Da's tof ja!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
Hij kan zo lekker bekvechten met Martijn!
Dat niet, maar hij heeft vrolijke pretoogjes, die maken mij blij.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef Sneeze het volgende:
En het is ook gewoon eenlekker ding
, toch?
Toch?
ik vind het geen lekker ding.... maar vind het wel een leuke man.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef Sneeze het volgende:
En het is ook gewoon eenlekker ding
, toch?
Toch?
Zooo ... die passen we even naar celebs onflatteus op de kiek! (SHO)quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef Sneeze het volgende:
Henk-jans pretoogjes nemen soms wel maniakale vormen aan zeg!
[afbeelding]
Ieks.![]()
Of samen naar de zonnebank geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef sbientje het volgende:
volgens mij allebei net terug van skivakantie!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Ik vind hem wel cool ja.
Liever zijn eerlijke en vaak terechte commentaar, dan het vage gedoe van Jerney en het eromheen lullen van Eric.
Dat spijt me oprecht. Wellicht dat een mod zo vrij wil zijn om de TT aan te passen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef WithMe het volgende:
Het is trouwens "Henkjan".
En dat noemt zich fanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat spijt me oprecht. Wellicht dat een mod zo vrij wil zijn om de TT aan te passen?
Raf was ook wel goed de laatste keerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:17 schreef Bagheera het volgende:
Volgens mij wil hij Raf en Marescha er snel uit. En dat vind ik wat betreft Marescha onterecht, ik vond haar de afgelopen keer WEL goed.
ik heb het gevoel dat marescha Henk-jans nieuwe Alice is, en dat zou ik best wel jammer vinden. ben niet voor marescha, maar gun haar niet de kritiek die Alice kreegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:17 schreef Bagheera het volgende:
Zijn commentaar vind ik de laatste weken steeds vreemder worden, hard en bot. Tegen Marescha, en een week eerder tegen Raffaella, heel vreemd. Niet meer opbouwend maar afkrakend. Terwijl in de workshop-ronde hij ook kritisch was tegen Floortje, maar wel op een opbouwende toon.
Die sympathieke toon heeft hij laten varen bij Raf en Marescha en dat vind ik raar. Alsof zij zo slecht zijn als Alice, waarbij hij het ook deed. Als je zo hard iemand afkraakt komt de boodschap volgens mij ook minder aan. Dat ze er minder mee kunnen bedoel ik.
Volgens mij wil hij Raf en Marescha er snel uit. En dat vind ik wat betreft Marescha onterecht, ik vond haar de afgelopen keer WEL goed.
In de eerste liveshow was hij nog wél heel positief over d'r.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat marescha Henk-jans nieuwe Alice is, en dat zou ik best wel jammer vinden. ben niet voor marescha, maar gun haar niet de kritiek die Alice kreeg
Of wordt misschien toch Raffaëla Henkjan's nieuwe Alice? Ik vond de hint dat ze misschien in de workshop al had gepiekt best alarmerend.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
In de eerste liveshow was hij nog wél heel positief over d'r.
Daarna is hij inderdaad met wat overdreven kritiek gekomen.
Maar wel de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam alleen meer lollig over als serieus vond ik.
Hij zei dat 'ie daar bang voor was, maar dat dat vanavond dus niet waar bleek te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Of wordt misschien toch Raffaëla Henkjan's nieuwe Alice? Ik vond de hint dat ze misschien in de workshop al had gepiekt best alarmerend.
Dat was grappig jaquote:Op zondag 22 januari 2006 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb ik gelachen toen Jerney op en neer werd gegooid tussen Henkjan en Eric. Serieus, dat hoofd van Jerney was echt onbetaalbaar.
vond er niks aan....quote:Op zondag 22 januari 2006 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb ik gelachen toen Jerney op en neer werd gegooid tussen Henkjan en Eric. Serieus, dat hoofd van Jerney was echt onbetaalbaar.
quote:Wel grappig om te lezen. Ze is in de val gestapt waar vele onsuccesvolle artiesten instappen. Ik heb wel met haar te doen, maar moest in eerste instantie wel een beetje smalend lachen. Zij kan er echt niks aan doen, het is gebrek aan goeie begeleiding denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |