abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33862251
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef GF het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik al
Weet ik, vandaar de Maar moest het toch even gezegd hebben
pi_33862267
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:

[..]

Weet je wat Volgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebroken
pi_33862298
Alsof de boeren gemeenschap er wat aan kan doen

Toch jammer dat dit topic weer een bepaalde bevolkinsgroep moet onderuit halen
  maandag 9 januari 2006 @ 12:45:33 #129
91306 GF
Kingwood
pi_33862319
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Toch weet ze al dat je ruft hoor.
[..]

Meteen als je haar ziet?

Ja, ze zal het vast wel weten. Ik heb ook niet de illusie dat vrouwen niet boeren, ruften etc. Alleen die 'eerste' wacht ik toch vrij lang mee blijkbaar. Deels schaamte denk ik.
Unspoken words were understood
  maandag 9 januari 2006 @ 12:47:07 #130
91306 GF
Kingwood
pi_33862349
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebroken
Dan krijg ik het zwaar te verduren als ze op schoot zit denk ik
Unspoken words were understood
pi_33862386
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:44 schreef Rekkie het volgende:
Alsof de boeren gemeenschap er wat aan kan doen

Toch jammer dat dit topic weer een bepaalde bevolkinsgroep moet onderuit halen
Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33862417
Hehe ik zie de haren van Maxima al naar achter wapperen
  maandag 9 januari 2006 @ 12:51:17 #133
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_33862460
Ik ben dus niet van plan de illusie hoog te houden van dat vrouwen niet poepen of boeren of een ruft laten, heb al genoeg pijn in me buik zonder dat ik me ruften ook nog es in moet houden Uiteraard doe ik zulke dingen niet als ik in een winkelstraat loop of bij familie op bezoek zit of whatever

Ik stel het meestal in het begin ook ff uit, mede omdat ik weet dat ik echt ranzig kan stinken (ben maag/darm patient ) maar als eenmaal de eerste ruft gelaten is en er hartelijk om gelachen is danne, ja dan beginnen de wedstrijdjes in bed

Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgt Damn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_33862488
Nou boeren moeten sowieso kunnen ik oefen niet voor niets elke avond met m'n broertje

Scheten vind ik vies, doe maar op de gang of zo, tenzij ze niet stinken dan is 't wel grappig.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:53:17 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862514
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:
Ik ben dus niet van plan de illusie hoog te houden van dat vrouwen niet poepen of boeren of een ruft laten, heb al genoeg pijn in me buik zonder dat ik me ruften ook nog es in moet houden Uiteraard doe ik zulke dingen niet als ik in een winkelstraat loop of bij familie op bezoek zit of whatever

Ik stel het meestal in het begin ook ff uit, mede omdat ik weet dat ik echt ranzig kan stinken (ben maag/darm patient ) maar als eenmaal de eerste ruft gelaten is en er hartelijk om gelachen is danne, ja dan beginnen de wedstrijdjes in bed

Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgt Damn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_33862527
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?
Je had het wel door dat het sarcasme was he?
pi_33862559
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:

Grappig verhaaltje...
Die tent stond helemaal bol zeker Das altijd erg ja, als je bij familie zit ofzo.. als je dan weer samen bent komt alles er in een keer uit (blijkt dat de ander het ook al zat op te houden ) met van die opgeluchte ooh's en aah's
  maandag 9 januari 2006 @ 12:56:12 #138
52349 purplerose
pi_33862601
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is
Errr, nou nee, niet echt last van gehad, we fokte als konijntjes
pi_33862628
quote:

[..]

ja ik boer m'n bruder wel ens in z'n oor.
Zo van.. Hey pssst geheimpje !
pi_33862643
quote:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter van Zolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
pi_33862652
quote:
Echt niet hoor!
  maandag 9 januari 2006 @ 12:58:13 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862670
Ik vind het iig niet erg aantrekkelijk. Maar hey, ieder zijn ding.
pi_33862677
Ik doe gewoon altijd net alsof er wat op de grond ligt, en dat op wil rapen..
Dan buk je, en gaat de spanning van je anjer af, dus heb je evt nog een excuus om je eruit te lullen
pi_33862689
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het iig niet erg aantrekkelijk. Maar hey, ieder zijn ding.
Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.
pi_33862703
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef sandermans het volgende:
Ik doe gewoon altijd net alsof er wat op de grond ligt, en dat op wil rapen..
Dan buk je, en gaat de spanning van je anjer af, dus heb je evt nog een excuus om je eruit te lullen
LOL Dus jij bukt heel wat af.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:22 #146
52349 purplerose
pi_33862713
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Die tent stond helemaal bol zeker Das altijd erg ja, als je bij familie zit ofzo.. als je dan weer samen bent komt alles er in een keer uit (blijkt dat de ander het ook al zat op te houden ) met van die opgeluchte ooh's en aah's
Idd als we er vuurtje bij hadden gehouden had er geen tent meer gestaan

WOESHHHH.

Als ik het lang heb moeten inhouden komt er absoluut een aaaaaaaaaaaaah dat lucht op
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:46 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33862724
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.
Onderbroekenlol is niet zo aan mij besteed
pi_33862733
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter van Zolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
Whehehehehe dan wordt de sex beter Is hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter ;:D:D D:D:D:D : :D:
pi_33862760
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

LOL Dus jij bukt heel wat af.
ja dat wel maar hé, je moet er iets voor over hebben
pi_33862789
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Whehehehehe dan wordt de sex beter Is hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter ;:D:D D:D:D:D : :D:
ik weet niet wat jij in je hoofd haalt maar ik had het niet over scheetsex nee
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

in een melig topic wordt lezen misschien wel moeilijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')