kom je op de fiets?quote:
Maar 3,5 uurtjes voor jou en mijquote:
Ongeveer drie kwartiertjes voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar 3,5 uurtjes voor jou en mij![]()
Ik hoor dat iemand zoals jij zijn roes in een politiecel kan uitslapen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga ook echt proberen te komen!Kijk ik wel iemand heel lief aan voor een slaapplekje!
jij speelt vals.. Ik probeer ook iemand hééééél lief aan te kijken voor een slaapplek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ongeveer drie kwartiertjes voor mij.
Gebruik ik mijn secundaire uitvalsbasis
Toch wel ergens halverwegen tussen Olmen en Enschede dan hoop ik hè, anders heeft het nog geen zin.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoor dat iemand zoals jij zijn roes in een politiecel kan uitslapen...
Als je niet snurkt en niet allergisch bent voor katten dan ben je welkomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga ook echt proberen te komen!Kijk ik wel iemand heel lief aan voor een slaapplekje!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je niet snurkt en niet allergisch bent voor katten dan ben je welkom
ik heb vorig jaar oktober in een tentje snurkende een huizen blok wakker gehouden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
ik stel wel eisen aan een loge ik weet het![]()
lolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar oktober in een tentje snurkende een huizen blok wakker gehouden..![]()
![]()
![]()
Ja de buren ook.. hebben zelfs om ongeveer 02.30 op straat staan lachen..quote:
Sara,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef sararaats het volgende:
ik kom lekker met mijn toeteke
ik kom heel zeker naar de meet
ow sorry, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara,
Je begrijpt dat het de bedoeling is om de dieren in de dierentuin te fotograferen, en niet om modellen te fotograferen?
Neem je camera mee en kom gewoon dieren fotograferenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow sorry, verkeerd begrepen
mijn excuses
Ik heb de vorige keer veel met de 70-300 gedaan, maar veel zit best dichtbij en is goed te doen met minder. Je had ook een nikon toch? Ik heb (nu nog) de 70-300G over...moet ik hem meenemen voor je?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Mauro het volgende:
Zou ik eigenlijk wel voldoende lensbereik hebben met mijn 50 mm en de 18-70?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |