De 6e is dan weer een maandagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja snap ik
was meer de vraag van 6-03-06
is dat een optie?
is een zondag namelijk
ben wat kort af
en aangezien je me ietsjes voor was kwam het vaag over
Poll maken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Elefes het volgende:
5 maart kan ik volgens mij welAl ben ik zekerder van de 12e.. Maar ik zal het eens opzoeken!
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
Als ik het goed begrijp heb ik dus tot begin maart de tijd om te beslissen?
CC
Weekend van de 5e dus....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Het weekend van de 12e kan ik ook niet, dan wordt mijn zoon 18
Anders zet je toch een tijger neerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Hebben ze in Olmen ook ooievaren? De mijne begint wat versleten te raken.
Ik denk dat een tijger niet veel voeding krijgt van een vliegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders zet je toch een tijger neer![]()
Als ik me niet vergis zaten die er ook ja, in een klein soort kas waar je doorheen kan wandelen waar ook maraboe's, pelikanen en ibissen zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Hebben ze in Olmen ook ooievaren? De mijne begint wat versleten te raken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zaten die er ook ja, in een klein soort kas waar je doorheen kan wandelen waar ook maraboe's, pelikanen en ibissen zitten.
Wat ze ook hebben is veel uilen, maar wel allemaal in kleine kooitjes...
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal geen insecteneters.
Hmaster begrijpt me tenminste.![]()
Goeie vraagquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes...
Is de kogel al door de kerk wat betreft 5 maart? Ben benieuwd!
Volgens mij moeten ze eerst nog een kanon vinden om de kogel af te schieten.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes...
Is de kogel al door de kerk wat betreft 5 maart? Ben benieuwd!
Mooi is geregeld dan! Goeie vragen, had Pea niet al die info? Ik moet zowiezo iets regelen wat betreft vervoer. Ik kan overal in Nederland treinen, kan ik door iemand ergens opgepikt worden?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef blackbully het volgende:
5 maart in Olmen. staat vast (als ik het niet roep dan vragen we het ons over 2 maanden nog af wanneer het is. en ieder die mee wil heeft tijd zat om zijn planning op 5 maart aan te passen)
hoelaat gaat het open daar?
spreken we voor de poort af? of binnen in een koffie hut?
Dat staat nu vastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Subhuman het volgende:
Zeg het maar als 5 maart Olmen vaststaat, dan verander ik even de TT. Dat is wat duidelijker.
blackbully speaking :quote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ik neem aan dat het wel ok zou zijn als ik een niet FOT'er (wel Fokker) zou meetronen naar deze meet?
Mag jij wel meekomen van je dochter?quote:
Vast niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag jij wel meekomen van je dochter?![]()
Gelukkig trek je je daar niets van aanquote:
Ik zei gisteren al.. gewoon je dochter meenemen en in het speeltuintje parkeren..quote:
Mijn dochter laat zich niet parkeren...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al.. gewoon je dochter meenemen en in het speeltuintje parkeren..![]()
Vast nieten of lijmen dan ?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mijn dochter laat zich niet parkeren...
quote:
Ga dan maar alvast op wegquote:
Arcen is heel mooi idd!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
Waarschijnlijk dat ik ook meega naar olmen..
en misschien is dit ook een leuk idee om een keer naar toe te gaan : http://www.kasteeltuinen.nl/nl/index.html
heb je vanalles om mooie foto's te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |