Ik werk wel in een computerwinkel en doe dat soort dingen ook. Maar eigenlijk ben ik verder te noob om daar verder verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
yep zeg dat wel![]()
tis gelukkig bij een kennisje van me![]()
hij heeft zo'n ding beneden staan bij z'n pc en heeft een garage met zolder
waar 2 pc's staan.
De verbinding van beneden naar die kamer gaat er om de zoveel tijd uit omdat het signaal te zwak is (lees hij moet 2 keer door een muur heen en de afstand is 25 a 30 meter)
Ik wil het netwerk via kabels laten lopen maar hij wil draadloos blijven.
Zijn er tussen stations of middelen in de handel om het signaal te versterken ?
Wel respect dat ie netjes op zijn motor blijft zitten terwijl het zo dreigt fout te gaan. Er zullen er velen geweest zijn die uit angst maar zouden los latenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Gawaine het volgende:
yep nog op een 500cc![]()
ik vond de wheelie wel vet![]()
Nee, maar er is wat minder aan he zonder meetsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef bwt het volgende:
hahahaha,
Blijf jij tot die tijd dan in de winterslaap of zo????
25-30 meter - 2 muren - zal vast wel dubbel steens of beton zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep zeg dat wel![]()
waar 2 pc's staan.
De verbinding van beneden naar die kamer gaat er om de zoveel tijd uit omdat het signaal te zwak is (lees hij moet 2 keer door een muur heen en de afstand is 25 a 30 meter)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep zeg dat wel![]()
waar 2 pc's staan.
als je in een computerwinkel werkt moet je daar toch wel iets meer van weten hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik werk wel in een computerwinkel en doe dat soort dingen ook. Maar eigenlijk ben ik verder te noob om daar verder verstand van te hebben![]()
![]()
Misschien bwt ja.
Ik vind het best humor, die tijdelijke persoonlijkheids stoornissenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan blijft R2-D2 maar monologen met zichzelfOf hicham
Rausdouwer en OPM hebben nu wel af en toe postaanvallen.
You've got a point there.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je in een computerwinkel werkt moet je daar toch wel iets meer van weten hoor![]()
of hij is aan het nadenken, of hij slaapt denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
[..]
You've got a point there.
zeg, Pimber, hoe zat dat ooki al weer????
heb je een specialiteit misschien????
Geen specialiteit, ik doe gewoon alles wat er binnen komt in de winkel (ook naar buiten toe). Wat ik niet kan sla ik over of dan ga ik eerst een keer mee met de ander die ook part time in de winkel werkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
You've got a point there.
zeg, Pimber, hoe zat dat ooki al weer????
heb je een specialiteit misschien????
watteH?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Hej ook hallo
@ bwt. Boeien, het weer om lekker keihard te raggen is er toch niet voor.Tot in de lente maar weer.
![]()
[..]
[..]
En welke smileysite heb jij gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
als iedereen slaapt ga ik ook maar eens slapen.... en denk ik maar weer fietsen morgen...
heb helemaaal geen zin om morgen weer de hele dag te werken [afbeelding]![]()
[afbeelding]
Je spreekt jezelf tegen, een lijntekening is wat anders dan de zwart wit modus = grijstinten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:01 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien hoe je met Photoshop oid van een plaatje direct een zwart wit afbeelding kan maken? Zeg maar een lijntekening oid?Dus niet dat als ik iets print dat ik dan een grijze achtergrond krijg ...
Succesquote:
Moet ook nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, heb zin om te [afbeelding][afbeelding]
.......maar tis 1 graad buiten
We gaan eerst naar een brik en dan naar een ragbike.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Succes
En graag deze keer niet vergeten onderscheid te maken tussen een brik en een ragbike![]()
[..]
Moet ook nodigDenk dat ik hem straks even onder de hoes vandaan haal en kijken of de accu deze 2 weken stilstand in sneeuw en vrieskou heeft overleeft
Wequote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:We gaan eerst naar een brik en dan naar een ragbike.![]()
quote:
We als in wijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:39 schreef worldpimber het volgende:
Tnx Peppo, zal vanavond even kijken heb er nu geen tijd meer voor
Ik dacht zwart wit = ook echt zwart + wit. Heb ook duo (2![]()
) tone geprobeerd maar daar kreeg ik zover ik kon weten ook niet wat ik wilde.
[..]
We![]()
hebbie niet gedruppeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
Moet ook nodigDenk dat ik hem straks even onder de hoes vandaan haal en kijken of de accu deze 2 weken stilstand in sneeuw en vrieskou heeft overleeft
Ik druppel, jij druppelt, wij druppelenquote:
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat staat dat opgehoogde kontje door de tailrisers toch mooi
Verbaas me steeds weer als ik de motor van de hoes af haal, m'n bandietje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |