Zoals ze er daar uitziet (maar dan wel met een ander hoofd) vind ik er niet zo heel veel mis mee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie B-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.
En ik snap ook niet waarom 't zo ergerlijk is dat er 'n celebrity rond loopt die zelfs op 'onverwachtse' paparazzi-foto's blijkbaar erg fotogeniek isLekker wijf, klaar.
Hahahaha cup Bquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie B-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.
En ik snap ook niet waarom 't zo ergerlijk is dat er 'n celebrity rond loopt die zelfs op 'onverwachtse' paparazzi-foto's blijkbaar erg fotogeniek isLekker wijf, klaar.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen grote tieten, lijkt me gewoon 'n mooie C-cup, en ze is ook absoluut nog niet dik. Sorry hoor, maar ik zie gewoon 'n plat buikje ( ? ) en mooie brede heupen.
"nee hoor mn tieten zijn écht"quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop dat ze nog niet gepost zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een íets grotere en stevigere bikini kan geen kwaad
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jared Leto wat doe je! Ook al is het voor een film. Zie eerst (voor het dramatische effect) de foto's vóór:
[afbeelding][afbeelding]
En de foto's ná de metamorfose:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou Mariah is daar wel dik, ze houdt overduidelijk haar buik helemaal in, dat zie je aan heel haar houding. Op een andere foto eerder in dit topic (ook recent) is dat heel goed te zien.
En die tieten zijn volgens mij wel richting D maar daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat dit wel een erg mislukte boobjob is. Ze hangen helemaal naar opzij
Maar goed, smaken verschillen. Ik vind het gewoon een verschrikkelijk wijf, innerlijk nog meer dan uiterlijk.
Ik vraag me meer af wat de aanleiding voor de middelvinger van die mevrouw op de achtergrond isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding] niet de beste foto van felicity (hufmann oid?)
ik vind het juist erg stoer als je voor een film zoveel aankomt. zoals ook renee zellweger voor bridget jones. vooral is deze tijd dat slank nog dik is(volgens sommigen dan, voornamelijk hollywood)quote:
ze houdt haar buik niet in, dat kan je juist zien, anders zou haar buik wel smaller zijn dan haar romp; als je vetkwabben hebt kan je dat niet verbergen door je buik in te houden hoor. Dan blijf je een kwabje aan de onderkant van je buik zien, ter hoogte van je navel. En dat heeft zij dus niet. Bovnedien is haar houding logisch, ze loopt, ze heeft haar armen omhoog etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou Mariah is daar wel dik, ze houdt overduidelijk haar buik helemaal in, dat zie je aan heel haar houding.
Op die plek is ook weinig te voelen, borstvergroting zou niet helemaal verkeerd zijn......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, denk het ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen met meer dan maat 34 dik, en blijft dat steeds maar op onaangename toon ventileren. Dat begint me danig te irriteren.
Niet iedereen houdt van stokjes en veel mannen vinden wat meer rondingen juist lekker. Get real.
![]()
Oeps, had je berichtje nog niet gelezen, snorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
De discussie of Mariah C. al dan niet dik is, hebben we nu inderdaad wel uit en te na gehad.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Verdere posts die toch hierop blijven doorhameren woren zonder omhaal verwijderd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
De discussie of Mariah C. al dan niet dik is, hebben we nu inderdaad wel uit en te na gehad.
Hoe kan iemand zo geil kijken tijdens het zwemmen zo moeten hebben gewacht op de paparazzi's.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef Minnie_ het volgende:
Op zich heeft MC ook niet echt een lelijk lichaam. Het is meer hoe ze het (niet) bedekt. Die bikini kan echt niet en een BH zou misschien ook een idee zijn.
Daarbij vind ik haar een verschrikkelijk wijf, maar dat doet er eigenijk niet toe in dit topic.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef DrDentz het volgende:
net George Michael
ja, dat is Jen uit dawsons creak!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef requiem4adream het volgende:
Neej das toch Jen niet????
Sorry, maar hier is echt niks mis meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hier Madonna niet zo flatteus, vooral die linker
[afbeelding]
Ach, als ze voor de Olsen award zou gaan niet nee...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Sorry, maar hier is echt niks mis mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |