gokje: een afro?quote:Beyonce ook dacht ik, ze heeft van zichzelf vrij moeilijk haar geloof ik.
ja haha, dat denk ik ookquote:
Die 2e is leukerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
The always lovely Miss Janet Jackson
[afbeelding]
Zo... die lijkt daar ff dik...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
The always lovely Miss Janet Jackson
[afbeelding]
Hmm, dacht dat alleen mannen een kuiltje in de kin hadden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha .. hebben we ze ooit zo groot gezien? Hij staat op perezhilton.com en hij zegt niets over een nepfoto..
[afbeelding]
En Jessica Simpson heeft een blauw oog... ik kan me niet voorstellen dat Nick dat gedaan heeft, toch?
[afbeelding]
Mooie site! Staat erg knap werk op. Bij sommige retouches verandert hij zelfs de textuur van een dekbedovertrek...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
deze site stond op het fok weblog, maar is hier zeer toepasselijk!
In sommige gevallen doet hij wat aan de vorm ja... En de vrouwen moeten een Ghetto Booty krijgen, want anders zijn ze niet hip hop of RnB genoeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
ook wel opvallend dat ie sommige vrouwen een dikkere kont geeft...
Lijkt mij ook een beetje vreemde anatomie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
en een hele rare foto van hilary duff
Ik weet niet of ie echt is, want het lijkt zo wel een heel lang bovenlijf ofzo?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Axl Rose![]()
Hij word steeds enger!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |