quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Elefes het volgende:
Ik houd het topic in de gaten, maar of ik meega hangt af van datum, plaats, tijd, etc.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Elefes het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om eens in de dierentuin te fotograferen!
Ik houd het topic in de gaten, maar of ik meega hangt af van datum, plaats, tijd, etc.
In olmen zitten ze niet zo heel ver weg hoor. mijn luipaardje kon ik zelfs door het gaas aaienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Elefes het volgende:
Oh trouwens, is het in de dierentuin uberhaupt wel te doen met vrij weinig zoom (3x). Al die beesten zo ver weg
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In olmen zitten ze niet zo heel ver weg hoor. mijn luipaardje kon ik zelfs door het gaas aaien
Het is een zeer klein opgezette dierentuin, met veel poezebeesten. Veel is redelijk dichtbij te doen...De beren was gewoon eng zelfs, je had het idee dat ze je zo aan konden vanuit het water.al weet ik niet of die beesten nu in winterslaap zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik wil mee!
Ik heb verder wel een telelens, maar dat is niet zo'n succes..
Als dat zeer klein is, wordt het dan een succes om daar met een grote groep FOK-kers naar binnen te gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een zeer klein opgezette dierentuin, met veel poezebeesten. Veel is redelijk dichtbij te doen...De beren was gewoon eng zelfs, je had het idee dat ze je zo aan konden vanuit het water.al weet ik niet of die beesten nu in winterslaap zijn
Ja hoor, het is nou ook weer niet zo dat er maar 20 mensen binnen kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat zeer klein is, wordt het dan een succes om daar met een grote groep FOK-kers naar binnen te gaan
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nou ook weer niet zo dat er maar 20 mensen binnen kunnen
Je kan gewoon makkelijk terug naar wat je leuk vond...de witte tijgers bijvoorbeeldquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....die MOET ik een keer fotograferenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan gewoon makkelijk terug naar wat je leuk vond...de witte tijgers bijvoorbeeld
Geen idee, maar ik kom ook naar Olmen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
oke gaan we dus voor een olmen meet?
of word het een brabo-mini-olmen-meet?
Liftjes zijn over het algemeen goed te doen binnen meets hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Elefes het volgende:
Is Olmen goed te doen met o.v.? En anders carpoolen of liftenAls ik mee kan natuurlijk.
Zorg voor een logeeradres ergens in Brabantquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Wordt een eind rijden voor mij vanuit Enschede...
Ik neem aan dat ik wel door Brabant kom als ik richting België moet.
Tnx voor de tipquote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liftjes zijn over het algemeen goed te doen binnen meets hoorAls je in de buurt van Eindhoven woont, zou ik pea even lief aankijken tegen die tijd
je kan ook via duitsland en limburg weet alleen niet of dat vlotter isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Wordt een eind rijden voor mij vanuit Enschede...
Ik neem aan dat ik wel door Brabant kom als ik richting België moet.
in de berging heb ik nog een twee persoons. moet je alleen nog een dak regelen om onder te slapenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zorg voor een logeeradres ergens in BrabantEr is vast wel iemand bereid je een matrasje aan te bieden
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
je kan ook via duitsland en limburg weet alleen niet of dat vlotter is
In de berging kan toch ook geslapen wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
in de berging heb ik nog een twee persoons. moet je alleen nog een dak regelen om onder te slapen
denk je dat in de berging het matras plat op de grond kan?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In de berging kan toch ook geslapen worden![]()
Ach...blijft-ie maar staan slapenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk je dat in de berging het matras plat op de grond kan?
als je even 3 ritten grofvuil weg brengt dan kan het wel ja
Oh dat zou wel fijn zijn, het is 3 uur rijden vanaf Enschede... En 6 uur in de auto op één dag is misschien wel erg veel...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef pea4fun het volgende:
Een slaapplaats is nog ff de vraag, maar als ik niet midden in een verhuizing zit gaat dat ook nog wel hoor subbie.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
28-01-06 ?
kunnen we daarna meteen door naar utrecht
model foto's ?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geen tijd
Andere meets op het programma die dag
![]()
http://www.olmensezoo.be/nl/Frameset/Welkom.htmquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Pea, kun jij hier misschien het linkje vn de dierentuin en je foto's van de vorige keer (of een linkje daarnaartoe) nog eens droppen
Je bedoelt: Carnavalquote:
das weer een week binnen zitten en de debielen ontwijkenquote:
Wat hij zegt.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef blackbully het volgende:
das weer een week binnen zitten en de debielen ontwijken
Ja, ik ga meteen. Moet morgen fit zijn voor Fok Radio!quote:zou jij niet eens je bed opzoeken?![]()
Zondag komt mij trouwens beter uitquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
we gaan dus voor een zaterdag (aangezien we mensen krijgen die willen slapen)
even vlot datum prikken
11 maart is al een Dierentuin-meetquote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
10 11 maart?![]()
25 feb ben ik jarig dus dan ga ik nietEn natuurlijk is het dan carnaval hier in Brabant...
![]()
Data dat ik zeer ws kan zijn 11/12 feb, 6 maart, 11/12 maart (en latere data heb ik nog niet gekeken..)quote:Op maandag 9 januari 2006 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
11 maart is al een Dierentuin-meetMaar dan van EOSdigitaal.nl
In Emmen. Alleen zie ik even een dag naar BelgiË racen niet echt zitten.. Maar als er een hotel/slaapplek geregeld kan worden, dan wil ik er wel over nadenken..
![]()
Weet ik ook welquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Marc H het volgende:
Wat nou niet durven??? We bijten niet, hoor(voor de dieren sta ik niet in
)
Heel simpel gezegd is het gewoon een uitermate gezellige samenkomst van allerlei fotografen die elkaar kennen van dit forum en gezellig foto's gaan maken waarbij je dus inderdaad allerlei vragen kunt stellen aan iedereen en materiaalvergelijkingen kunt doen etc.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Wat houd dat nu eigenlijk in?
Een meeting? Mensen van hier die elkaar treffen en dan samen foto's gaan maken?
Tips en truuks uitwisselen?
Lijkt me an sich best leuk, hoewel ik dan meer ga voor de tips en truuks als voor de gekozen locatie..
Iemand reeds ervaring met zón dag? Ik ben reuze benieuwd.Voor een starter zoals mijzelf zou het in elk geval leerzaam zijn, hoewel ik natuurlijk niet iedereen de oren van het hoofd wil vragen om geen sociale zelfmoord te plegen...
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef luap het volgende:
Dierentuin meet?!... In de buurt!... Ik doe mee
als ik die dag kan dan hè.
Het is vooral een gezellige dag meestal. Daarnaast gluur ik regelmatig mee op de schermpjes van de digitale camera's. Als ik van iemand vind dat die mooie foto's maakt vraag ik waar hij/zij op let enzo. Soms als iemand een lens heeft die ik ook graag zou willen hebben, vraag ik hoe die bevalt, en als ik die iemand al wat langer ken dan wil ik em ook nog wel eens ooit vragen of ik die vast mag houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Wat houd dat nu eigenlijk in?
Een meeting? Mensen van hier die elkaar treffen en dan samen foto's gaan maken?
Tips en truuks uitwisselen?
Lijkt me an sich best leuk, hoewel ik dan meer ga voor de tips en truuks als voor de gekozen locatie..
Iemand reeds ervaring met zón dag? Ik ben reuze benieuwd.Voor een starter zoals mijzelf zou het in elk geval leerzaam zijn, hoewel ik natuurlijk niet iedereen de oren van het hoofd wil vragen om geen sociale zelfmoord te plegen...
Grt.CC
Je was me voorquote:11 maart is al een Dierentuin-meetMaar dan van EOSdigitaal.nl
In Emmen. Alleen zie ik even een dag naar BelgiË racen niet echt zitten.. Maar als er een hotel/slaapplek geregeld kan worden, dan wil ik er wel over nadenken..
![]()
zaterdagquote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef pea4fun het volgende:
6 augustus was dat een zaterdag of een zondag in 2005?
Dus we gaan op een.... Zondag?quote:
Ik heb foto's gezien van mensen die er waren toen de tijgers dus gevoerd werden met vis...die hebben geweldige foto's van vissende tijgers dus...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef luap het volgende:
Vissende tijgerfoto's? Misschien kan iemand een vette karper meenemen die we daar in de sloot knikkeren.
Wie of wat heeft je geinspireerd tot een vissende tijger foto?
Dan wil ik iig op een zondag dusquote:
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef An24 het volgende:
Klinkt leuk, ben gek op beesten fotograferen, maaruhhh...met zoveel onbekende mensjes die al zo vaak meets hebben gedaan?! Vind ik eigenlijk best spannend, weet niet of ik wel durf....(ik lijk wel contactgestoord, haha)
Tja, het moet er eigenlijk ook gewoon eens van komen, wil ik weer eens wat opstekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Xilantof het volgende:
@An24 & Schanulleke:
Gewoon mee doen. 't is echt gezellig.
niemand wordt buiten gesloten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Briggy het volgende:
Ik wil ook meemet aanhang
![]()
En zou graag met PdeHoog meerijden![]()
Das je geraaiequote:
Als ik inderdaad ga kan ik je een lift aanbieden vanaf Harderwijk. Dat scheelt alweer een stuk van de ritquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef x-tremed het volgende:
zou graag keer meewillen maar tjah woon vlakbij groningen, geen rijbewijs en niet echt zin om in mn eentje halve dag in de trein te zitten
Ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Xilantof het volgende:
@An24 & Schanulleke:
Gewoon mee doen. 't is echt gezellig.
niemand wordt buiten gesloten.
Haha, me2, me2!!! (scheelt misschien wat klappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor hoor.
En anders mep ik jullie gewoon ik elkaar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
En anders mep ik jullie gewoon ik elkaar
tja zeg wat wil je nou? we kunnen ook slijmen en als opwarmertje een strakke dierentuinfoto sturen:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gelijk agressief worden
Zo jammer he
![]()
Hier al gekeken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
tja zeg wat wil je nou? we kunnen ook slijmen en als opwarmertje een strakke dierentuinfoto sturen:
[afbeelding]
Maar ja, ik weet niet hoe het met schanulleke zit, maar zo'n typje ben ik nu ook weer niet![]()
![]()
Het probleem is echter dat we in het weekend gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, zolang ik mijn medicijnen niet vergeet, en dat doe ik door de week zelden, ben ik ook best veilig hoor.
Oh, spannend!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat we in het weekend gaan
Ach....een leven zonder risico is ook niet spannendquote:
gaan we dit weer krijgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....een leven zonder risico is ook niet spannend
* PdeHoog neemt statief mee
3 kg staal moet genoeg zijn om je KO te krijgen
Yep, maar probeer bescheiden over te komen, je moet ergens beginnen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hier al gekeken?
samen naakt op de foto
ja snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |