quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Elefes het volgende:
Ik houd het topic in de gaten, maar of ik meega hangt af van datum, plaats, tijd, etc.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Elefes het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om eens in de dierentuin te fotograferen!
Ik houd het topic in de gaten, maar of ik meega hangt af van datum, plaats, tijd, etc.
In olmen zitten ze niet zo heel ver weg hoor. mijn luipaardje kon ik zelfs door het gaas aaienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Elefes het volgende:
Oh trouwens, is het in de dierentuin uberhaupt wel te doen met vrij weinig zoom (3x). Al die beesten zo ver weg
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In olmen zitten ze niet zo heel ver weg hoor. mijn luipaardje kon ik zelfs door het gaas aaien
Het is een zeer klein opgezette dierentuin, met veel poezebeesten. Veel is redelijk dichtbij te doen...De beren was gewoon eng zelfs, je had het idee dat ze je zo aan konden vanuit het water.al weet ik niet of die beesten nu in winterslaap zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik wil mee!
Ik heb verder wel een telelens, maar dat is niet zo'n succes..
Als dat zeer klein is, wordt het dan een succes om daar met een grote groep FOK-kers naar binnen te gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een zeer klein opgezette dierentuin, met veel poezebeesten. Veel is redelijk dichtbij te doen...De beren was gewoon eng zelfs, je had het idee dat ze je zo aan konden vanuit het water.al weet ik niet of die beesten nu in winterslaap zijn
Ja hoor, het is nou ook weer niet zo dat er maar 20 mensen binnen kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat zeer klein is, wordt het dan een succes om daar met een grote groep FOK-kers naar binnen te gaan
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nou ook weer niet zo dat er maar 20 mensen binnen kunnen
Je kan gewoon makkelijk terug naar wat je leuk vond...de witte tijgers bijvoorbeeldquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....die MOET ik een keer fotograferenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan gewoon makkelijk terug naar wat je leuk vond...de witte tijgers bijvoorbeeld
Geen idee, maar ik kom ook naar Olmen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
oke gaan we dus voor een olmen meet?
of word het een brabo-mini-olmen-meet?
Liftjes zijn over het algemeen goed te doen binnen meets hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Elefes het volgende:
Is Olmen goed te doen met o.v.? En anders carpoolen of liftenAls ik mee kan natuurlijk.
Zorg voor een logeeradres ergens in Brabantquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Wordt een eind rijden voor mij vanuit Enschede...
Ik neem aan dat ik wel door Brabant kom als ik richting België moet.
Tnx voor de tipquote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liftjes zijn over het algemeen goed te doen binnen meets hoorAls je in de buurt van Eindhoven woont, zou ik pea even lief aankijken tegen die tijd
je kan ook via duitsland en limburg weet alleen niet of dat vlotter isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Wordt een eind rijden voor mij vanuit Enschede...
Ik neem aan dat ik wel door Brabant kom als ik richting België moet.
in de berging heb ik nog een twee persoons. moet je alleen nog een dak regelen om onder te slapenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zorg voor een logeeradres ergens in BrabantEr is vast wel iemand bereid je een matrasje aan te bieden
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
je kan ook via duitsland en limburg weet alleen niet of dat vlotter is
In de berging kan toch ook geslapen wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
in de berging heb ik nog een twee persoons. moet je alleen nog een dak regelen om onder te slapen
denk je dat in de berging het matras plat op de grond kan?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In de berging kan toch ook geslapen worden![]()
Ach...blijft-ie maar staan slapenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk je dat in de berging het matras plat op de grond kan?
als je even 3 ritten grofvuil weg brengt dan kan het wel ja
Oh dat zou wel fijn zijn, het is 3 uur rijden vanaf Enschede... En 6 uur in de auto op één dag is misschien wel erg veel...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef pea4fun het volgende:
Een slaapplaats is nog ff de vraag, maar als ik niet midden in een verhuizing zit gaat dat ook nog wel hoor subbie.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
28-01-06 ?
kunnen we daarna meteen door naar utrecht
model foto's ?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geen tijd
Andere meets op het programma die dag
![]()
http://www.olmensezoo.be/nl/Frameset/Welkom.htmquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Pea, kun jij hier misschien het linkje vn de dierentuin en je foto's van de vorige keer (of een linkje daarnaartoe) nog eens droppen
Je bedoelt: Carnavalquote:
das weer een week binnen zitten en de debielen ontwijkenquote:
Wat hij zegt.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef blackbully het volgende:
das weer een week binnen zitten en de debielen ontwijken
Ja, ik ga meteen. Moet morgen fit zijn voor Fok Radio!quote:zou jij niet eens je bed opzoeken?![]()
Zondag komt mij trouwens beter uitquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
we gaan dus voor een zaterdag (aangezien we mensen krijgen die willen slapen)
even vlot datum prikken
11 maart is al een Dierentuin-meetquote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
10 11 maart?![]()
25 feb ben ik jarig dus dan ga ik nietEn natuurlijk is het dan carnaval hier in Brabant...
![]()
Data dat ik zeer ws kan zijn 11/12 feb, 6 maart, 11/12 maart (en latere data heb ik nog niet gekeken..)quote:Op maandag 9 januari 2006 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
11 maart is al een Dierentuin-meetMaar dan van EOSdigitaal.nl
In Emmen. Alleen zie ik even een dag naar BelgiË racen niet echt zitten.. Maar als er een hotel/slaapplek geregeld kan worden, dan wil ik er wel over nadenken..
![]()
Weet ik ook welquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Marc H het volgende:
Wat nou niet durven??? We bijten niet, hoor(voor de dieren sta ik niet in
)
Heel simpel gezegd is het gewoon een uitermate gezellige samenkomst van allerlei fotografen die elkaar kennen van dit forum en gezellig foto's gaan maken waarbij je dus inderdaad allerlei vragen kunt stellen aan iedereen en materiaalvergelijkingen kunt doen etc.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Wat houd dat nu eigenlijk in?
Een meeting? Mensen van hier die elkaar treffen en dan samen foto's gaan maken?
Tips en truuks uitwisselen?
Lijkt me an sich best leuk, hoewel ik dan meer ga voor de tips en truuks als voor de gekozen locatie..
Iemand reeds ervaring met zón dag? Ik ben reuze benieuwd.Voor een starter zoals mijzelf zou het in elk geval leerzaam zijn, hoewel ik natuurlijk niet iedereen de oren van het hoofd wil vragen om geen sociale zelfmoord te plegen...
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef luap het volgende:
Dierentuin meet?!... In de buurt!... Ik doe mee
als ik die dag kan dan hè.
Het is vooral een gezellige dag meestal. Daarnaast gluur ik regelmatig mee op de schermpjes van de digitale camera's. Als ik van iemand vind dat die mooie foto's maakt vraag ik waar hij/zij op let enzo. Soms als iemand een lens heeft die ik ook graag zou willen hebben, vraag ik hoe die bevalt, en als ik die iemand al wat langer ken dan wil ik em ook nog wel eens ooit vragen of ik die vast mag houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Wat houd dat nu eigenlijk in?
Een meeting? Mensen van hier die elkaar treffen en dan samen foto's gaan maken?
Tips en truuks uitwisselen?
Lijkt me an sich best leuk, hoewel ik dan meer ga voor de tips en truuks als voor de gekozen locatie..
Iemand reeds ervaring met zón dag? Ik ben reuze benieuwd.Voor een starter zoals mijzelf zou het in elk geval leerzaam zijn, hoewel ik natuurlijk niet iedereen de oren van het hoofd wil vragen om geen sociale zelfmoord te plegen...
Grt.CC
Je was me voorquote:11 maart is al een Dierentuin-meetMaar dan van EOSdigitaal.nl
In Emmen. Alleen zie ik even een dag naar BelgiË racen niet echt zitten.. Maar als er een hotel/slaapplek geregeld kan worden, dan wil ik er wel over nadenken..
![]()
zaterdagquote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef pea4fun het volgende:
6 augustus was dat een zaterdag of een zondag in 2005?
Dus we gaan op een.... Zondag?quote:
Ik heb foto's gezien van mensen die er waren toen de tijgers dus gevoerd werden met vis...die hebben geweldige foto's van vissende tijgers dus...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef luap het volgende:
Vissende tijgerfoto's? Misschien kan iemand een vette karper meenemen die we daar in de sloot knikkeren.
Wie of wat heeft je geinspireerd tot een vissende tijger foto?
Dan wil ik iig op een zondag dusquote:
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef An24 het volgende:
Klinkt leuk, ben gek op beesten fotograferen, maaruhhh...met zoveel onbekende mensjes die al zo vaak meets hebben gedaan?! Vind ik eigenlijk best spannend, weet niet of ik wel durf....(ik lijk wel contactgestoord, haha)
Tja, het moet er eigenlijk ook gewoon eens van komen, wil ik weer eens wat opstekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Xilantof het volgende:
@An24 & Schanulleke:
Gewoon mee doen. 't is echt gezellig.
niemand wordt buiten gesloten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Briggy het volgende:
Ik wil ook meemet aanhang
![]()
En zou graag met PdeHoog meerijden![]()
Das je geraaiequote:
Als ik inderdaad ga kan ik je een lift aanbieden vanaf Harderwijk. Dat scheelt alweer een stuk van de ritquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef x-tremed het volgende:
zou graag keer meewillen maar tjah woon vlakbij groningen, geen rijbewijs en niet echt zin om in mn eentje halve dag in de trein te zitten
Ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Xilantof het volgende:
@An24 & Schanulleke:
Gewoon mee doen. 't is echt gezellig.
niemand wordt buiten gesloten.
Haha, me2, me2!!! (scheelt misschien wat klappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor hoor.
En anders mep ik jullie gewoon ik elkaar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
En anders mep ik jullie gewoon ik elkaar
tja zeg wat wil je nou? we kunnen ook slijmen en als opwarmertje een strakke dierentuinfoto sturen:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gelijk agressief worden
Zo jammer he
![]()
Hier al gekeken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
tja zeg wat wil je nou? we kunnen ook slijmen en als opwarmertje een strakke dierentuinfoto sturen:
[afbeelding]
Maar ja, ik weet niet hoe het met schanulleke zit, maar zo'n typje ben ik nu ook weer niet![]()
![]()
Het probleem is echter dat we in het weekend gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, zolang ik mijn medicijnen niet vergeet, en dat doe ik door de week zelden, ben ik ook best veilig hoor.
Oh, spannend!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat we in het weekend gaan
Ach....een leven zonder risico is ook niet spannendquote:
gaan we dit weer krijgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....een leven zonder risico is ook niet spannend
* PdeHoog neemt statief mee
3 kg staal moet genoeg zijn om je KO te krijgen
Yep, maar probeer bescheiden over te komen, je moet ergens beginnen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hier al gekeken?
samen naakt op de foto
ja snap ikquote:
De 6e is dan weer een maandagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja snap ik
was meer de vraag van 6-03-06
is dat een optie?
is een zondag namelijk
ben wat kort af
en aangezien je me ietsjes voor was kwam het vaag over
Poll maken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Elefes het volgende:
5 maart kan ik volgens mij welAl ben ik zekerder van de 12e.. Maar ik zal het eens opzoeken!
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
Als ik het goed begrijp heb ik dus tot begin maart de tijd om te beslissen?
CC
Weekend van de 5e dus....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Het weekend van de 12e kan ik ook niet, dan wordt mijn zoon 18
Anders zet je toch een tijger neerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Hebben ze in Olmen ook ooievaren? De mijne begint wat versleten te raken.
Ik denk dat een tijger niet veel voeding krijgt van een vliegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders zet je toch een tijger neer![]()
Als ik me niet vergis zaten die er ook ja, in een klein soort kas waar je doorheen kan wandelen waar ook maraboe's, pelikanen en ibissen zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Hebben ze in Olmen ook ooievaren? De mijne begint wat versleten te raken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zaten die er ook ja, in een klein soort kas waar je doorheen kan wandelen waar ook maraboe's, pelikanen en ibissen zitten.
Wat ze ook hebben is veel uilen, maar wel allemaal in kleine kooitjes...
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal geen insecteneters.
Hmaster begrijpt me tenminste.![]()
Goeie vraagquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes...
Is de kogel al door de kerk wat betreft 5 maart? Ben benieuwd!
Volgens mij moeten ze eerst nog een kanon vinden om de kogel af te schieten.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes...
Is de kogel al door de kerk wat betreft 5 maart? Ben benieuwd!
Mooi is geregeld dan! Goeie vragen, had Pea niet al die info? Ik moet zowiezo iets regelen wat betreft vervoer. Ik kan overal in Nederland treinen, kan ik door iemand ergens opgepikt worden?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef blackbully het volgende:
5 maart in Olmen. staat vast (als ik het niet roep dan vragen we het ons over 2 maanden nog af wanneer het is. en ieder die mee wil heeft tijd zat om zijn planning op 5 maart aan te passen)
hoelaat gaat het open daar?
spreken we voor de poort af? of binnen in een koffie hut?
Dat staat nu vastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Subhuman het volgende:
Zeg het maar als 5 maart Olmen vaststaat, dan verander ik even de TT. Dat is wat duidelijker.
blackbully speaking :quote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ik neem aan dat het wel ok zou zijn als ik een niet FOT'er (wel Fokker) zou meetronen naar deze meet?
Mag jij wel meekomen van je dochter?quote:
Vast niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag jij wel meekomen van je dochter?![]()
Gelukkig trek je je daar niets van aanquote:
Ik zei gisteren al.. gewoon je dochter meenemen en in het speeltuintje parkeren..quote:
Mijn dochter laat zich niet parkeren...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al.. gewoon je dochter meenemen en in het speeltuintje parkeren..![]()
Vast nieten of lijmen dan ?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mijn dochter laat zich niet parkeren...
quote:
Ga dan maar alvast op wegquote:
Arcen is heel mooi idd!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
Waarschijnlijk dat ik ook meega naar olmen..
en misschien is dit ook een leuk idee om een keer naar toe te gaan : http://www.kasteeltuinen.nl/nl/index.html
heb je vanalles om mooie foto's te maken
Buitenlandquote:
Van mij uit ook?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
tis niet zo heel ver hoor![]()
maar een kleine 2 uurtjes
IK had al vanuit jou thuis gerekendquote:
kom je op de fiets?quote:
Maar 3,5 uurtjes voor jou en mijquote:
Ongeveer drie kwartiertjes voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar 3,5 uurtjes voor jou en mij![]()
Ik hoor dat iemand zoals jij zijn roes in een politiecel kan uitslapen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga ook echt proberen te komen!Kijk ik wel iemand heel lief aan voor een slaapplekje!
jij speelt vals.. Ik probeer ook iemand hééééél lief aan te kijken voor een slaapplek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ongeveer drie kwartiertjes voor mij.
Gebruik ik mijn secundaire uitvalsbasis
Toch wel ergens halverwegen tussen Olmen en Enschede dan hoop ik hè, anders heeft het nog geen zin.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoor dat iemand zoals jij zijn roes in een politiecel kan uitslapen...
Als je niet snurkt en niet allergisch bent voor katten dan ben je welkomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga ook echt proberen te komen!Kijk ik wel iemand heel lief aan voor een slaapplekje!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je niet snurkt en niet allergisch bent voor katten dan ben je welkom
ik heb vorig jaar oktober in een tentje snurkende een huizen blok wakker gehouden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
ik stel wel eisen aan een loge ik weet het![]()
lolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar oktober in een tentje snurkende een huizen blok wakker gehouden..![]()
![]()
![]()
Ja de buren ook.. hebben zelfs om ongeveer 02.30 op straat staan lachen..quote:
Sara,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef sararaats het volgende:
ik kom lekker met mijn toeteke
ik kom heel zeker naar de meet
ow sorry, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara,
Je begrijpt dat het de bedoeling is om de dieren in de dierentuin te fotograferen, en niet om modellen te fotograferen?
Neem je camera mee en kom gewoon dieren fotograferenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow sorry, verkeerd begrepen
mijn excuses
Ik heb de vorige keer veel met de 70-300 gedaan, maar veel zit best dichtbij en is goed te doen met minder. Je had ook een nikon toch? Ik heb (nu nog) de 70-300G over...moet ik hem meenemen voor je?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Mauro het volgende:
Zou ik eigenlijk wel voldoende lensbereik hebben met mijn 50 mm en de 18-70?
Voor de zekerheid, graag!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb de vorige keer veel met de 70-300 gedaan, maar veel zit best dichtbij en is goed te doen met minder. Je had ook een nikon toch? Ik heb (nu nog) de 70-300G over...moet ik hem meenemen voor je?
Neuh. Ik heb hem net verkocht vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef blackbully het volgende:
ik heb ook een 70-300. voor nikon . kopen?
99.99 mag je hem hebben
Goede foto's maakt een fotograaf, niet een camera!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef sararaats het volgende:
zouden foto's met een digitale camera even goed zijn als met een professionele camera?
Veel professionele fotografen gebruiken tegenwoordig digitale camera's . En anderen gebruiken nog analoge camera. Het ligt aan de fotograaf of ze goed zijn ja dan de nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef sararaats het volgende:
zouden foto's met een digitale camera even goed zijn als met een professionele camera?
Als het goed is komt ze morgenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
is ze hem wezen halen dan?
Heb je het gezien dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef blackbully het volgende:
leuk begin setje is het wel
Dat is traditioneel iets wat de TS doet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef blackbully het volgende:
vraag is reeds beantwoord
is er iemand die zich geroepen voeld om een lijst te maken met wie er wel en niet gaan komen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Ow, ik dacht ff afmelden, hele grote kans dat ik niet meekan, mijn verhuizing is opgeschoven en is opeens heel dichtbij. Maar ik sta al niet op het lijstje zie ik
Doe ik ook niet echt, want ik stond er niet opquote:
Je had je indirect aangemeld hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe ik ook niet echt, want ik stond er niet op
heb je nergends zien posten dat je mee wou of kwam. dus vandaar dat je er niet tussen stond.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Ow, ik dacht ff afmelden, hele grote kans dat ik niet meekan, mijn verhuizing is opgeschoven en is opeens heel dichtbij. Maar ik sta al niet op het lijstje zie ik
als ik nou opschiet met inpakken, dan kan ik misschien nog mee...maar dat zeg ik dan een dag vantevoren welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had je indirect aangemeld hoorNou zijn we helemaal teleurgesteld
![]()
Moet ik mijn BMI in de strijd gaan werpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
als ik nou opschiet met inpakken, dan kan ik misschien nog mee...maar dat zeg ik dan een dag vantevoren wel
Tuurlijk maakt dat indrukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik mijn BMI in de strijd gaan werpenof maakt dat geen indruk
![]()
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat indrukMaar bang word ik er niet van ofzo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Elefes het volgende:
Ik kan zeer ws toch niet mee...![]()
Te druk weekend waardoor ik het denk ik niet ga halen allemaal.
Inderdaadquote:
Omdat Blijdorp te dichtbij isquote:
Spannendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiel kickjeDe datum komt dichterbij
Kan nauwelijks anders, lijkt me.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef blackbully het volgende:
hoop dat het weer dan ook beter is als nu
inderdaad spannend....ondanks het feit dat ik normaal een "kat- uit- de- boom- kijk typje" ben wat betreft nieuwe mensen ontmoeten, heb ik er onwijs veel zin in.....quote:
Eindhoven meldt zich.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
inderdaad spannend....ondanks het feit dat ik normaal een "kat- uit- de- boom- kijk typje" ben wat betreft nieuwe mensen ontmoeten, heb ik er onwijs veel zin in.....
(moet het alleen nog over vervoer hebben. Ik woon in Dordt, kan overal heen treinen...maar dan moet ik toch echt ergens opgepikt worden. Iemand had het over Eindhoven?)
Meerijden met iemand die zich CrazyCharlie noemt........hmmmmmm.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Eindhoven meldt zich.
Eindhoven gaat vrijwel zeker mee.
Eindhoven wil wel langs het station rijden, geen probleem.
CC.
Ik kom dus langs Dordrecht, maar ik zit al helemaal volquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Meerijden met iemand die zich CrazyCharlie noemt........hmmmmmm.....![]()
![]()
dan regel je toch een grotere auto voor die dag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom dus langs Dordrecht, maar ik zit al helemaal volSorry
Dat wordt lastig ja. Tja als er iemand is die ervoor kan zorgen dat ik ook niet hoeft te treinen, is dat helemaal mooi meegenomen. En ach..deal dagelijks met crazy charlies, hahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom dus langs Dordrecht, maar ik zit al helemaal volSorry
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan regel je toch een grotere auto voor die dag?
Hoe kleinquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
[..]
ohwwww, maar ben kleine meid, past nog wel![]()
Charles Manson, klinkt dat beter?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Meerijden met iemand die zich CrazyCharlie noemt........hmmmmmm.....![]()
![]()
Marlyn Monroe Charles Manson wannabeequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Charles Manson, klinkt dat beter?![]()
CC
ehhhh nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Blackbully, gaan wij nog???
Kan ik met jou meerijden als ik dan toch al bij jou in huis ben?
Kijk, nu gaan we praten, hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Charles Manson, klinkt dat beter?![]()
CC
Als het goed is, ga ik taxi spelen voor Kleintje, Prupke en jou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhhh nee.
heb maar een twee zitter duss.
maar we zouden wel met 1 auto kunnen gaan.
En ik dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als het goed is, ga ik taxi spelen voor Kleintje, Prupke en jou..
Dat is dan al geregeld.
Hoi baas. Volgende week zondag ben ik vrij of ziek. Take your pick.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef luap het volgende:
Het komt al aardig dichtbij maar ik weet nog steeds niet of ik dan kan...(ivm werk) ik laat iets weten zodra ik het weet
![]()
dan maar ziek kan hij de kosten verhalenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi baas. Volgende week zondag ben ik vrij of ziek. Take your pick.
Jij zat toch 80.000 kilometer verderop???quote:
Hij denkt niet meer na, hij rijd met mij mee nl.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik denk erover, ik heb nog een vriezer vol velvia liggen
Dat word dan lekker oncomfortabel.....ik heb een station met grijs kenteken, geen banken achterin...dussss.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:20 schreef An24 het volgende:
Dat laatste is een goed idee....Allemaal naar Eindhoven en dan proppen in het karretje van CC![]()
![]()
Nou ja, als ik maar mee kan, haha. Moeten ff een en ander kort sluiten of zo? of wachten we ff tot we weten hoe laat we daar moeten zijn.... Ja luitjes....hoe staat het daarmee?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Dat word dan lekker oncomfortabel.....ik heb een station met grijs kenteken, geen banken achterin...dussss.![]()
Stuur effe een mailtje naar w.iven@chello.nl als je van het station gehaald wilt worden (Eindhoven that is..) Vanaf station Eindhoven is het in zondagstempoquote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik maar mee kan, haha. Moeten ff een en ander kort sluiten of zo? of wachten we ff tot we weten hoe laat we daar moeten zijn.... Ja luitjes....hoe staat het daarmee?
Waarom staat er eenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
De boel gaat om 10.00 uur open11.00 uur daar
Het is voor mij ongeveer 2 uur rijden, dus goed te doen dan
Wie gaan er mee
- PdeHoog
- Shark.Bait
- Briggy + aanhang
- BlackBully
- Prupke
- HM2
- Mauro
- Kleintje
- An24
- CC
- ultra_ivo
Ik stuur je zo ff mailtje...gaat goed komen. Eerst uitrekenen hoe laat ik uit mijn bedje moet voor de trein naar Eindhovenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Stuur effe een mailtje naar w.iven@chello.nl als je van het station gehaald wilt worden (Eindhoven that is..) Vanaf station Eindhoven is het in zondagstempo3 kwartier rijden naar Olmen.
CC
Omdat ik niet zeker wist of je zou komenquote:
Topquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of je zou komenMaar ik haal hem al weg
het is pas dinsdag nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
Bad newsIk ben ziek en goed ook
Ik denk dat ik niet mee kan
Mij werd verteld dat ik moest rekenen op een week en als ik wel op tijd beter ben, dan gaat mijn werk boven een meetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
het is pas dinsdag nu.
je hebt nog heel wat nachtjes slapen voor de boeg. voor het zondag is hoor.
tijd zat om beter te worden![]()
Of Shark moet zelf gaan rijden met Briggy en aanhangquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef prupke het volgende:
Dr blijft niet veel over zo voor deze meet!!![]()
Mwoaahhh niet meer dan een lichte plankenverhoging.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef CrazyCharlie het volgende:
Misschien is mijn plankenkoorts wel besmettelijk?
In ieder geval beterschap gewenst PdeH !
Hoop wel dat er toch wat mensen gaan, heb enorm vrij genomen voor deze dag.....
CC.
Ik voel me wel beter, maar ben nog niet beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:10 schreef An24 het volgende:
En P.......Al beter?![]()
![]()
Zo niet...Citrosan drinken. Heel vies, maar wedden dat je op tijd beter bent!
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik voel me wel beter, maar ben nog niet beterEn nee....ik denk niet dat ik meega
En ik vermoed dat de rest van mijn meerijders ook niet meegaat
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....
Hmmmmm, nu kunnen we twee dingen doen. Of uit de negativiteit en er het beste van maken, gezelligheid creeeren we toch zelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....
Dat dacht ik ook al... en het ziet er voor het weekend niet veel beter uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
ik wil olmen wel een keer zien, maar niet als het sneeuwt....
Het maakt mij niet uit verder.....ik wil zondag ook nog steeds....quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef blackbully het volgende:
wie willen zondag nog wel gaan?
verplaatsen kan he het moet niet
Ik zal er zijn.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef ultra_ivo het volgende:
zes is meer dan voldoende
vorig jaar al eens een fotomeet gehad met z'n 3-en
- HM2quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed, wie hebben we dan nog?
An24
Blackbully
Ultra_ivo
Crazy Charly
Wie is er nog meer niet bang voor de kou?
Tuurlijk gaat het nog door...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
- HM2
- Mauro
- Kleintje
die gaan ook nog mee voor zover ik weet
Kan wel een mooie thermoskan meenemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het nog door...Lekker een klein groepje. En dat beetje sneeuw kan de pret niet drukken.
![]()
Hoogsten dat Prupke wat blauw aanloopt. Maar daarvoor is er wel hete koffie of warme chocomelk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |