quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... zo kun je het ook bekijken
Cliquez ici pour la nouvelle topique!
wattuH?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef ondeugend het volgende:
Nee BE, haal alleen je eigen maar weg hoor.
Zitten jullie zeker te MSNen en het gesprek hier half voort te zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Had bij nader inzien geen zin in dit topic in mijn at.
Was een gevalletje 'waar bemoei ik me eigenlijk mee!'.
Oh, en zwaar machtsmisbruik natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:
'k heb er helemaal geen zin meer in, lekker een stukje rijden
![]()
Lelijke smileyquote:
Op je werk?quote:
Troubles met aanvragen van kentekensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
Op je werk?Vertel mij wat
Wat doe je verkeerd dan? Afkorting van OPM vergeten?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
…..en dat allemaal door gebrek aan communicatie binnen een bepaalde afdeling
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:![]()
Werk overgedragen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef -Eddow- het volgende:
Eindelijk is het zover![]()
Eddow gaat zondag kijken voor een ZX6R uit 1998
huh?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog lekker gereden? [afbeelding]
Ik ga naar bed nu .. denk ik ..![]()
![]()
ik ben altijd een beetje aan het oriënteren, maar ik denk dat ik zeker nog een jaar op mijn Honda rijd. Tenzij ik echt goed verdien op zeer korte termijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef hicham het volgende:
Ben je nog steeds aan het orienteren voor een andere motor Raus? [afbeelding]
Jammer alleen van de 'mag weg hoeft niet' tekst in de topicstart, whatever![]()
Zet maar in het zelfde rijtje als 'met pijn in het hart'![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
yep zeg dat welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef bwt het volgende:
O mijn god
draadloze modems
WHAAAAAA
Zoek dekking
what's tha problem?
ik lees zo weer verder als de film klaar is
Ik werk wel in een computerwinkel en doe dat soort dingen ook. Maar eigenlijk ben ik verder te noob om daar verder verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
yep zeg dat wel![]()
tis gelukkig bij een kennisje van me![]()
hij heeft zo'n ding beneden staan bij z'n pc en heeft een garage met zolder
waar 2 pc's staan.
De verbinding van beneden naar die kamer gaat er om de zoveel tijd uit omdat het signaal te zwak is (lees hij moet 2 keer door een muur heen en de afstand is 25 a 30 meter)
Ik wil het netwerk via kabels laten lopen maar hij wil draadloos blijven.
Zijn er tussen stations of middelen in de handel om het signaal te versterken ?
Wel respect dat ie netjes op zijn motor blijft zitten terwijl het zo dreigt fout te gaan. Er zullen er velen geweest zijn die uit angst maar zouden los latenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Gawaine het volgende:
yep nog op een 500cc![]()
ik vond de wheelie wel vet![]()
Nee, maar er is wat minder aan he zonder meetsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef bwt het volgende:
hahahaha,
Blijf jij tot die tijd dan in de winterslaap of zo????
25-30 meter - 2 muren - zal vast wel dubbel steens of beton zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep zeg dat wel![]()
waar 2 pc's staan.
De verbinding van beneden naar die kamer gaat er om de zoveel tijd uit omdat het signaal te zwak is (lees hij moet 2 keer door een muur heen en de afstand is 25 a 30 meter)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep zeg dat wel![]()
waar 2 pc's staan.
als je in een computerwinkel werkt moet je daar toch wel iets meer van weten hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik werk wel in een computerwinkel en doe dat soort dingen ook. Maar eigenlijk ben ik verder te noob om daar verder verstand van te hebben![]()
![]()
Misschien bwt ja.
Ik vind het best humor, die tijdelijke persoonlijkheids stoornissenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan blijft R2-D2 maar monologen met zichzelfOf hicham
Rausdouwer en OPM hebben nu wel af en toe postaanvallen.
You've got a point there.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je in een computerwinkel werkt moet je daar toch wel iets meer van weten hoor![]()
of hij is aan het nadenken, of hij slaapt denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
[..]
You've got a point there.
zeg, Pimber, hoe zat dat ooki al weer????
heb je een specialiteit misschien????
Geen specialiteit, ik doe gewoon alles wat er binnen komt in de winkel (ook naar buiten toe). Wat ik niet kan sla ik over of dan ga ik eerst een keer mee met de ander die ook part time in de winkel werkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
You've got a point there.
zeg, Pimber, hoe zat dat ooki al weer????
heb je een specialiteit misschien????
watteH?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Hej ook hallo
@ bwt. Boeien, het weer om lekker keihard te raggen is er toch niet voor.Tot in de lente maar weer.
![]()
[..]
[..]
En welke smileysite heb jij gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
als iedereen slaapt ga ik ook maar eens slapen.... en denk ik maar weer fietsen morgen...
heb helemaaal geen zin om morgen weer de hele dag te werken [afbeelding]![]()
[afbeelding]
Je spreekt jezelf tegen, een lijntekening is wat anders dan de zwart wit modus = grijstinten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:01 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien hoe je met Photoshop oid van een plaatje direct een zwart wit afbeelding kan maken? Zeg maar een lijntekening oid?Dus niet dat als ik iets print dat ik dan een grijze achtergrond krijg ...
Succesquote:
Moet ook nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, heb zin om te [afbeelding][afbeelding]
.......maar tis 1 graad buiten
We gaan eerst naar een brik en dan naar een ragbike.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Succes
En graag deze keer niet vergeten onderscheid te maken tussen een brik en een ragbike![]()
[..]
Moet ook nodigDenk dat ik hem straks even onder de hoes vandaan haal en kijken of de accu deze 2 weken stilstand in sneeuw en vrieskou heeft overleeft
Wequote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:We gaan eerst naar een brik en dan naar een ragbike.![]()
quote:
We als in wijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:39 schreef worldpimber het volgende:
Tnx Peppo, zal vanavond even kijken heb er nu geen tijd meer voor
Ik dacht zwart wit = ook echt zwart + wit. Heb ook duo (2![]()
) tone geprobeerd maar daar kreeg ik zover ik kon weten ook niet wat ik wilde.
[..]
We![]()
hebbie niet gedruppeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
Moet ook nodigDenk dat ik hem straks even onder de hoes vandaan haal en kijken of de accu deze 2 weken stilstand in sneeuw en vrieskou heeft overleeft
Ik druppel, jij druppelt, wij druppelenquote:
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat staat dat opgehoogde kontje door de tailrisers toch mooi
Verbaas me steeds weer als ik de motor van de hoes af haal, m'n bandietje![]()
daarom is ie elke keer verbaasdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?![]()
ik zou zelf er voor kiezen om de hoes over de motor te doen. Geeft een betere bescherming.
![]()
Leenmotorquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef bwt het volgende:
[..]
25-30 meter - 2 muren - zal vast wel dubbel steens of beton zijn. ja
Dan is het signaal simpel weg te zwak. ja
Enigste dat je kan proberen os om van die antennes een soort van richt antenne te maken.
en die dan natuurlijk op elkaar te richten
Bij tweakers kun je vast wel terug vinden hoe.
Komt er op neer dat je om de antenne een soort van koker met alu folie maakt en die dan op de andere antenne richt. (pringle kokers schijnen heet goed te doen. vind ik geen oplossing
Er zijn vast wel mooiere oplossingen maar dat is dan ff opzoeken.
De beste en de veiligste manier had je zelf ook al aangegeven.
Kabel trekken. Met een netwek kabel is 30 meter geen enkel probleem. Dit blijft inderdaad als enigste goede oplossing over
Kijk....jouw bike doet 't. Een kennis van mij had eenzelfde geval. Startte de motor....met veel pijn en moeite startte de motor....hij liet 'm ff stationair lopen met ut idee dat ie ut wel weer deed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik druppel, jij druppelt, wij druppelen [afbeelding]
Nope, was 2 weken geleden van plan nog ff te rijden maar daarna begon het ineens te sneeuwen. Was teveel moeite om helemaal de hoes er vanaf te pleuren om de accu eruit te halen (staalkabel 3x eromheen gewikkeld enzo)
Heb net ff getest of die startte, en dat deed ie
Accu is wel zwak, ik ga me nu omkleden en even rijdenMaar hopen dat ie een tweede keer starten nog wel aankan en anders kan ik de nieuwe startkabels meteen even testen
(ja ik weet dat het niet goed is om de motor te starten in de kou en dan meteen weer uit te zetten, maar ik ga me niet helemaal omkleden en vervolgens erachter komen dat ie 't niet doet. Dus eerst testen, dan pas omkleden
)
[afbeelding]
En wat staat dat opgehoogde kontje door de tailrisers toch mooi
Verbaas me steeds weer als ik de motor vande hoes af haal, m'n bandietje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Oepsiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?![]()
ik zou zelf er voor kiezen om de hoes over de motor te doen. Geeft een betere bescherming.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kijk....jouw bike doet 't. Een kennis van mij had eenzelfde geval. Startte de motor....met veel pijn en moeite startte de motor....hij liet 'm ff stationair lopen met ut idee dat ie ut wel weer deed.Zette de motor uit, ging naar binnen om zich om te kleden, komt terug, wilt starten...en NOPPES,NADA
, isnieleukhe
Niet leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motor had al redelijk wat moeite om met de chokehendel op vol open de toeren boven ~1k rpm te houden
Maar daarna liep ie weer lekker
Ik heb trouwens net meteen maar even de oliekoeler voor iets meer dan de helft met karton afgedekt en vastgemaakt met tape. Duurt wel erg lang voordat ie op temperatuur komt met dit weer
Dus dat moet de volgende ritjes wat sneller gaan
Wat is 't lekker om weer even gereden te hebben![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef stinkie het volgende:
Wil de rotonde af draaien, voorkant gaat voorruit en achterkan breekt uit, was niet zo leuk
Vind je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef bwt het volgende:
Wat een rust, heerlijk
Ik vind dat je gewoon moet betalen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef hicham het volgende:
Duur grapje dusMaar gelukkig heeft hij mij dat kwijt gescholden en ik mocht mijn weg vervolgen zonder bonnetje
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon moet betalen.![]()
![]()
Tof dat je er mee bent weggekomen hoor.Waarom lieten ze je eigenlijk zonder bon gaan? Vonden ze het sneu dat je er zo verkleumd uit zag?
Met de kou vond ik het meevallen, alleen op snelweg (terug naar huis) begon het koud te worden. Maar op de dijkjes merk je dat niet, dan ben je lekker actief bezig en rij je (als het goed isquote:Ik heb ook zin om te rijden, maar daar is het helaas nog niet van gekomen.Ik denk wel dat het nu nog een beetje te koud is om te rijden.
![]()
Now we're talkingquote:Eigenlijk wil ik gewoon de CBR afraggen.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef hicham het volgende:
Naar wat voor motoren (prijs) zoeken jullie eigenlijk
Honda CBR 600 Hurricane Zwart/Rood
Honda CBR 600F 1987
Honda CBR 1000F
Honda CBR 600 Streetfighter (170.000 km)
Of moet het nog goedkoper
Die Hurricane ziet er wel leuk uit![]()
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Die Streetfighter vind ik ook qua motor er al leuk uit zien. En dan hoeven we niet nog al dat plastic eraf te slopen.![]()
deze had ik al een tijdje in m'n favorieten staan... had er alleen niet meer naar gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:45 schreef hicham het volgende:
[..]
En welke smileysite heb jij gevonden
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel
[afbeelding]
Het is een Honda hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel
[afbeelding]
[..]
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachtenEr zijn wel meerdere motoren die ik met zulke (voor motorbegrippen) extreme km-standen heb gezien op MF. Komt in ieder geval niet vaak voor, maar volgens mij komt dat omdat de motor meestal op een andere manier al eerder het loodje legt (lees: boom, lantaarnpaal etc
)
Wij hebben ook nog zo'n foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
En dat is?quote:
Warme chocomel meet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
niet gereden vandaagwel meer ruimte kunnen creeëren in de bomvolle schuur waardoor het smeren vd ketting veel makkelijker ging...motor is nu ready to go
wel erg lekker gefietst
morgen nog maar es kijken of we gaan [afbeelding]
Voorspelbaarquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog zo'n foto.Mercy en daarachter een groen vlekje, dat was Pimber als ik me niet vergis.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat is?![]()
Is K3 soms al weer uit elkaar?![afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb een nieuwe invoer in mijn agenda gedaan
[afbeelding]
Ow, nu je het zegt denk ik ook meteen wat stom, natuurlijk bedoelde hij datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
meer zoiets:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
genoeg leuks te bekijken![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar Horeon = Kawasaki, mogen Suzuki's wel mee of kunnen ze niet tegen hun verlies?![]()
![]()
![]()
[..]
Ow, nu je het zegt denk ik ook meteen wat stom, natuurlijk bedoelde hij dat![]()
Heb wel eens filmmateriaal gezien en het ziet er wel leuk uit
Straks ff kijken of er voor mij nog onbekend materiaal op video.google staat
In de ring zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
enige jammere is dat m'n pa niet de kaartjes kon krijgen die hij eigenlijk wou halen
die waren al allemaal uitverkocht... maar goed, volgens mij hebben we alsnog wel leuke plaatsen
![]()
met die gasten hoef ik voorlopig niet in de ring hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
In de ring zeker....ja sorry hoor.....lag zo voor de hand.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het circuit moet je trouwens ook aan bepaalde kledingeisen voldoen denk ik, en meestal valt textiel daar niet onderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat jullie het even wetenMoest alleen beloven dat ik geen mongolen meenam
![]()
Leren pak, rugprotector, helm met DD-sluiting, motorlaarzen etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Op het circuit moet je trouwens ook aan bepaalde kledingeisen voldoen denk ik, en meestal valt textiel daar niet onder
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
quote:Dat jullie het even wetenMoest alleen beloven dat ik geen mongolen meenam
![]()
hangt er een recht achter (2 schaduwen)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachtenEr zijn wel meerdere motoren die ik met zulke (voor motorbegrippen) extreme km-standen heb gezien op MF. Komt in ieder geval niet vaak voor, maar volgens mij komt dat omdat de motor meestal op een andere manier al eerder het loodje legt (lees: boom, lantaarnpaal etc
)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Leren pak, rugprotector, helm met DD-sluiting, motorlaarzen etc.![]()
maar vaak ook welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Op het circuit moet je trouwens ook aan bepaalde kledingeisen voldoen denk ik, en meestal valt textiel daar niet onder
Waar spreken we afquote:
Je ziet z'n helm ook een beetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hangt er een recht achter (2 schaduwen)![]()
Gelredomequote:
houd het dan maar gewoon bij de RIngquote:Mijn textielen pak is ook niet aan elkaar te ritsen trouwens
quote:
Wou ik ook zeggenquote:[..]
houd het dan maar gewoon bij de RIng![]()
mark thequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Niet dat er wat mis is met het Gelredome, maar tis wel altijd lekker makkelijk voor jou zo in de buurt heH
klinkt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:![]()
Het is een exclusief Horeon dagje, ik neem aan dat die dealer van jou dat ook doet OPM? Mogen ze niet zelf de regels dan een beetje bepalen? Maar ik vraag sowieso nog meer info, datum en circuit weet ik nou tenminste...
80 euro, 4 sessies van een half uur was het zoiets.
wilde ik vandaag gaan doenquote:Vraag eens een keer info van de Valkenier.
Ben je niet een beetje bekend in de omgeving Culemborg? Dat ligt zo een beetje tussen ons in, en loopt langs de Lek e.dquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar zijn er nog meer gegadigden
Mag welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
Maar Horeon = Kawasaki, mogen Suzuki's wel mee of kunnen ze niet tegen hun verlies?![]()
![]()
![]()
ging ik wel vanuitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Oh ik kom natuurlijk ook, maar dat was vanzelfsprekend neem ik aan.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet er helaas vandoor
zit al de hele week van ik wil [afbeelding][afbeelding] rijden [afbeelding] dus morgen hot choco meet![]()
![]()
ik ben er
morgen geen meet![]()
![]()
dan ik toch rijden
![]()
![]()
lachequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreken morgen wel last-minute af als dat lukt
Gaan we volgende week toch in de herhalingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
lacheHeb een verjaardag van m'n zwager morgen.
![]()
Had er vandaag al een van m'n schoonmoeder![]()
ja is echt, ze is zelfs daarom bij haar platenmaatschappij ontslagenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
Weet iemand of dit echt is?Even luisteren als je ondertussen je kamer/huis zit op te ruimen ofzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef Gawaine het volgende:
ja is echt, ze is zelfs daarom bij haar platenmaatschappij ontslagen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
Weet iemand of dit echt is?Even luisteren als je ondertussen je kamer/huis zit op te ruimen ofzo
okquote:Op zondag 8 januari 2006 06:50 schreef hicham het volgende:
Lapo & fipo
Kweenie of ik vandaag nog wel ga rijden OPM, heb gister wel genoeg gehad denk ik
Volgende week anders niet de dag ervoor in m'n eentje rijden
Ben ook verkouden, loopneusGister met vizier op een kier gereden
Ik spreek voor mezelf, pimber moet straks maar even posten
edit: de verzamelplek komt hier zo te staanquote:
Hmmmm, de Thunderace is 210 euro goedkoper geworden.quote:De advertentie op Marktplaats.nl waarop u heeft geboden, is gewijzigd door de adverteerder.
Dat is de Brand toch?quote:
Ja het ging wel lekker vandaag.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is de Brand toch?Of niet? Ik dacht er nog aan terwijl we er op de snelweg langsreden
Apart filmpje trouwens van jou, ik vind dat je hier redelijk actief/sportief rijd
Niet dat ik gewend ben van je, maar misschien lijkt het maar zo.
Of is dat Martie?
Meet was tofZijn ook nog langs een minicircuitje gereden, maar OPM hoorde me niet toeteren. Zo maar eens kijken of we die op de kaart terug vinden om eens wat rondjes te draaien
Coolquote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef worldpimber het volgende:
Sjit, heb ik hem voor nix bewerkt![]()
[afbeelding]
We will never forget.
jij dacht dat ik geintjes maak over jouw 48 uurquote:
Ik ben altijd in voor sappige detailsquote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb het altijd naar m'n zin gehad op meets en ik heb zelf besloten om ermee te stoppen voor verschillende redenen, een paar redenen heb ik verteld, en paar houd ik voor mezelf.
Heb jij trouwens interesse in een circuitdag?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmmm, de Thunderace is 210 euro goedkoper geworden.![]()
Vooral die 10 euro.![]()
En jij interesse?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk dat jullie nog gemeet hebben en dat het een leuke rit is geworden.![]()
Verder is Chuck Norris wel een kneus, magoed vond de 'facts' wel leukquote:Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried. Chuck Norris does not sleep. He waits. Chuck Norris was going to spend a relaxing day watching television when one of those commercials for Trix cereal came on. Angered by what he saw, Chuck Norris spent the rest of his, what was supposed to be a relaxing day, punching every child he came across. He would then shout at them, “Trix are for Chuck Norris.” Chuck Norris does not hunt because the word hunting infers the probability of failure. Chuck Norris goes killing. Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there. If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death. Chuck Norris sold his soul to the devil for his rugged good looks and unparalleled martial arts ability. Shortly after the transaction was finalized, Chuck roundhouse kicked the devil in the face and took his soul back. The devil, who appreciates irony, couldn't stay mad and admitted he should have seen it coming. They now play poker every second Wednesday of the month. Chuck Norris counted to infinity - twice. Chuck Norris has a word for a person he puts into a coma; that word is "lucky". When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris. The chief export of Chuck Norris is pain. Chuck Norris is currently suing NBC, claiming Law and Order are trademarked names for his left and right legs. Chuck Norris doesn't apologize. He just stares at them till they realize it was indeed their own fucking fault for whatever happened and they apologize. Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the JFK assassination. As Oswald shot, Chuck met all three bullets with his beard, deflecting them. JFK's head exploded out of sheer amazement. Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one. To prove it isn't that big of a deal to beat cancer. Chuck Norris smoked 15 cartons of cigarettes a day for 2 years and aquired 7 different kinds of cancer only to rid them from his body by flexing for 30 minutes. Beat that, Lance Armstrong. When Chuck Norris sends in his taxes, he sends blank forms and includes only a picture of himself, crouched and ready to attack. Chuck Norris has not had to pay taxes ever. Chuck Norris can touch MC Hammer. Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants. A blind man once stepped on Chuck Norris' shoe. Chuck replied, "Don't you know who I am? I'm Chuck Norris!" The mere mention of his name cured this man blindness. Sadly the first, last, and only thing this man ever saw, was a fatal roundhouse delivered by Chuck Norris. Chuck Norris sleeps with a night light. Not because Chuck Norris is afraid of the dark, but the dark is afraid of Chuck Norris Chuck Norris once ate three 72 oz. steaks in one hour. He spent the first 45 minutes having sex with his waitress. As a teen Chuck Norris impregnated every nun in a convent tucked away in the hills of Tuscany. Nine months later the nuns gave birth to the 1972 Miami Dolphins, the only undefeated and untied team in professional football history. Chuck Norris is not hung like a horse... horses are hung like Chuck Norris A Handicap parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there. Chuck Norris always has sex on the first date. Always. Chuck Norris died ten years ago, but the Grim Reaper can't get up the courage to tell him. Chuck Norris likes to knit sweaters in his free time. And by "knit", I mean "kick", and by "sweaters", I mean "babies". Chuck Norris round-house kicked the black out of Michael Jackson. Chuck Norris lost his virginity before his dad did.
Je bent uit de bocht gevlogen en hebt een bijna-dood ervaring gehad?quote:
wmb accepted.. omdat dit de zoveelste keer is, kun je je wel voorstellen dat er idd ook negatief of gewoon niet gereageerd kan worden en dat je dus niet serieus meer kan worden genomen. het zij zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Anyway...
Ik spreek nu gewoon even vanuit m'n hart. Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor alle overlast
ik welquote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij trouwens interesse in een circuitdag?![]()
[..]
En jij interesse?
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wel [afbeelding][afbeelding]
of wist je dat al
Interesse in een circuitdag bedoel je? Tuurlijk!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
En jij interesse?
okquote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Interesse in een circuitdag bedoel je? Tuurlijk!Ik zou alleen even moeten kijken wanneer het qua vrijetijd en financiën kan, maar ik wil zeker nog op circuit gaan rijden.
![]()
![]()
Horeon Motoren huurt elk jaar een dag het circuit zelf af. Dit jaar is het 19 juli, op Zandvoort... voor 80 euro 4 sessies. Volgens mij is dat goedkoop, maar ook al is dat het niet dan ga ik toch. OPM en Hicham moeten verplicht mee, maar ben wel benieuwd in hoeverre de rest kan.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Interesse in een circuitdag bedoel je? Tuurlijk!Ik zou alleen even moeten kijken wanneer het qua vrijetijd en financiën kan, maar ik wil zeker nog op circuit gaan rijden.
![]()
![]()
Yep. Maar zoals ik al zei is dat mijn doel ook niet, dat er weer op me gereageerd wordt etc. Ik zei het om te laten weten hoe ik erover denk. En als hierdoor "vrede" kan ontstaan, is het mooi meegenomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb accepted.. omdat dit de zoveelste keer is, kun je je wel voorstellen dat er idd ook negatief of gewoon niet gereageerd kan worden en dat je dus niet serieus meer kan worden genomen. het zij zo...
Ik zal hier eens overleggen. Op dit moment hebben we voor die datum nog niets gepland in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Horeon Motoren huurt elk jaar een dag het circuit zelf af. Dit jaar is het 19 juli, op Zandvoort... voor 80 euro 4 sessies. Volgens mij is dat goedkoop, maar ook al is dat het niet dan ga ik toch. OPM en Hicham moeten verplicht mee, maar ben wel benieuwd in hoeverre de rest kan.
Gewoon kwa interesse he, misschien gaan sommige mensen nog op vakantie e.d. dat soort dingen plan ik zelf nooit zover naar voren. Het is alleen iets wat ik zeker wil en met Horeon kan ik dat heel simpel regelen, moet alleen nog even meer vragen stellen aan ze.
nu welquote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal hier eens overleggen. Op dit moment hebben we voor die datum nog niets gepland in ieder geval.![]()
Ik bedoelde met ''gestopt'' dat ik gestopt ben met deze club. Niet gestopt met motorrijden, integendeelquote:Op zondag 8 januari 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
Je bent uit de bocht gevlogen en hebt een bijna-dood ervaring gehad?
Fijnquote:Vergeten doe ik idd niet, maar vergeven kan ik wel
Zie ook posticon ter disclaimer voor mijn eerste opmerking![]()
hoeeeerrrrrrquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mega Meeting 7 mei 2006
[afbeelding] daar afspreken of ergens van te voren meeten zodat we tegelijk aankomen
Ergens in de buurt afspreken om te verzamelen en dan daarheen rijdenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mega Meeting 7 mei 2006
[afbeelding] daar afspreken of ergens van te voren meeten zodat we tegelijk aankomen
gammaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
Ergens in de buurt afspreken om te verzamelen en dan daarheen rijden
Daaromquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders staan de motoren weer zo verspreid
Arenaquote:
okquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
Daarom
Hoeft niet eens per se ver weg zijn, desnoods buiten de hekken ergens op elkaar wachten
quote:Arena![]()
![]()
heb me net ook maar ff aangemeldquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mega Meeting 7 mei 2006
Heb jij ff een mooi moment uitgekozen om daar te reagerenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb me net ook maar ff aangemeld
moet ik toch wel een keertje bij zijn![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij ff een mooi moment uitgekozen om daar te reageren
[afbeelding]
Hij heeft mij en pimber alleen niet toegevoegd![]()
![]()
Niet, die van pimber c.q phatzak is ook niet meegenomenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
komt bij jou vast door die idiote post die je hebt gemaakt![]()
daarom zei ik ook bij die van jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet, die van pimber c.q phatzak is ook niet meegenomen
Ik sla hem kapot op de meet, hij gaat doooddd![]()
![]()
![]()
Doegi, slapen![]()
Pfff nou zou tijd worden zeg...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Anyway...
Ik spreek nu gewoon even vanuit m'n hart. Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor alle overlaast die ik hier bezorgd heb. Ik spreek ook de waarheid als ik zeg dat ik me bij deze "haat" verhouding ook niet goed voel. Wil gewoon de strijdbijl begraven nu. Dit is ook GEEN poging om weer gewoon te gaan slowchatten met jullie alsof er niks gebeurd is maar ik wil gewoon even laten weten hoe ik er nu over denk. Ik hoop dat we eens vrede kunnen hebben. Kan me heel goed voorstellen dat er nu een hoop negatieve reacties komen, maar goed, ik wil gewoon jullie laten weten hoe ik er nu tegenaan kijk.
Nogmaals, het is niet mijn bedoeling om alles te vergeten en doen alsof er niks gebeurd is, maar gewoon dat we elkaar kunnen ''vergeven'' en verder niks meer of minder wat mij betreft.
Ik heb het altijd naar m'n zin gehad op meets en ik heb zelf besloten om ermee te stoppen voor verschillende redenen, een paar redenen heb ik verteld, en paar houd ik voor mezelf.
Zo, dat is eruit, heeft wel veel moeite gekost
Join Mercy's clubquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een stuk beweging mis in mijn duim, nog steeds als gevolg van
Leuk dat je regelmatig leestquote:
Jammer joh, geen chicks voor jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Sport_Life het volgende:
Helaas zit er voor mij voorlopig nog geen motorrijbewijs in, maar dat ga ik helemaal inhalen zodra ik mn HBO studie af heb gerond![]()
Smartengeldquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een stuk beweging mis in mijn duim, nog steeds als gevolg van
Maar wat boeit datquote:Op maandag 9 januari 2006 07:20 schreef hicham het volgende:
Ikinformeer jullie dat ik ga
slapen. Was dus niet bedoelt als reactie op jouw post
Eenschquote:Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik kill meteen dit topic geloof ik
Het staat al zo lang in mijn active topics...
... nu nog langer dus.
zo, ga je vandaag werken dan?quote:
laat opstaan heeft zo z'n voordelen, hoef ik m'n eigen posts niet uit te leggenquote:[..]
Leuk dat je regelmatig leest![]()
Wat Roderick postte is een vertaling voor "ik ga slapen" en sloeg niet op jou
Ikinformeer jullie dat ik ga
slapen. Was dus niet bedoelt als reactie op jouw post
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef hicham het volgende:
Topickiller
Nog meer leuke quotes
Mr. T
Vin Diesel![]()
![]()
![]()
het klinkt wel leuk, maar het zou dus nog kunnen helpen ook? of laat je hem voor de grap de hele dag op z'n duim zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
@ Stinkie
Is je pees beschadigd of is het een zenuw? Probeer er eens een dag op te zitten, als het dan niet over is heb je er in ieder geval een nieuwe ervaring bijgekregen![]()
Kent uwer bijnamen!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goed van jullie om zover te rijden, met dit weer zoek ik het een beetje in de buurt![]()
iig beter dan die rooie mug die tijdens een ritje een kusje krijgt van dezelfde politieman die 'm eerst wilde arresteren voor motordiefstal![]()
![]()
quote:
Ik wilde het discreet houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
Kent uwer bijnamen!
Elke bijnaam met rood erin is voorbehouden aan Makster
Slaap dan ook wat minder lang uit op de zondagochtendquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
@ Pimber & OPM
Een beetje in m'n achtertuin rondcrossen zonder een lekker bakkie te komen drinken![]()
![]()
Was heel goed te doenquote:Goed van jullie om zover te rijden, met dit weer zoek ik het een beetje in de buurt![]()
iig beter dan die rooie mug die tijdens een ritje een kusje krijgt van dezelfde politieman die 'm eerst wilde arresteren voor motordiefstal![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
@ Pimber & OPM
Een beetje in m'n achtertuin rondcrossen zonder een lekker bakkie te komen drinken![]()
Ik vind het koud worden als de zon ondergaat, dan daalt de temp. met grote stappen. Ik geloof dat Stinkie mij eens de tip had gegeven om "laagjes" kleding aan te trekken en dat helpt welquote:Op maandag 9 januari 2006 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Slaap dan ook wat minder lang uit op de zondagochtend![]()
![]()
Had ik iig wel een leuke tussenstop gevonden
missch next weekend
Was heel goed te doenop de snelweg wordt het na een uur toch wel koud maar op de binnenwegen en dijken hebben we de winterwanten zelfs uitgedaan
Ik heb een heeeeeeeeele grote achtertuinquote:Op maandag 9 januari 2006 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je ergens in Limburrreegggh woonde [afbeelding]
Ik heb geen kleur, ik hebbun naamquote:Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het discreet houden![]()
Okay, rood is voor Makster, wat is uw kleur dan?]
![]()
duh, tuurlijk, wat dacht je danquote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind het koud worden als de zon ondergaat, dan daalt de temp. met grote stappen. Ik geloof dat Stinkie mij eens de tip had gegeven om "laagjes" kleding aan te trekken en dat helpt wel.
En ik dan, de flitsende raket ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef hicham het volgende:
Maar anders moeten jullie zelf maar wat verzinnen, want jullie weten hoe ik ben / mij gedraagIk kan het ook wel verzinnen, iets als die snelle rakker
zou denk ik wel correct zijn?
HSL = Hicham Snelle Loempia *Vroem*quote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb geen kleur, ik hebbun naam
Maar anders moeten jullie zelf maar wat verzinnen, want jullie weten hoe ik ben / mij gedraagIk kan het ook wel verzinnen, iets als die snelle rakker
zou denk ik wel correct zijn?
![]()
Je hebt het niet uit je duim gezogenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik dan, de flitsende raket ofzo![]()
Waar is die foto genomen? Friesland?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
Waar is die foto genomen? Friesland?
Oh sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Worldpimber, ik ben zo brutaal geweest je post te editten. De 3e en 4e foto zat een hele ranzige re-direct picture op. Ik weet niet of je dat zelf ergens kan terugvinden maar het was iets met een opengesperde anus ter grootte van een wijnfles zeg maar.
Ik keek per toeval en heb ze maar weggehaald.
Daar maak ik wel tijd voorquote:Op maandag 9 januari 2006 07:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer joh, geen chicks voor jou![]()
![]()
Dan maar hopen dat je het daarna niet te druk krijgt met werken en dat je alleen zondagen kunt rijden. Als student kun je nog wel af en toe genieten van lange vakantie's, weinig les en geen verplichtingen.![]()
we hebben er hier ook een paar die regelmatig de 25kw limiet opzoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Daar maak ik wel tijd voor. En aangezien m'n vriendin ook van plan is haar motorrijbewijs te halen zal ik verder ook niet dat soort verplichtingen hebben, we gaan gewoon samen
![]()
.
Een half jaar geleden heb ik de keuze gemaakt om maar eerst op kamers te gaan wonen, motorrijden kan altijd nog. Bovendien ken ik mezelf een beetje en ik heb geen zin om mezelf dood te rijden..
. Wil nog weleens de limiet opzoeken namelijk!
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Worldpimber, ik ben zo brutaal geweest je post te editten. De 3e en 4e foto zat een hele ranzige re-direct picture op. Ik weet niet of je dat zelf ergens kan terugvinden maar het was iets met een opengesperde anus ter grootte van een wijnfles zeg maar.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
Bovendien ken ik mezelf een beetje en ik heb geen zin om mezelf dood te rijden... Wil nog weleens de limiet opzoeken namelijk!
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
we hebben er hier ook een paar die regelmatig de 25kw limiet opzoeken![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
Bovendien ken ik mezelf een beetje en ik heb geen zin om mezelf dood te rijden... Wil nog weleens de limiet opzoeken namelijk!
.
Slechtste smoes om geen motor te rijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef Sport_Life het volgende:
Haha volgens mij heb ik iets verkeerds gezegd??. Of mensen op ideeen gebracht?
![]()
.
Als ik met de motor straks net zo rijd als met de auto/schakelbrommert dan kan ik beter gelijk een levensverzekering afsluiten...
Ben geen Vietnameesquote:
Yeah right, toevalligquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Meestal CTRL+F5 ik even om te zien of redirecten uit staat (kruisjes) of goatse etc. wordt aangeroepen... alleen vergeten nu.Tnx
Dat je dat vol kunt houden zegquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
.
Nog 4 jaartjes (minimaal), dan ben ik er ook bij!.
.
Ik wil al tijden op mezelf, maar jah... vind maar eens wat in Amsterdamquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
.
.
Ken in mijn omgeving overigens weinig geen enkele studenten die niet thuis wonen en zich een motor kunnen veroorloven.
quote:Surfen op motor-forum.nl is gewoon écht niet gezond..
Straks maar even de frustratie wegdrinken in de kroeg
!
Dat ie spontaan begint te kwijlen van al die motorenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hoe bedoel je dat
? Kan op meerdere manieren gelezen worden.
Niet echt een keus idd.. wel gehad, maar ik heb gekozen om het uit te stellenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef hicham het volgende:
Dat je dat vol kunt houden zegAlhoewel, als het financieel niet haalbaar is heb je geen keus natuurlijk
Heb je ook al motoren op het oog, je smaak, of laat je dat allemaal later wel op je inwerken
![]()
Netzoals het woordje 'jiffy'
Preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat ie spontaan begint te kwijlen van al die motoren
Maar nog niet haalbaar, dus voorlopig rijdt ie op z'n vriendin ipv op de motor
Nog 4 jaar? Dan zijn verschillende motorrijders hier al Stokoudquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
.
.
Ken in mijn omgeving overigens weinig geen enkele studenten die niet thuis wonen en zich een motor kunnen veroorloven.
Surfen op motor-forum.nl is gewoon écht niet gezond..
Straks maar even de frustratie wegdrinken in de kroeg
!
Ik hoop dat ik toch wel tot m'n 80e op 2 wielen kan blijven rijden... Tegen die tijd stap ik wel over op een bejaardenkoekblikquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nog 4 jaar? Dan zijn verschillende motorrijders hier al Stokoud [afbeelding]
![]()
You're so right, ladyquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Pas op dames.quote:
We kennen onze grenzen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pas op dames.![]()
jullie kunnen ook TE ver gaan![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik is benieuwd over welke grenzen jij het hebt.... leeftijdsgrenzenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
We kennen onze grenzen hoor, dat scheelt he......
![]()
Isn't it sadquote:Motorrijder Caldecott verongelukt
UTRECHT - 09/01/06 - (Novum/AP) - Motorrijder Andy Caldecott is maandag tijdens de negende etappe van de Dakar Rally verongelukt. Dat meldt de organisatie.
De 41-jarige Australiër kwam ten val tijdens de rit van Nouakchott naar Kiffa in Mauritanië. "Hij is waarschijnlijk direct aan zijn verwondingen overleden", zegt directeur Etienne Lavigne. Caldecott was winnaar van de derde etappe en stond tiende in het klassement.
De organisatie had in het routeboek een waarschuwing gegeven voor de etappe van maandag. "Deze dag zal de langste, zwaarste en heftigste etappe van de rally van 2006 zijn", staat op de website van de Dakar Rally. "Vertrouw op uw instincten en lees de route uit het routeboek zorgvuldig door, voordat u van start gaat."
Leeftijd jaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben ik is benieuwd over welke grenzen jij het hebt.... leeftijdsgrenzen![]()
![]()
Waar is die foto genomen?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik dan, de flitsende raket ofzo![]()
Lekker weer trouwens vandaag, konden ze die niet backspacen naar gister
FOTO
We willen je alleen maar waarschuwen voor de toekomst:quote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef bwt het volgende:
Pas op dames.![]()
jullie kunnen ook TE ver gaan![]()
quote:
Ik blijf het indrukwekkend vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Waar is die foto genomen?
In Italie ook een berg van dat soort passen tegengekomen:
[afbeelding]
In de zomer maar weer eens die kant op![]()
Ergens in een MF topic tegengekomen, maar op de een of andere manier raak ik op MF altijd topics kwijtquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[afbeelding]
Ach, trekken we deze ook weer uit de kastquote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef R2-D2 het volgende:
We willen je alleen maar waarschuwen voor de toekomst:
[afbeelding]
Ik ben al gewaarschuwd:
[afbeelding]
Straks thuis maar kijken, waar ik wel geluid hebquote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, trekken we deze ook weer uit de kast
[afbeelding]
Deze is al wat ouder, maar toch even delenOsama Bin Laden
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind die GSX-R's wel steeds mooier wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Niet echt een keus idd.. wel gehad, maar ik heb gekozen om het uit te stellen. Eerst maar dat freakin HBO papiertje binnenhalen
.
En ik vind persoonlijk de suzuki GSX r 600 wel erg mooi, blauw/witte kleurstelling!.
[afbeelding]
![]()
Oud model ja (2003 ofzo?), 2005 model vind ik wat minder eigenlijk. Ik hoop dat ik verder geen mensen beledig die net een nieuwe Soes hebben aangeschaft, zal zo eens in de OP kijken.
[..]
Precies. Daarbij rijdt mn vriendin gratis
![]()
![]()
.
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=vjnxwCsHcPvMdJNJquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind die GSX-R's wel steeds mooier worden![]()
Dat van iemand die momenteel het liefst naked rijdtEr zijn hier vast wel mensen met moto73 toch? Raus? Pepijn? De moto73 met de Kawa Z1000 test dacht ik (staan 2 kawa Z1000's op de voorkant, eentje een S versie), in dat nummer staat volgens mij ook een GSX-R 750 test alleen weet ik niet welk model dat was. 2006? Die vond ik iig wel mooi
Lichtblauwe Suzuki kleurstelling
Heb het nummer zelf niet maar keek er even naar in de tijdschriften/boekenhandel op het station![]()
Scan anders even in, wil het wel lezen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Deze is al wat ouder, maar toch even delenOsama Bin Laden
Misschien dat ik hem daarom zo mooi vind, mijn naked rootsquote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=vjnxwCsHcPvMdJNJ![]()
`[afbeelding]
Dat model vind ik zo "half", er mist wat.
Circuit vind ik niet zoveel aan, bergpassen zijn dan een stuk spannenderquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy:
Hicham
Pimber:
OPM:
Raus:
En iedereeeeeeen van de Fok MC
En nee.. ik heb geen XTC op
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Zijspan voorvork.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)jspan/17037776.html?
wat de neuk is hiermee gebeurt
En dat al bijna 2 jaar.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind die GSX-R's wel steeds mooier worden![]()
verhaal....
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
We willen je alleen maar waarschuwen voor de toekomst:
[afbeelding]
[
eejquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
jo
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
jo
Duidelijke taal mannuquote:maandag 9 januari 2006 @ 20:23 schreef Makster
eej
Okquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja is een mooie film, maar eigenlijk moet je ze gewoon alle 3 kijken![]()
quote:Op maandag 09 januari 2006 17:43 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
Het loopt tegen de winter aan.
De dagen worden korter.
Het wordt eerder donker.
De lichtjes gaan al wat vroeger aan.
De donkere dagen staan voor de deur.
Doe de deur maar open , dan zie je ze staan.
Eerst gaan we sint maarten lopen.
Lekker snoep binnen halen.
Dan Sinterklaas
Dan Kerst , Ha gezellig !
Dan verheug ik me al op oud en nieuw - knallende rotjes
Maar het meest geniet ik van :
De prachtige "GSX 1300 R Hayabusa Night Vision Mode".
[url=http://img375.imageshack.us/img375/4315/dsc04274small2tc.jpg](Afbeelding)[/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar komen , die donkere dagen !
Geniaalquote:Op maandag 09 januari 2006 17:51 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
Even door bordurende op het winter thema ...
Ik weet dat haast niemand weet dat :
Dat de GSX 1300 R Hayabusa standaard is uitgerust met extra meedraaiiende
koplampen (als enige motor in de gehele wereld = dus primeur) voor het
knerpend scherpe bochtenwerk.
Night Vision Stealth Mode rijden , enkel op de GSX 1300 R Hayabusa !
Wisten jullie even niet , heh ! Hehhehheh.
Dacht men dat het enkel een auto primeurtje was - echt niet !
De GSX 1300 R Hayabusa , veilig en snel.
[url=http://img375.imageshack.us/img375/2617/dsc04277small1va.jpg](Afbeelding)[/url]![]()
![]()
![]()
:}
Deel II was niet zo, vond ikquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok![]()
Heb ze ook alle 3 al gezien geloof ik maar kan me de laatste gewoon echt niet herinneren![]()
JA idd dat vraag ik toch niet, gewoon zwijgen en eten makenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nou, nou....let ff niet op hoor.....durfe jullie wel...met z'n twee....errug stoerhoor
OMGquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Makster het volgende:
JA idd dat vraag ik toch niet, gewoon zwijgen en eten maken![]()
Echte walvisvaarder dusquote:Op maandag 9 januari 2006 18:32 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Circuit vind ik niet zoveel aan, bergpassen zijn dan een stuk spannender
plus dat mijn verzekering circuits niet zo leuk vindt
'k wou al zeggen....ik heb je nog wel aan héél véél info geholpen en dan zó doenquote:
Muil houden jijquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tssss Makster niet zo snel toegeven![]()
Circuit, nou uhh als de gixxer rijdt, schat zo in in 2057 ergensquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG![]()
MaksterrrrrWanneer ga jij mee circuitrijden.
[..]
Echte walvisvaarder dus![]()
Maar op bergpassen kan je echt niet maximaal gaanTis jouw keuze
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tssss Makster niet zo snel toegeven![]()
Mijn oprechte excusesquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
'k wou al zeggen....ik heb je nog wel aan héél véél info geholpen en dan zó doen
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Muil houden jij....hij kent me nog niet zo goed
![]()
Das lievquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Alleen even iedereen een fijne avond wensen.![]()
Ben al weer een avond erg moe.![]()
West/zuid kant van Stelvio pass als ik me niet vergis? Die is wel mooi inderdaad. Oost/noord kant is brak.. erg slecht wegdek. Vorig jaar en het jaar daarvoor geweestquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Alleen even iedereen een fijne avond wensen.![]()
Ben al weer een avond erg moe.![]()
Tering Speerder niet WEER die kut foto'squote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
West/zuid kant van Stelvio pass als ik me niet vergis? Die is wel mooi inderdaad. Oost/noord kant is brak.. erg slecht wegdek. Vorig jaar en het jaar daarvoor geweest
Ook leuk stukkie:
[afbeelding]
Beneden aan de Gotthard-pass richting Italie.
zit die alweer in de kroeg ?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Das lievzeg....heb een heerlijk avondje.....zonder vent
![]()
Daar gaat het niet omquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Kutfoto's? Tja, als je er niet bent geweest zijn het misschien kut foto's.... duidelijk dat je niet weet wat je mist
Drukke baanquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zit die alweer in de kroeg ?
hmmm van dat biljarten zal ook wel weer niet waar zijn![]()
Dat je weer die foto's post alsof de tijd heeft stil gestaanquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef Makster het volgende:
Dat je weer die foto's post alsof de tijd heeft stil gestaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |