Een kikker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uit een eerder geposte serie is nog een nieuwe foto opgedoken
[afbeelding]
Oke, maar bij Fergie hoef je niet lang te zoeken voordat er een onflatteuze isquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
welnee, kijk die video van hump maar is. lekker wijf, als je maar lang genoeg zoekt vind je van iedereen wel stomme foto's.
In die video is ze ook lelijk alleen door make up en goede belichting en waarschijnlijk ook digitale bewerking dénk je dat ze er goed uitziet. Maar misschien hou je wel van verbouwde vrouwen.... overigens heeft ze ook een behoorlijke buik in die video....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
welnee, kijk die video van hump maar is. lekker wijf, als je maar lang genoeg zoekt vind je van iedereen wel stomme foto's.
Misschien kunnen ze er wel niets meer aan doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
niet eens op gelet, ik dacht dat ze juist een soort van wasbordje had, waarom bewerken ze niet al die foto's waar ze op staat dan. dat lijkt me makkelijker dan iets bewegends te bewerken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, de erna geretoucheerde versie was ook op die website geplaatst.. ik zal hem zo ff zoeken..
Edit: hier issie dan, zo hebben ze er nog best wel wat van gemaakt!
[afbeelding]
Aan die wenkbrauwen doe je niks. Haar blik staat permanent op![]()
FOK!Userfoto's #198quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
wow, dan wil ik niet weten hoe mooi ze mij kunnen maken, ik ben in het echt al veel mooier!!!![]()
Ik moest op een of andere manier aan mister Ed denken, toen ik deze op perezhilton.com zegquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha .. hebben we ze ooit zo groot gezien? Hij staat op perezhilton.com en hij zegt niets over een nepfoto..
[afbeelding]
Ik heb té domme topics gemaakt om een foto van mezelf te plaatsen. Ik kan niet onverhoopt een collega op FOK hebben die me herkent, dan heb ik echt te veel uit te leggen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik moest op een of andere manier aan mister Ed denken, toen ik deze op perezhilton.com zegA horse is a horse ofcourse ofcourse....
Dat ze zelf niet ziet hoe verschrikkelijk lelijk dit is...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]en ik las net op een andere site dat deze van een fotoshoot komt, de tanden zijn niet groter gemaakt in photoshop
Psst, vorige paginaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die bodyguard weet wel waar hij Paris pakt
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heuj die zijn al geplaatst ja. In dit topic nogwel.
Dat was een hoofdfoto, dit is een overallplaatjequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
eej let eens op duiveltja! ook whitney is al geplaatst.. zeer recent!
ja das lekker makkelijk he eerst zeggen dat je zelf veel knapper bent en dan niet met bewijs komen. loop je niet een beetje naast je schoenen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik heb té domme topics gemaakt om een foto van mezelf te plaatsen. Ik kan niet onverhoopt een collega op FOK hebben die me herkent, dan heb ik echt te veel uit te leggen.![]()
![]()
![]()
Maar... use your imagination!
![]()
Ik loop helemaal niet naast mijn schoenen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ja das lekker makkelijk he eerst zeggen dat je zelf veel knapper bent en dan niet met bewijs komen. loop je niet een beetje naast je schoenen?
Dat is Lil' Kim volgens mij hoor, die altijd een pruik draagt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:27 schreef Magoo het volgende:
zij schijnt trouwens altijd een pruik te dragen, ben wel eens benieuwd naar haar echte haardos..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |