gokje: een afro?quote:Beyonce ook dacht ik, ze heeft van zichzelf vrij moeilijk haar geloof ik.
ja haha, dat denk ik ookquote:
Die 2e is leukerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
The always lovely Miss Janet Jackson
[afbeelding]
Zo... die lijkt daar ff dik...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
The always lovely Miss Janet Jackson
[afbeelding]
Hmm, dacht dat alleen mannen een kuiltje in de kin hadden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha .. hebben we ze ooit zo groot gezien? Hij staat op perezhilton.com en hij zegt niets over een nepfoto..
[afbeelding]
En Jessica Simpson heeft een blauw oog... ik kan me niet voorstellen dat Nick dat gedaan heeft, toch?
[afbeelding]
Mooie site! Staat erg knap werk op. Bij sommige retouches verandert hij zelfs de textuur van een dekbedovertrek...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
deze site stond op het fok weblog, maar is hier zeer toepasselijk!
In sommige gevallen doet hij wat aan de vorm ja... En de vrouwen moeten een Ghetto Booty krijgen, want anders zijn ze niet hip hop of RnB genoeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
ook wel opvallend dat ie sommige vrouwen een dikkere kont geeft...
Lijkt mij ook een beetje vreemde anatomie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
en een hele rare foto van hilary duff
Ik weet niet of ie echt is, want het lijkt zo wel een heel lang bovenlijf ofzo?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Axl Rose![]()
Hij word steeds enger!
[afbeelding]
WTF??? Hij lijkt wel een wigger...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Axl Rose![]()
Hij word steeds enger!
[afbeelding]
I ain't seeing no picture fo-sho!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Legally_Brunette het volgende:
Nicole heeft haar armen thuis laten liggen...
[afbeelding]
Ik kan geen andere link vinden dus zie hierquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
I ain't seeing no picture fo-sho!
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wow de jaren beginnen te tellen lijkt het
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
haha,.. ik vind dat Sean Preston er best wel onflatteus opstaat. En Britney blijft zelfs lachen als ze een kogel door dr hoofd heeft gekregen. Petje af!
[afbeelding]
met alleen zo'n smiley snappen wij niet wat jij niet snapt he?!quote:
Waarom heeft ze allemaal bloed op dr gezichtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
met alleen zo'n smiley snappen wij niet wat jij niet snapt he?!
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
nee gekkie, ze was met Sjaan op een hindoe-doopceremonie o.i.d. dus toen heeft ze een rode stip met verf op dr voorhoofd gekregen
Heb het ook allang gehoord, maarja geloof jij het? Ik weet het niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
*gossip mode*
jaaaaa.. maar... zo las ik..!!! Britney heeft haar TROUWRING al een weekend af! Want Kev heeft on Britney gecheated! Dus Britney doopt Sjaan nu als straf tot Hindoe. Dat laatste denk ik dan, maar dat eerste is all over the internet dude..
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Magoo het volgende:
ik vind sean preston eruit zien als een heerlijke kleine mollige baby![]()
en britney ziet er ook weer wat beter uit naar mijn idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |