Doe ik ook niet echt, want ik stond er niet opquote:
Je had je indirect aangemeld hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe ik ook niet echt, want ik stond er niet op
heb je nergends zien posten dat je mee wou of kwam. dus vandaar dat je er niet tussen stond.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Ow, ik dacht ff afmelden, hele grote kans dat ik niet meekan, mijn verhuizing is opgeschoven en is opeens heel dichtbij. Maar ik sta al niet op het lijstje zie ik
als ik nou opschiet met inpakken, dan kan ik misschien nog mee...maar dat zeg ik dan een dag vantevoren welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had je indirect aangemeld hoorNou zijn we helemaal teleurgesteld
![]()
Moet ik mijn BMI in de strijd gaan werpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
als ik nou opschiet met inpakken, dan kan ik misschien nog mee...maar dat zeg ik dan een dag vantevoren wel
Tuurlijk maakt dat indrukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik mijn BMI in de strijd gaan werpenof maakt dat geen indruk
![]()
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat indrukMaar bang word ik er niet van ofzo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Elefes het volgende:
Ik kan zeer ws toch niet mee...![]()
Te druk weekend waardoor ik het denk ik niet ga halen allemaal.
Inderdaadquote:
Omdat Blijdorp te dichtbij isquote:
Spannendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiel kickjeDe datum komt dichterbij
Kan nauwelijks anders, lijkt me.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef blackbully het volgende:
hoop dat het weer dan ook beter is als nu
inderdaad spannend....ondanks het feit dat ik normaal een "kat- uit- de- boom- kijk typje" ben wat betreft nieuwe mensen ontmoeten, heb ik er onwijs veel zin in.....quote:
Eindhoven meldt zich.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
inderdaad spannend....ondanks het feit dat ik normaal een "kat- uit- de- boom- kijk typje" ben wat betreft nieuwe mensen ontmoeten, heb ik er onwijs veel zin in.....
(moet het alleen nog over vervoer hebben. Ik woon in Dordt, kan overal heen treinen...maar dan moet ik toch echt ergens opgepikt worden. Iemand had het over Eindhoven?)
Meerijden met iemand die zich CrazyCharlie noemt........hmmmmmm.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Eindhoven meldt zich.
Eindhoven gaat vrijwel zeker mee.
Eindhoven wil wel langs het station rijden, geen probleem.
CC.
Ik kom dus langs Dordrecht, maar ik zit al helemaal volquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Meerijden met iemand die zich CrazyCharlie noemt........hmmmmmm.....![]()
![]()
dan regel je toch een grotere auto voor die dag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom dus langs Dordrecht, maar ik zit al helemaal volSorry
Dat wordt lastig ja. Tja als er iemand is die ervoor kan zorgen dat ik ook niet hoeft te treinen, is dat helemaal mooi meegenomen. En ach..deal dagelijks met crazy charlies, hahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom dus langs Dordrecht, maar ik zit al helemaal volSorry
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan regel je toch een grotere auto voor die dag?
Hoe kleinquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
[..]
ohwwww, maar ben kleine meid, past nog wel![]()
Charles Manson, klinkt dat beter?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Meerijden met iemand die zich CrazyCharlie noemt........hmmmmmm.....![]()
![]()
Marlyn Monroe Charles Manson wannabeequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Charles Manson, klinkt dat beter?![]()
CC
ehhhh nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Blackbully, gaan wij nog???
Kan ik met jou meerijden als ik dan toch al bij jou in huis ben?
Kijk, nu gaan we praten, hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Charles Manson, klinkt dat beter?![]()
CC
Als het goed is, ga ik taxi spelen voor Kleintje, Prupke en jou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhhh nee.
heb maar een twee zitter duss.
maar we zouden wel met 1 auto kunnen gaan.
En ik dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als het goed is, ga ik taxi spelen voor Kleintje, Prupke en jou..
Dat is dan al geregeld.
Hoi baas. Volgende week zondag ben ik vrij of ziek. Take your pick.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef luap het volgende:
Het komt al aardig dichtbij maar ik weet nog steeds niet of ik dan kan...(ivm werk) ik laat iets weten zodra ik het weet
![]()
dan maar ziek kan hij de kosten verhalenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi baas. Volgende week zondag ben ik vrij of ziek. Take your pick.
Jij zat toch 80.000 kilometer verderop???quote:
Hij denkt niet meer na, hij rijd met mij mee nl.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik denk erover, ik heb nog een vriezer vol velvia liggen
Dat word dan lekker oncomfortabel.....ik heb een station met grijs kenteken, geen banken achterin...dussss.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:20 schreef An24 het volgende:
Dat laatste is een goed idee....Allemaal naar Eindhoven en dan proppen in het karretje van CC![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |