Een niet nader te noemen persoonquote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
Whehehehehe dan wordt de sex beterIs hij zo down under laat je zo een kei harde scheet en dan zo van whahahahaha maar de sex wordt toch beter
;:D:D D:D:D:D
![]()
![]()
:
:D:
ieuw :dquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen persoonheeft een keer een scheet gelaten toen ik hem tijdens het pijpen anaal vingerde.
![]()
No offence, maar hoe wil je anders een gozer vingeren?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen persoonheeft een keer een scheet gelaten toen ik hem tijdens het pijpen anaal vingerde.
![]()
Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Ja okee je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
No offence, maar hoe wil je anders een gozer vingeren?
dat bedoelde ik dus jaquote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef purplerose het volgende:
Het feit dat je je zo op je gemak voelt bij je partner dat je scheten durft te laten komt wel de sex ten goede omdat je op je gemak bij die persoon bent
En, was het een droge of een natte scheet?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Bij een one night stand zou ik het dan weer wat minder vinden, maar zou er toch wel om kunnen lachen uiteindelijk denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef purplerose het volgende:
Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaan
Heb wel es een one night stand gehad die tijdens het pijpen een ruft liet
* Flatsss.... zo das eruitquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef nozem het volgende:
[..]
En, was het een droge of een natte scheet?![]()
Het was gelukkig een droge scheet.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef nozem het volgende:
En, was het een droge of een natte scheet?![]()
Bij een one night stand is dat nooit slim natuurlijk (niet dat ie het expres deed waarschijnlijk..), dan blijf je voor altijd 'die gozer die een scheet liet tijdens het pijpen'quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij gelukkig nooit gedaan
Heb wel es een one night stand gehad die tijdens het pijpen een ruft liet
En alle ramen opengezet zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef purplerose het volgende:
Heb die one night stand gelijk netjes de deur uitgewerkt
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef releaze het volgende:
er zijn nog meer wenkbrauwwaardige eigenschappen aan me, snotneuzen toeteren, keihard niezen, neuspulken.... dat kondig ik in het begin van de relatie ook heel beschaafd aan als "het spijt me, maar ik moet ff iets ranzigs doen" + hele uitleg waarom
Dat kan ik ook.. alleen komen die ergens anders uitquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef releaze het volgende:
toen mn zusje in groep acht werkweek had sliep ze op een kamer met nog 3 andere meiden. Een van die meiden beweerde op commando scheten te kunnen laten die niet stonken en waarempel, ze had gelijk! Een groot niet-stinkend scheet festijn!
Okselscheten?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat kan ik ook.. alleen komen die ergens anders uit
neeeeeeeeeeee, het was midwinter -10 kou!!! Wel het beddegoed verschoondquote:
Serieus?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef GF het volgende:
Gisteren kreeg ik een hele uitleg over haar neus. Ze heeft vaak niet veel 'vloeibaars' erin zitten. Maar van die korstjes. Van die harde die tegen de wand van je neus zitten. Vrij droog zijn ze, in haar geval gemengd met wat rood want bloed schijnt te zijn. Ze wilde het demonstreren maar ik haakte af. En nog steeds geen 'echte eerste scheet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |