Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef An24 het volgende:
Klinkt leuk, ben gek op beesten fotograferen, maaruhhh...met zoveel onbekende mensjes die al zo vaak meets hebben gedaan?! Vind ik eigenlijk best spannend, weet niet of ik wel durf....(ik lijk wel contactgestoord, haha)
Tja, het moet er eigenlijk ook gewoon eens van komen, wil ik weer eens wat opstekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Xilantof het volgende:
@An24 & Schanulleke:
Gewoon mee doen. 't is echt gezellig.
niemand wordt buiten gesloten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Briggy het volgende:
Ik wil ook meemet aanhang
![]()
En zou graag met PdeHoog meerijden![]()
Das je geraaiequote:
Als ik inderdaad ga kan ik je een lift aanbieden vanaf Harderwijk. Dat scheelt alweer een stuk van de ritquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef x-tremed het volgende:
zou graag keer meewillen maar tjah woon vlakbij groningen, geen rijbewijs en niet echt zin om in mn eentje halve dag in de trein te zitten
Ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Xilantof het volgende:
@An24 & Schanulleke:
Gewoon mee doen. 't is echt gezellig.
niemand wordt buiten gesloten.
Haha, me2, me2!!! (scheelt misschien wat klappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor hoor.
En anders mep ik jullie gewoon ik elkaar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
En anders mep ik jullie gewoon ik elkaar
tja zeg wat wil je nou? we kunnen ook slijmen en als opwarmertje een strakke dierentuinfoto sturen:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gelijk agressief worden
Zo jammer he
![]()
Hier al gekeken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
tja zeg wat wil je nou? we kunnen ook slijmen en als opwarmertje een strakke dierentuinfoto sturen:
[afbeelding]
Maar ja, ik weet niet hoe het met schanulleke zit, maar zo'n typje ben ik nu ook weer niet![]()
![]()
Het probleem is echter dat we in het weekend gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, zolang ik mijn medicijnen niet vergeet, en dat doe ik door de week zelden, ben ik ook best veilig hoor.
Oh, spannend!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat we in het weekend gaan
Ach....een leven zonder risico is ook niet spannendquote:
gaan we dit weer krijgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....een leven zonder risico is ook niet spannend
* PdeHoog neemt statief mee
3 kg staal moet genoeg zijn om je KO te krijgen
Yep, maar probeer bescheiden over te komen, je moet ergens beginnen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hier al gekeken?
samen naakt op de foto
ja snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |