Dat staat nu vastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Subhuman het volgende:
Zeg het maar als 5 maart Olmen vaststaat, dan verander ik even de TT. Dat is wat duidelijker.
blackbully speaking :quote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ik neem aan dat het wel ok zou zijn als ik een niet FOT'er (wel Fokker) zou meetronen naar deze meet?
Mag jij wel meekomen van je dochter?quote:
Vast niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag jij wel meekomen van je dochter?![]()
Gelukkig trek je je daar niets van aanquote:
Ik zei gisteren al.. gewoon je dochter meenemen en in het speeltuintje parkeren..quote:
Mijn dochter laat zich niet parkeren...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al.. gewoon je dochter meenemen en in het speeltuintje parkeren..![]()
Vast nieten of lijmen dan ?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mijn dochter laat zich niet parkeren...
quote:
Ga dan maar alvast op wegquote:
Arcen is heel mooi idd!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
Waarschijnlijk dat ik ook meega naar olmen..
en misschien is dit ook een leuk idee om een keer naar toe te gaan : http://www.kasteeltuinen.nl/nl/index.html
heb je vanalles om mooie foto's te maken
Buitenlandquote:
Van mij uit ook?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
tis niet zo heel ver hoor![]()
maar een kleine 2 uurtjes
IK had al vanuit jou thuis gerekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |