het is pas dinsdag nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
Bad newsIk ben ziek en goed ook
Ik denk dat ik niet mee kan
Mij werd verteld dat ik moest rekenen op een week en als ik wel op tijd beter ben, dan gaat mijn werk boven een meetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
het is pas dinsdag nu.
je hebt nog heel wat nachtjes slapen voor de boeg. voor het zondag is hoor.
tijd zat om beter te worden![]()
Of Shark moet zelf gaan rijden met Briggy en aanhangquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef prupke het volgende:
Dr blijft niet veel over zo voor deze meet!!![]()
Mwoaahhh niet meer dan een lichte plankenverhoging.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef CrazyCharlie het volgende:
Misschien is mijn plankenkoorts wel besmettelijk?
In ieder geval beterschap gewenst PdeH !
Hoop wel dat er toch wat mensen gaan, heb enorm vrij genomen voor deze dag.....
CC.
Ik voel me wel beter, maar ben nog niet beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:10 schreef An24 het volgende:
En P.......Al beter?![]()
![]()
Zo niet...Citrosan drinken. Heel vies, maar wedden dat je op tijd beter bent!
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik voel me wel beter, maar ben nog niet beterEn nee....ik denk niet dat ik meega
En ik vermoed dat de rest van mijn meerijders ook niet meegaat
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....
Hmmmmm, nu kunnen we twee dingen doen. Of uit de negativiteit en er het beste van maken, gezelligheid creeeren we toch zelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als het weersbeeld niet veranderd heeft het ws toch geen zin....
Dat dacht ik ook al... en het ziet er voor het weekend niet veel beter uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
ik wil olmen wel een keer zien, maar niet als het sneeuwt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |