Tsjek mn commentaar er ook bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef Magoo het volgende:
wat is er raar aan angelina? vind dat wel meevallenze heeft al wel een buikje, leuk hoor!!
vind het wel sneu voor jennifer, lijkt me niet echt leuk als je ex als zo snel pappie wordt bij een ander( en dan ook nog angelina jolie!!) en de hele wereld meesmeult...
Robbie heeft een kleintje.. lalalalalaquote:
Ligt het maar aan mij of heeft ze heel brede schouders?quote:
haha ze is tennisser dude... dan vorm je wat spierweefsel he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ligt het maar aan mij of heeft ze heel brede schouders?![]()
Heeft bijna dr hele leven in Florida gewoond... dus jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
en ze is oost-europees, of is dat een te snel getrokken jaren-80 conclusie?
En wat doet die foto in dit topic? Dat jij haar een lekker wijf vindt heeft niks met onflatteus op de kiek te maken volgens mij.quote:
Ik wilde ff een statement makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En wat doet die foto in dit topic? Dat jij haar een lekker wijf vindt heeft niks met onflatteus op de kiek te maken volgens mij.
Link kopiëren en plakken in je browserquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Helaas doen je foto's het niet MissBliss... maar gezien je tekst zal het wel over Miss Mariah gaan?
Is dat nou Lindsay Lohan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
En de foto's ná de metamorfose:
[afbeelding]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie B-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kun je je voorstellen dat je zo in je bikini over het strand loopt? Helemaal in love with yourself? Dat mens is zo camerabewust, zelfs voor de papparazzi.. En als ik het zo eens bekijk heeft ze daar niet ehct reden toe.. wat een lelijk lijf zeg. Dik met grote ballonnige neptieten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |