Voor de zekerheid, graag!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb de vorige keer veel met de 70-300 gedaan, maar veel zit best dichtbij en is goed te doen met minder. Je had ook een nikon toch? Ik heb (nu nog) de 70-300G over...moet ik hem meenemen voor je?
Neuh. Ik heb hem net verkocht vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef blackbully het volgende:
ik heb ook een 70-300. voor nikon . kopen?
99.99 mag je hem hebben
Goede foto's maakt een fotograaf, niet een camera!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef sararaats het volgende:
zouden foto's met een digitale camera even goed zijn als met een professionele camera?
Veel professionele fotografen gebruiken tegenwoordig digitale camera's . En anderen gebruiken nog analoge camera. Het ligt aan de fotograaf of ze goed zijn ja dan de nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef sararaats het volgende:
zouden foto's met een digitale camera even goed zijn als met een professionele camera?
Als het goed is komt ze morgenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
is ze hem wezen halen dan?
Heb je het gezien dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef blackbully het volgende:
leuk begin setje is het wel
Dat is traditioneel iets wat de TS doet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef blackbully het volgende:
vraag is reeds beantwoord
is er iemand die zich geroepen voeld om een lijst te maken met wie er wel en niet gaan komen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Ow, ik dacht ff afmelden, hele grote kans dat ik niet meekan, mijn verhuizing is opgeschoven en is opeens heel dichtbij. Maar ik sta al niet op het lijstje zie ik
Doe ik ook niet echt, want ik stond er niet opquote:
Je had je indirect aangemeld hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe ik ook niet echt, want ik stond er niet op
heb je nergends zien posten dat je mee wou of kwam. dus vandaar dat je er niet tussen stond.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:
Ow, ik dacht ff afmelden, hele grote kans dat ik niet meekan, mijn verhuizing is opgeschoven en is opeens heel dichtbij. Maar ik sta al niet op het lijstje zie ik
als ik nou opschiet met inpakken, dan kan ik misschien nog mee...maar dat zeg ik dan een dag vantevoren welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had je indirect aangemeld hoorNou zijn we helemaal teleurgesteld
![]()
Moet ik mijn BMI in de strijd gaan werpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
als ik nou opschiet met inpakken, dan kan ik misschien nog mee...maar dat zeg ik dan een dag vantevoren wel
Tuurlijk maakt dat indrukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik mijn BMI in de strijd gaan werpenof maakt dat geen indruk
![]()
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat indrukMaar bang word ik er niet van ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |