Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik voel me wel beter, maar ben nog niet beterEn nee....ik denk niet dat ik meega
En ik vermoed dat de rest van mijn meerijders ook niet meegaat
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....
Hmmmmm, nu kunnen we twee dingen doen. Of uit de negativiteit en er het beste van maken, gezelligheid creeeren we toch zelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....
Dat dacht ik ook al... en het ziet er voor het weekend niet veel beter uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
ik wil olmen wel een keer zien, maar niet als het sneeuwt....
Het maakt mij niet uit verder.....ik wil zondag ook nog steeds....quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef blackbully het volgende:
wie willen zondag nog wel gaan?
verplaatsen kan he het moet niet
Ik zal er zijn.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef ultra_ivo het volgende:
zes is meer dan voldoende
vorig jaar al eens een fotomeet gehad met z'n 3-en
- HM2quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed, wie hebben we dan nog?
An24
Blackbully
Ultra_ivo
Crazy Charly
Wie is er nog meer niet bang voor de kou?
Tuurlijk gaat het nog door...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
- HM2
- Mauro
- Kleintje
die gaan ook nog mee voor zover ik weet
Kan wel een mooie thermoskan meenemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het nog door...Lekker een klein groepje. En dat beetje sneeuw kan de pret niet drukken.
![]()
Hoogsten dat Prupke wat blauw aanloopt. Maar daarvoor is er wel hete koffie of warme chocomelk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |