en ze is nog maar dertig jaar..quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Fergie ziet er steeds gemaakter en ouder uitzelf tijdens een fotoshoot..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
OMG, reactie van de fucking eeuw...!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Stratus het volgende:
[..]
Kijk maar zelf in de spiegel, dan weet je hoezelf je zelf lelijk bent!![]()
![]()
Ik zag hem er niet bij staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
Oh nee! Niet wéér de kriebelende Paris.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
Oh nee! Niet wéér de kriebelende Paris.
quote:
O.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef rena het volgende:
[..]
Is al minstens 3 keer langs gekomen.![]()
Motorongeluk verwondt Schwarzenegger en zoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef linda22222 het volgende:
Ieuw wat is dat voor een goor gezwel op arnies lip
lijkt wel een ingegroeide kers
Ok. Was te verwachten eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uh ja die hadden we al gepost ja. die van fergie.
heeft britney alleen nog maar jogginspakken??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
dit meen je toch niet? -->
[afbeelding]
Zo ga je toch niet winkelen? Wat ben je dan voor halve tokkie?
en waarom... GEEN BEHA KOPEN ALS JE MILJONAIR BENTquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder loopt er niet zo bij hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Er lopen in Nederland ook tig van dat soort vrouwtjes rond, dat gebeurt als je eenmaal moeder bent![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt er niet zo bij hoorDie van jou wel?
Grapje
Grappig... op de foto loopt ze juist met een tas van Victoria's Secrets (de meest rechtse)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Magoo het volgende:
[..]
en waarom... GEEN BEHA KOPEN ALS JE MILJONAIR BENT![]()
![]()
ontslag voor de visagist & fotograafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Fergie nog eens in het groot
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kikker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uit een eerder geposte serie is nog een nieuwe foto opgedoken
[afbeelding]
Oke, maar bij Fergie hoef je niet lang te zoeken voordat er een onflatteuze isquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
welnee, kijk die video van hump maar is. lekker wijf, als je maar lang genoeg zoekt vind je van iedereen wel stomme foto's.
In die video is ze ook lelijk alleen door make up en goede belichting en waarschijnlijk ook digitale bewerking dénk je dat ze er goed uitziet. Maar misschien hou je wel van verbouwde vrouwen.... overigens heeft ze ook een behoorlijke buik in die video....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
welnee, kijk die video van hump maar is. lekker wijf, als je maar lang genoeg zoekt vind je van iedereen wel stomme foto's.
Misschien kunnen ze er wel niets meer aan doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
niet eens op gelet, ik dacht dat ze juist een soort van wasbordje had, waarom bewerken ze niet al die foto's waar ze op staat dan. dat lijkt me makkelijker dan iets bewegends te bewerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |