Jamai is altijd al eng geweest.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is jamai 'n enge Jos Brink-kloon geworden
Ik vind dat ie een raar gezicht trektquote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Chris Martin valt nog wel mee. Zo ziet hij er elke dag uit.
Das waar ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik vind dat ie een raar gezicht trekt![]()
en ze is nog maar dertig jaar..quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Fergie ziet er steeds gemaakter en ouder uitzelf tijdens een fotoshoot..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
OMG, reactie van de fucking eeuw...!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Stratus het volgende:
[..]
Kijk maar zelf in de spiegel, dan weet je hoezelf je zelf lelijk bent!![]()
![]()
Ik zag hem er niet bij staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
Oh nee! Niet wéér de kriebelende Paris.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
Oh nee! Niet wéér de kriebelende Paris.
quote:
O.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef rena het volgende:
[..]
Is al minstens 3 keer langs gekomen.![]()
Motorongeluk verwondt Schwarzenegger en zoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef linda22222 het volgende:
Ieuw wat is dat voor een goor gezwel op arnies lip
lijkt wel een ingegroeide kers
Ok. Was te verwachten eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uh ja die hadden we al gepost ja. die van fergie.
heeft britney alleen nog maar jogginspakken??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
dit meen je toch niet? -->
[afbeelding]
Zo ga je toch niet winkelen? Wat ben je dan voor halve tokkie?
en waarom... GEEN BEHA KOPEN ALS JE MILJONAIR BENTquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder loopt er niet zo bij hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Er lopen in Nederland ook tig van dat soort vrouwtjes rond, dat gebeurt als je eenmaal moeder bent![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt er niet zo bij hoorDie van jou wel?
Grapje
Grappig... op de foto loopt ze juist met een tas van Victoria's Secrets (de meest rechtse)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Magoo het volgende:
[..]
en waarom... GEEN BEHA KOPEN ALS JE MILJONAIR BENT![]()
![]()
ontslag voor de visagist & fotograafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Fergie nog eens in het groot
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |