag 9 januari 2006 @ 13:09:50 #163
52349 purplerose
pi_33863068
Damn, ik lig in een deuk hier
pi_33863082
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef purplerose het volgende:
Damn, ik lig in een deuk hier
Idem.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:10:50 #165
52349 purplerose
pi_33863107
Heb die one night stand gelijk netjes de deur uitgewerkt
  maandag 9 januari 2006 @ 13:11:28 #166
81237 releaze
best of both worlds
pi_33863137
toen mn zusje in groep acht werkweek had sliep ze op een kamer met nog 3 andere meiden. Een van die meiden beweerde op commando scheten te kunnen laten die niet stonken en waarempel, ze had gelijk! Een groot niet-stinkend scheet festijn!
Maar goed, een van die meiden was dus zo stoer dat ze dat wel "echt" wilde uitproberen. De schetenlater ging op dr knieen zitten en het andere meisje met dr neus erachter en FLATSS

een eierscheet.
het meisje viel haast flauw van de stank

maar goed, toen ik mn vriend leerde kennen scheet hij vrijwel meteen. waarom zou ie het inhouden? het is een natuurlijk proces.
en die insteek heb ik ook, maar toch probeer ik me in het begin van een relatie zo fatsoenlijk mogelijk te houden.. er zijn nog meer wenkbrauwwaardige eigenschappen aan me, snotneuzen toeteren, keihard niezen, neuspulken.... dat kondig ik in het begin van de relatie ook heel beschaafd aan als "het spijt me, maar ik moet ff iets ranzigs doen" + hele uitleg waarom
pi_33863155
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef purplerose het volgende:
Heb die one night stand gelijk netjes de deur uitgewerkt
En alle ramen opengezet zeker
  maandag 9 januari 2006 @ 13:12:30 #168
52349 purplerose
pi_33863184
Het 'trek es aan me vinger' grapje is ook geinig
pi_33863204
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef releaze het volgende:
er zijn nog meer wenkbrauwwaardige eigenschappen aan me, snotneuzen toeteren, keihard niezen, neuspulken.... dat kondig ik in het begin van de relatie ook heel beschaafd aan als "het spijt me, maar ik moet ff iets ranzigs doen" + hele uitleg waarom
pi_33863213
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef releaze het volgende:
toen mn zusje in groep acht werkweek had sliep ze op een kamer met nog 3 andere meiden. Een van die meiden beweerde op commando scheten te kunnen laten die niet stonken en waarempel, ze had gelijk! Een groot niet-stinkend scheet festijn!
Dat kan ik ook.. alleen komen die ergens anders uit
pi_33863238
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Okselscheten?
  maandag 9 januari 2006 @ 13:14:54 #172
52349 purplerose
pi_33863268
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

En alle ramen opengezet zeker
neeeeeeeeeeee, het was midwinter -10 kou!!! Wel het beddegoed verschoond
  maandag 9 januari 2006 @ 13:15:12 #173
91306 GF
Kingwood
pi_33863279
Gisteren kreeg ik een hele uitleg over haar neus. Ze heeft vaak niet veel 'vloeibaars' erin zitten. Maar van die korstjes. Van die harde die tegen de wand van je neus zitten. Vrij droog zijn ze, in haar geval gemengd met wat rood want bloed schijnt te zijn. Ze wilde het demonstreren maar ik haakte af. En nog steeds geen 'echte eerste scheet'
pi_33863287
een scheet kan je niet tegenhouden, maar doen mensen dit dan discreet binnen een relatie of gewoon zonder enige gene keihard? dat laatste vind ik niet echt normaal.
pi_33863294
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef GF het volgende:
Gisteren kreeg ik een hele uitleg over haar neus. Ze heeft vaak niet veel 'vloeibaars' erin zitten. Maar van die korstjes. Van die harde die tegen de wand van je neus zitten. Vrij droog zijn ze, in haar geval gemengd met wat rood want bloed schijnt te zijn. Ze wilde het demonstreren maar ik haakte af. En nog steeds geen 'echte eerste scheet'
Serieus?
pi_33863320
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef addictivebeat het volgende:
een scheet kan je niet tegenhouden, maar doen mensen dit dan discreet binnen een relatie of gewoon zonder enige gene keihard? dat laatste vind ik niet echt normaal.
Nou, gewoonlijk wel een beetje beschaafd. Tenzij hij net een keiharde heeft gelaten, dan pak ik 'm terug.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:16:49 #177
81237 releaze
best of both worlds
pi_33863325
quote:

[..]

toch, als je iemand anaal vingert, in of aan het poepgat zit, dan is een gewone scheet toch niet zo vies? of zie ik dat verkeerd?
pi_33863328
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef purplerose het volgende:
Het 'trek es aan me vinger' grapje is ook geinig
Vooral omdat die scheet sowieso wordt gelaten. Als je partner niet aan je vinger wil trekken laat je een ruft en zeg je gewoon: "Tja, dan had je maar aan mijn vinger moeten trekken"
pi_33863330
quote:
Zo hard mogelijk natuurlijk
  maandag 9 januari 2006 @ 13:17:03 #180
91306 GF
Kingwood
pi_33863331
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Serieus?
Ja, helaas
  maandag 9 januari 2006 @ 13:17:24 #181
52349 purplerose
pi_33863342
quote:
Discreet? Ik ga niet elke keer naar de wc lopen voor een ruft hoor Gewoon keihard door de woonkamer, weet ie gelijk dat er stank aankomt
pi_33863361
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef releaze het volgende:
toch, als je iemand anaal vingert, in of aan het poepgat zit, dan is een gewone scheet toch niet zo vies? of zie ik dat verkeerd?
Het is meer 't idee. We hebben er daarna ook hartelijk om in een deuk gelegen. Sterker nog, we kwamen niet meer bij.
pi_33863374
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Okselscheten?
Nee lager, maargoed daar is al eens een topic over geweest
  maandag 9 januari 2006 @ 13:18:54 #184
81237 releaze
best of both worlds
pi_33863381
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

kutscheten? Daar moet ik nog ff op oefenen, die gaan nog niet geheel op commando
Die zijn wel geinig, schrik je een man ook echt mee af, alsof je scheten aan het laten bent tijdens de sex... "Umm... nee, die komen uit mn doos "
  maandag 9 januari 2006 @ 13:19:22 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33863391
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is meer 't idee. We hebben er daarna ook hartelijk om in een deuk gelegen. Sterker nog, we kwamen niet meer bij.
Dat kan ik me dan weer prima voorstellen.
pi_33863395
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee lager, maargoed daar is al eens een topic over geweest
Ahhh, ja, nu weet ik het weer.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:20:32 #187
81237 releaze
best of both worlds
pi_33863422
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

dat geloof ik prima

Ik lag vannacht mn vriend nog te vertellen dat ie zelfs snachts in zn slaap zn spieren aanspant om een zo'n knetterend mogelijke scheet te laten
  maandag 9 januari 2006 @ 13:23:32 #188
52349 purplerose
pi_33863506
Even een liev moment...

Geef toe, er is toch nix fijner dan samen te schaterlachen
Wordt je uiteindelijk weer closer van
  maandag 9 januari 2006 @ 13:23:58 #189
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33863514
Boerende meisjes zijn cute.
Zo onschuldig ze zich veronschuldigen..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33863515
Topics over poep, scheten en neuken lopen altijd zo enorm goed he. Wat zijn wij toch elementaire wezens.
pi_33863532
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef nozem het volgende:
Topics over poep, scheten en neuken lopen altijd zo enorm goed he. Wat zijn wij toch elementaire wezens.
Tja. Heerlijk toch.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:25:39 #192
52349 purplerose
pi_33863583
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef nozem het volgende:
Heerlijk he

ruft
  maandag 9 januari 2006 @ 13:26:22 #193
91306 GF
Kingwood
pi_33863612
Ik moet altijd 'pardon' zeggen als ik een boer laat

Gaat dan zo van:

*boer* pardon *boooeeer* pardon

En als reactie terug krijg ik dan 1 vol in m'n gezicht zónder pardon! Vrouwen

maandag 9 januari 2006 @ 13:28:08 #195
52349 purplerose
pi_33863669
Samen op de bank zitten, gezellig filmpje kijken
Dan een keiharde ruft laten maar die gesmoord wordt door de bank waardoor de ander de vibraties voelt van de ruft die jij laat
pi_33863694
Ik heb een keer helemaal in de scheur gelegen om een of andere fart-jukebox, weet jammergenoeg de link niet meer..
  maandag 9 januari 2006 @ 13:31:52 #197
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_33863780
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het was gelukkig een droge scheet. Maar ben wel meteen mijn handen gaan wassen.
Dus... als je met je vingers in iemands kont zit te roeren dan is het oke, maar als er een beetje lucht bij ontsnapt dan ga je gelijk je handen wassen, alsof ze dan opeens wel vies worden?
pi_33863904
quote:
Is it really possible to ignite farts?
The answer to that is yes! However, you should be aware that people get injured igniting flatus. Not only can the flame back up into your colon, but your clothing or other surroundings may catch on fire. A survey done by Fartcloud (the site, alas! is no more) indicates that about a quarter of the people who ignited their farts got burned doing it. Ignition of flatus is a hazardous practice. However, if you want to try it, and you don't have a friend to light your fart for you, you might find it easier to accomplish the job using the Fartlighter.
There have also been cases in which intestinal gases with a higher than normal oxygen content have exploded during surgery when electric cautery was used by the surgeon.
pi_33863920
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:31 schreef DemonRage het volgende:
Dus... als je met je vingers in iemands kont zit te roeren dan is het oke, maar als er een beetje lucht bij ontsnapt dan ga je gelijk je handen wassen, alsof ze dan opeens wel vies worden?
Ja, ik weet dat het niet erg consequent is.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:39:18 #200
52349 purplerose
pi_33863977
Dont try this at home people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: