Wat is dat mens toch fucking lelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Christina Aguilera:
Wat is het toch ook een ordinair mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef Duiveltja het volgende:
Jordan in da club
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een ordinair mens.
en dit zijn recente pics (as in: van na de bruiloft?)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ellen DeGeneres "ahhhhhhhhhh, laat me los, FREAK!!!" (ik zou precies hetzelfde kijken in de buurt van Tom Cruise..)
[afbeelding]
En ik dacht dat ze voortaan als Katie Price wat zediger door het leven wilde gaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef rena het volgende:
Volgens mij wel.
Kijk ook naar de gezichten van die mannen achter haarHet is nog net geen
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze voortaan als Katie Price wat zediger door het leven wilde gaan?
Als ik het goed heb begrepen kan haar zoon niet zien en horen (doofstom en blind) dus wat dát betreft een voordeel. Verder natuurlijk heel triest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Het zal je moeder ook maar zijn, ik heb zo'n medelijden met haar kinderen![]()
Die kan precies in zo'n "kijk goed!"-filmpje waar op 't eind een monster inclusief teringhard geluid zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef Andoire het volgende:
whehehe![]()
Die van Christina is echt eng.. ik schrok ook![]()
Zo, dat filmpje is eng!! met die auto in de bergen!!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kan precies in zo'n "kijk goed!"-filmpje waar op 't eind een monster inclusief teringhard geluid zit.
Hehe, die heb ik ook laatst gezien, ik schrok me dood. Maar die foto van Christina zou er ook uitstekende bijpassen!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zo, dat filmpje is eng!! met die auto in de bergen!!
voor een varkentje ziet ze er niet onaardig uit nee.......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind Christina er daar eigenlijk wel lekker uitzien...
Het kan ook onflatteus zijn qua gezichtsuitdrukkingquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
Zo onflatteus is die pic niet toch? Gaaf gezicht nog, mooi haar...
Tja, oordeel zelf. Voor de duidelijkheid, dit is dus niet onflatteusquote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind het goed dat ze het niet verft, staat haar niet lelijk dat grijze. toch?
Zangeres van The Black Eyed Peas.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Wie is die Fergie dan???
Lijkt net een 50 jarig wijf die shopt bij de coolcat en er jonger uit probeert te zien.. oftewelquote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Fergie ziet er steeds gemaakter en ouder uitzelf tijdens een fotoshoot..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Lijkt net een 50 jarig wijf die shopt bij de coolcat en er jonger uit probeert te zien.. oftewel![]()
Zelfs zo vind ik hem leukquote:
Jamai is altijd al eng geweest.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is jamai 'n enge Jos Brink-kloon geworden
Ik vind dat ie een raar gezicht trektquote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Chris Martin valt nog wel mee. Zo ziet hij er elke dag uit.
Das waar ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik vind dat ie een raar gezicht trekt![]()
en ze is nog maar dertig jaar..quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Fergie ziet er steeds gemaakter en ouder uitzelf tijdens een fotoshoot..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
OMG, reactie van de fucking eeuw...!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Stratus het volgende:
[..]
Kijk maar zelf in de spiegel, dan weet je hoezelf je zelf lelijk bent!![]()
![]()
Ik zag hem er niet bij staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
Oh nee! Niet wéér de kriebelende Paris.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
Oh nee! Niet wéér de kriebelende Paris.
quote:
O.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef rena het volgende:
[..]
Is al minstens 3 keer langs gekomen.![]()
Motorongeluk verwondt Schwarzenegger en zoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef linda22222 het volgende:
Ieuw wat is dat voor een goor gezwel op arnies lip
lijkt wel een ingegroeide kers
Ok. Was te verwachten eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uh ja die hadden we al gepost ja. die van fergie.
heeft britney alleen nog maar jogginspakken??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
dit meen je toch niet? -->
[afbeelding]
Zo ga je toch niet winkelen? Wat ben je dan voor halve tokkie?
en waarom... GEEN BEHA KOPEN ALS JE MILJONAIR BENTquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder loopt er niet zo bij hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Er lopen in Nederland ook tig van dat soort vrouwtjes rond, dat gebeurt als je eenmaal moeder bent![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt er niet zo bij hoorDie van jou wel?
Grapje
Grappig... op de foto loopt ze juist met een tas van Victoria's Secrets (de meest rechtse)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Magoo het volgende:
[..]
en waarom... GEEN BEHA KOPEN ALS JE MILJONAIR BENT![]()
![]()
ontslag voor de visagist & fotograafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Fergie nog eens in het groot
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kikker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uit een eerder geposte serie is nog een nieuwe foto opgedoken
[afbeelding]
Oke, maar bij Fergie hoef je niet lang te zoeken voordat er een onflatteuze isquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
welnee, kijk die video van hump maar is. lekker wijf, als je maar lang genoeg zoekt vind je van iedereen wel stomme foto's.
In die video is ze ook lelijk alleen door make up en goede belichting en waarschijnlijk ook digitale bewerking dénk je dat ze er goed uitziet. Maar misschien hou je wel van verbouwde vrouwen.... overigens heeft ze ook een behoorlijke buik in die video....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
welnee, kijk die video van hump maar is. lekker wijf, als je maar lang genoeg zoekt vind je van iedereen wel stomme foto's.
Misschien kunnen ze er wel niets meer aan doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
niet eens op gelet, ik dacht dat ze juist een soort van wasbordje had, waarom bewerken ze niet al die foto's waar ze op staat dan. dat lijkt me makkelijker dan iets bewegends te bewerken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, de erna geretoucheerde versie was ook op die website geplaatst.. ik zal hem zo ff zoeken..
Edit: hier issie dan, zo hebben ze er nog best wel wat van gemaakt!
[afbeelding]
Aan die wenkbrauwen doe je niks. Haar blik staat permanent op![]()
FOK!Userfoto's #198quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
wow, dan wil ik niet weten hoe mooi ze mij kunnen maken, ik ben in het echt al veel mooier!!!![]()
Ik moest op een of andere manier aan mister Ed denken, toen ik deze op perezhilton.com zegquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha .. hebben we ze ooit zo groot gezien? Hij staat op perezhilton.com en hij zegt niets over een nepfoto..
[afbeelding]
Ik heb té domme topics gemaakt om een foto van mezelf te plaatsen. Ik kan niet onverhoopt een collega op FOK hebben die me herkent, dan heb ik echt te veel uit te leggen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik moest op een of andere manier aan mister Ed denken, toen ik deze op perezhilton.com zegA horse is a horse ofcourse ofcourse....
Dat ze zelf niet ziet hoe verschrikkelijk lelijk dit is...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]en ik las net op een andere site dat deze van een fotoshoot komt, de tanden zijn niet groter gemaakt in photoshop
Psst, vorige paginaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die bodyguard weet wel waar hij Paris pakt
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heuj die zijn al geplaatst ja. In dit topic nogwel.
Dat was een hoofdfoto, dit is een overallplaatjequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
eej let eens op duiveltja! ook whitney is al geplaatst.. zeer recent!
ja das lekker makkelijk he eerst zeggen dat je zelf veel knapper bent en dan niet met bewijs komen. loop je niet een beetje naast je schoenen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik heb té domme topics gemaakt om een foto van mezelf te plaatsen. Ik kan niet onverhoopt een collega op FOK hebben die me herkent, dan heb ik echt te veel uit te leggen.![]()
![]()
![]()
Maar... use your imagination!
![]()
Ik loop helemaal niet naast mijn schoenen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ja das lekker makkelijk he eerst zeggen dat je zelf veel knapper bent en dan niet met bewijs komen. loop je niet een beetje naast je schoenen?
Dat is Lil' Kim volgens mij hoor, die altijd een pruik draagt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:27 schreef Magoo het volgende:
zij schijnt trouwens altijd een pruik te dragen, ben wel eens benieuwd naar haar echte haardos..
gokje: een afro?quote:Beyonce ook dacht ik, ze heeft van zichzelf vrij moeilijk haar geloof ik.
ja haha, dat denk ik ookquote:
Die 2e is leukerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
The always lovely Miss Janet Jackson
[afbeelding]
Zo... die lijkt daar ff dik...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
The always lovely Miss Janet Jackson
[afbeelding]
Hmm, dacht dat alleen mannen een kuiltje in de kin hadden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha .. hebben we ze ooit zo groot gezien? Hij staat op perezhilton.com en hij zegt niets over een nepfoto..
[afbeelding]
En Jessica Simpson heeft een blauw oog... ik kan me niet voorstellen dat Nick dat gedaan heeft, toch?
[afbeelding]
Mooie site! Staat erg knap werk op. Bij sommige retouches verandert hij zelfs de textuur van een dekbedovertrek...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
deze site stond op het fok weblog, maar is hier zeer toepasselijk!
In sommige gevallen doet hij wat aan de vorm ja... En de vrouwen moeten een Ghetto Booty krijgen, want anders zijn ze niet hip hop of RnB genoeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
ook wel opvallend dat ie sommige vrouwen een dikkere kont geeft...
Lijkt mij ook een beetje vreemde anatomie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
en een hele rare foto van hilary duff
Ik weet niet of ie echt is, want het lijkt zo wel een heel lang bovenlijf ofzo?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Axl Rose![]()
Hij word steeds enger!
[afbeelding]
WTF??? Hij lijkt wel een wigger...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Axl Rose![]()
Hij word steeds enger!
[afbeelding]
I ain't seeing no picture fo-sho!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Legally_Brunette het volgende:
Nicole heeft haar armen thuis laten liggen...
[afbeelding]
Ik kan geen andere link vinden dus zie hierquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
I ain't seeing no picture fo-sho!
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wow de jaren beginnen te tellen lijkt het
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
haha,.. ik vind dat Sean Preston er best wel onflatteus opstaat. En Britney blijft zelfs lachen als ze een kogel door dr hoofd heeft gekregen. Petje af!
[afbeelding]
met alleen zo'n smiley snappen wij niet wat jij niet snapt he?!quote:
Waarom heeft ze allemaal bloed op dr gezichtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
met alleen zo'n smiley snappen wij niet wat jij niet snapt he?!
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
nee gekkie, ze was met Sjaan op een hindoe-doopceremonie o.i.d. dus toen heeft ze een rode stip met verf op dr voorhoofd gekregen
Heb het ook allang gehoord, maarja geloof jij het? Ik weet het niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
*gossip mode*
jaaaaa.. maar... zo las ik..!!! Britney heeft haar TROUWRING al een weekend af! Want Kev heeft on Britney gecheated! Dus Britney doopt Sjaan nu als straf tot Hindoe. Dat laatste denk ik dan, maar dat eerste is all over the internet dude..
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Magoo het volgende:
ik vind sean preston eruit zien als een heerlijke kleine mollige baby![]()
en britney ziet er ook weer wat beter uit naar mijn idee
Ik vind het raar dat haar kansloze eega er niet bij is. Maar die zal het wel druk hebben met feesten en blowen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
haha,.. ik vind dat Sean Preston er best wel onflatteus opstaat. En Britney blijft zelfs lachen als ze een kogel door dr hoofd heeft gekregen. Petje af!
[afbeelding]
Volgens mij zijn dat de plooien van de huidskleurige jurk die onder haar arm doorloopt....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kate Beckinsale (of zoiets) heeft hele rare plooien onder haar oksel??
[afbeelding]
quote:
Ja, denk het ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in het echt ook wel zo gek![]()
Karen: 'Just adjusting you're tits dear'.. 'Shit they keep falling down'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, denk het ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maakt niet zo veel uit. Ik vond het briljant vooral dat ze de hele tijd slap naar beneden vielen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef rena het volgende:
Het was omgedraaid geloof ik.
'Karen voelt aan Grace dr borsten.'
Grace: "Will already adjusted them for me."
Karen: "I wasn't adjusting them.."
Tsjek mn commentaar er ook bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef Magoo het volgende:
wat is er raar aan angelina? vind dat wel meevallenze heeft al wel een buikje, leuk hoor!!
vind het wel sneu voor jennifer, lijkt me niet echt leuk als je ex als zo snel pappie wordt bij een ander( en dan ook nog angelina jolie!!) en de hele wereld meesmeult...
Robbie heeft een kleintje.. lalalalalaquote:
Ligt het maar aan mij of heeft ze heel brede schouders?quote:
haha ze is tennisser dude... dan vorm je wat spierweefsel he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ligt het maar aan mij of heeft ze heel brede schouders?![]()
Heeft bijna dr hele leven in Florida gewoond... dus jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
en ze is oost-europees, of is dat een te snel getrokken jaren-80 conclusie?
En wat doet die foto in dit topic? Dat jij haar een lekker wijf vindt heeft niks met onflatteus op de kiek te maken volgens mij.quote:
Ik wilde ff een statement makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En wat doet die foto in dit topic? Dat jij haar een lekker wijf vindt heeft niks met onflatteus op de kiek te maken volgens mij.
Link kopiëren en plakken in je browserquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Helaas doen je foto's het niet MissBliss... maar gezien je tekst zal het wel over Miss Mariah gaan?
Is dat nou Lindsay Lohan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
En de foto's ná de metamorfose:
[afbeelding]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie B-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kun je je voorstellen dat je zo in je bikini over het strand loopt? Helemaal in love with yourself? Dat mens is zo camerabewust, zelfs voor de papparazzi.. En als ik het zo eens bekijk heeft ze daar niet ehct reden toe.. wat een lelijk lijf zeg. Dik met grote ballonnige neptieten![]()
![]()
Zoals ze er daar uitziet (maar dan wel met een ander hoofd) vind ik er niet zo heel veel mis mee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie B-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.
En ik snap ook niet waarom 't zo ergerlijk is dat er 'n celebrity rond loopt die zelfs op 'onverwachtse' paparazzi-foto's blijkbaar erg fotogeniek isLekker wijf, klaar.
Hahahaha cup Bquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie B-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.
En ik snap ook niet waarom 't zo ergerlijk is dat er 'n celebrity rond loopt die zelfs op 'onverwachtse' paparazzi-foto's blijkbaar erg fotogeniek isLekker wijf, klaar.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie C-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.
"nee hoor mn tieten zijn écht"quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop dat ze nog niet gepost zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een íets grotere en stevigere bikini kan geen kwaad
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jared Leto wat doe je! Ook al is het voor een film. Zie eerst (voor het dramatische effect) de foto's vķķr:
[afbeelding][afbeelding]
En de foto's ná de metamorfose:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou Mariah is daar wel dik, ze houdt overduidelijk haar buik helemaal in, dat zie je aan heel haar houding. Op een andere foto eerder in dit topic (ook recent) is dat heel goed te zien.
En die tieten zijn volgens mij wel richting D maar daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat dit wel een erg mislukte boobjob is. Ze hangen helemaal naar opzij
Maar goed, smaken verschillen. Ik vind het gewoon een verschrikkelijk wijf, innerlijk nog meer dan uiterlijk.
Ik vraag me meer af wat de aanleiding voor de middelvinger van die mevrouw op de achtergrond isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding] niet de beste foto van felicity (hufmann oid?)
ik vind het juist erg stoer als je voor een film zoveel aankomt. zoals ook renee zellweger voor bridget jones. vooral is deze tijd dat slank nog dik is(volgens sommigen dan, voornamelijk hollywood)quote:
ze houdt haar buik niet in, dat kan je juist zien, anders zou haar buik wel smaller zijn dan haar romp; als je vetkwabben hebt kan je dat niet verbergen door je buik in te houden hoor. Dan blijf je een kwabje aan de onderkant van je buik zien, ter hoogte van je navel. En dat heeft zij dus niet. Bovnedien is haar houding logisch, ze loopt, ze heeft haar armen omhoog etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou Mariah is daar wel dik, ze houdt overduidelijk haar buik helemaal in, dat zie je aan heel haar houding.
Op die plek is ook weinig te voelen, borstvergroting zou niet helemaal verkeerd zijn......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, denk het ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen met meer dan maat 34 dik, en blijft dat steeds maar op onaangename toon ventileren. Dat begint me danig te irriteren.
Niet iedereen houdt van stokjes en veel mannen vinden wat meer rondingen juist lekker. Get real.
![]()
Oeps, had je berichtje nog niet gelezen, snorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
De discussie of Mariah C. al dan niet dik is, hebben we nu inderdaad wel uit en te na gehad.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Verdere posts die toch hierop blijven doorhameren woren zonder omhaal verwijderd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
De discussie of Mariah C. al dan niet dik is, hebben we nu inderdaad wel uit en te na gehad.
Hoe kan iemand zo geil kijken tijdens het zwemmen zo moeten hebben gewacht op de paparazzi's.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef Minnie_ het volgende:
Op zich heeft MC ook niet echt een lelijk lichaam. Het is meer hoe ze het (niet) bedekt. Die bikini kan echt niet en een BH zou misschien ook een idee zijn.
Daarbij vind ik haar een verschrikkelijk wijf, maar dat doet er eigenijk niet toe in dit topic.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef DrDentz het volgende:
net George Michael
ja, dat is Jen uit dawsons creak!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef requiem4adream het volgende:
Neej das toch Jen niet????
Sorry, maar hier is echt niks mis meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hier Madonna niet zo flatteus, vooral die linker
[afbeelding]
Ach, als ze voor de Olsen award zou gaan niet nee...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Sorry, maar hier is echt niks mis mee![]()
nou....ik vind dit echt een tegenvaller die van robbie....dan liever die van colin, kan je teminste wat meequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Magoo het volgende:
toch altijd beter dan die enorme leuter van colin farrel!!!! haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |