Dat zou ik dan weer *wel* vervelend vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:29 schreef -Guppie- het volgende:
pff mijn vriend doet niet anders
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:37 schreef Megumi het volgende:
Als je er een vuurtje bij houd brand het schoon op. En is de ontharing ook weer voor elkaar.
Vraag heiden of hij je er bij helpt.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen (quote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen () .
Die eerste gaat meestal per ongeluk, en dan is de druk er zowel letterlijk als figuurlijk vanaf.
Niet dat het daarna een groot knetterend schetenfestijn wordt, maar de gêne is wel een stuk minder.
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruftenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
'De hele tijd' is ook weer zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruften![]()
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten?quote:Geldt ook voor boeren. Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'. Niet te zwaar opvatten, want ik weet dat vrouwen ook poepenWe zijn nu haast 9 maanden samen en ondertussen kunnen we het overal wel over hebben. Maar die eerste scheet is nog steeds niet 'gevallen'.
Best raar eigenlijk om er op deze manier over te denken
Ik denk omdat ik toch dat -onhaalbare- ideaalbeeld in het begin niet direct wil neerhalen of zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeurenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
[..]
Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'.
whaha zo gaat het inderdaad preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen vinden scheten laten, net als mannen, een zeer amusante bezigheid. Het duurt even, en meestal ben je als man de eerste die (per ongeluk) een flinke ruft laat, maar zodra ze zich meer op hun gemak voelen bij je en je zelf al een aantal scheten hebt gelaten breekt de pleuris uit en volgt het ene na het andere scheetwedstrijdje.
Rare jongens, die vrouwen.
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'De hele tijd' is ook weer zoiets.
[..]
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten?Bij mij duurt het hooguit een paar uur.
Toch weet ze al dat je ruft hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maar![]()
Meteen als je haar ziet?quote:Weet je watVolgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
![]()
Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik alquote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeuren![]()
Weet ik, vandaar dequote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef GF het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik al![]()
Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebrokenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:
[..]
Weet je watVolgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch weet ze al dat je ruft hoor.
[..]
Meteen als je haar ziet?
Dan krijg ik het zwaar te verduren als ze op schoot zit denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Wel meteen vol in d'r gezicht he! Dan is het ijs meteen gebroken![]()
Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:44 schreef Rekkie het volgende:
Alsof de boeren gemeenschap er wat aan kan doen
Toch jammer dat dit topic weer een bepaalde bevolkinsgroep moet onderuit halen
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken isquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:
Ik ben dus niet van plan de illusie hoog te houden van dat vrouwen niet poepen of boeren of een ruft laten, heb al genoeg pijn in me buik zonder dat ik me ruften ook nog es in moet houdenUiteraard doe ik zulke dingen niet als ik in een winkelstraat loop of bij familie op bezoek zit of whatever
Ik stel het meestal in het begin ook ff uit, mede omdat ik weet dat ik echt ranzig kan stinken(ben maag/darm patient
) maar als eenmaal de eerste ruft gelaten is en er hartelijk om gelachen is danne, ja dan beginnen de wedstrijdjes in bed
Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgtDamn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
Je had het wel door dat het sarcasme was he?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, iedereen laat scheten. Wij zegt mij dat Willem-Alexander en Maxima onder de dekens niet regelmatig scheetwedstrijden houden die mee kunnen tellen?
Die tent stond helemaal bol zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef purplerose het volgende:
Grappig verhaaltje...
We waren op vakantie in tsjechie met nog een vriend van hem en sliepen uiteraard in tentjes, ik kan je vertellen dat gekruid eten gecombineerd met 2 mensen in een tentje voor een hoop hilariteit zorgtDamn, het was gewoon een chemische mix geworden die bleef hangen, maar erg gelachen om wie de ranzigste kon laten
Errr, nou nee, niet echt last van gehad, we fokte als konijntjesquote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is![]()
ja ik boer m'n bruder wel ens in z'n oor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
En voor jje het weet het je een broer-zus relatie waarin de sexuele aantrekkingskracht ver te zoeken is![]()
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter vanquote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt niet hoor!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Vivi het volgende:
Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het iig niet erg aantrekkelijk. Maar hey, ieder zijn ding.
LOL Dus jij bukt heel wat af.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef sandermans het volgende:
Ik doe gewoon altijd net alsof er wat op de grond ligt, en dat op wil rapen..
Dan buk je, en gaat de spanning van je anjer af, dus heb je evt nog een excuus om je eruit te lullen![]()
Iddquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die tent stond helemaal bol zekerDas altijd erg ja, als je bij familie zit ofzo.. als je dan weer samen bent komt alles er in een keer uit (blijkt dat de ander het ook al zat op te houden
) met van die opgeluchte ooh's en aah's
Onderbroekenlol is niet zo aan mij besteedquote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook niet 'aantrekkelijk'. Het is grappig.
Whehehehehe dan wordt de sex beterquote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter vanZolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
ja dat wel maar hé, je moet er iets voor over hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Dus jij bukt heel wat af.
ik weet niet wat jij in je hoofd haalt maar ik had het niet over scheetsex neequote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehehehe dan wordt de sex beterIs hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter
;:D:D D:D:D:D
![]()
![]()
:
:D:
in een melig topic wordt lezen misschien wel moeilijkquote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor.. Als je samen loopt te scheten betekent 't dat je je op je gemak voelt bij elkaar, en daar wordt de sex weer beter vanZolang je erom kan lachen en er niet op afknapt is er niks mis mee toch? Ik denk in ieder geval nooit GATVER wat is 't toch een ranzig figuur, daar ga ik echt niet mee sexen zometeen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |