11 maart is al een Dierentuin-meetquote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
10 11 maart?![]()
25 feb ben ik jarig dus dan ga ik nietEn natuurlijk is het dan carnaval hier in Brabant...
![]()
Data dat ik zeer ws kan zijn 11/12 feb, 6 maart, 11/12 maart (en latere data heb ik nog niet gekeken..)quote:Op maandag 9 januari 2006 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
11 maart is al een Dierentuin-meetMaar dan van EOSdigitaal.nl
In Emmen. Alleen zie ik even een dag naar BelgiË racen niet echt zitten.. Maar als er een hotel/slaapplek geregeld kan worden, dan wil ik er wel over nadenken..
![]()
Weet ik ook welquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Marc H het volgende:
Wat nou niet durven??? We bijten niet, hoor(voor de dieren sta ik niet in
)
Heel simpel gezegd is het gewoon een uitermate gezellige samenkomst van allerlei fotografen die elkaar kennen van dit forum en gezellig foto's gaan maken waarbij je dus inderdaad allerlei vragen kunt stellen aan iedereen en materiaalvergelijkingen kunt doen etc.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Wat houd dat nu eigenlijk in?
Een meeting? Mensen van hier die elkaar treffen en dan samen foto's gaan maken?
Tips en truuks uitwisselen?
Lijkt me an sich best leuk, hoewel ik dan meer ga voor de tips en truuks als voor de gekozen locatie..
Iemand reeds ervaring met zón dag? Ik ben reuze benieuwd.Voor een starter zoals mijzelf zou het in elk geval leerzaam zijn, hoewel ik natuurlijk niet iedereen de oren van het hoofd wil vragen om geen sociale zelfmoord te plegen...
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef luap het volgende:
Dierentuin meet?!... In de buurt!... Ik doe mee
als ik die dag kan dan hè.
Het is vooral een gezellige dag meestal. Daarnaast gluur ik regelmatig mee op de schermpjes van de digitale camera's. Als ik van iemand vind dat die mooie foto's maakt vraag ik waar hij/zij op let enzo. Soms als iemand een lens heeft die ik ook graag zou willen hebben, vraag ik hoe die bevalt, en als ik die iemand al wat langer ken dan wil ik em ook nog wel eens ooit vragen of ik die vast mag houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Wat houd dat nu eigenlijk in?
Een meeting? Mensen van hier die elkaar treffen en dan samen foto's gaan maken?
Tips en truuks uitwisselen?
Lijkt me an sich best leuk, hoewel ik dan meer ga voor de tips en truuks als voor de gekozen locatie..
Iemand reeds ervaring met zón dag? Ik ben reuze benieuwd.Voor een starter zoals mijzelf zou het in elk geval leerzaam zijn, hoewel ik natuurlijk niet iedereen de oren van het hoofd wil vragen om geen sociale zelfmoord te plegen...
Grt.CC
Je was me voorquote:11 maart is al een Dierentuin-meetMaar dan van EOSdigitaal.nl
In Emmen. Alleen zie ik even een dag naar BelgiË racen niet echt zitten.. Maar als er een hotel/slaapplek geregeld kan worden, dan wil ik er wel over nadenken..
![]()
zaterdagquote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef pea4fun het volgende:
6 augustus was dat een zaterdag of een zondag in 2005?
Dus we gaan op een.... Zondag?quote:
Ik heb foto's gezien van mensen die er waren toen de tijgers dus gevoerd werden met vis...die hebben geweldige foto's van vissende tijgers dus...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef luap het volgende:
Vissende tijgerfoto's? Misschien kan iemand een vette karper meenemen die we daar in de sloot knikkeren.
Wie of wat heeft je geinspireerd tot een vissende tijger foto?
Dan wil ik iig op een zondag dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |