quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... zo kun je het ook bekijken
Cliquez ici pour la nouvelle topique!
wattuH?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef ondeugend het volgende:
Nee BE, haal alleen je eigen maar weg hoor.
Zitten jullie zeker te MSNen en het gesprek hier half voort te zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Had bij nader inzien geen zin in dit topic in mijn at.
Was een gevalletje 'waar bemoei ik me eigenlijk mee!'.
Oh, en zwaar machtsmisbruik natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:
'k heb er helemaal geen zin meer in, lekker een stukje rijden
![]()
Lelijke smileyquote:
Op je werk?quote:
Troubles met aanvragen van kentekensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
Op je werk?Vertel mij wat
Wat doe je verkeerd dan? Afkorting van OPM vergeten?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
…..en dat allemaal door gebrek aan communicatie binnen een bepaalde afdeling
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:![]()
Werk overgedragen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef -Eddow- het volgende:
Eindelijk is het zover![]()
Eddow gaat zondag kijken voor een ZX6R uit 1998
huh?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog lekker gereden? [afbeelding]
Ik ga naar bed nu .. denk ik ..![]()
![]()
ik ben altijd een beetje aan het oriënteren, maar ik denk dat ik zeker nog een jaar op mijn Honda rijd. Tenzij ik echt goed verdien op zeer korte termijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef hicham het volgende:
Ben je nog steeds aan het orienteren voor een andere motor Raus? [afbeelding]
Jammer alleen van de 'mag weg hoeft niet' tekst in de topicstart, whatever![]()
Zet maar in het zelfde rijtje als 'met pijn in het hart'![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
yep zeg dat welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef bwt het volgende:
O mijn god
draadloze modems
WHAAAAAA
Zoek dekking
what's tha problem?
ik lees zo weer verder als de film klaar is
Ik werk wel in een computerwinkel en doe dat soort dingen ook. Maar eigenlijk ben ik verder te noob om daar verder verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
yep zeg dat wel![]()
tis gelukkig bij een kennisje van me![]()
hij heeft zo'n ding beneden staan bij z'n pc en heeft een garage met zolder
waar 2 pc's staan.
De verbinding van beneden naar die kamer gaat er om de zoveel tijd uit omdat het signaal te zwak is (lees hij moet 2 keer door een muur heen en de afstand is 25 a 30 meter)
Ik wil het netwerk via kabels laten lopen maar hij wil draadloos blijven.
Zijn er tussen stations of middelen in de handel om het signaal te versterken ?
Wel respect dat ie netjes op zijn motor blijft zitten terwijl het zo dreigt fout te gaan. Er zullen er velen geweest zijn die uit angst maar zouden los latenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Gawaine het volgende:
yep nog op een 500cc![]()
ik vond de wheelie wel vet![]()
Nee, maar er is wat minder aan he zonder meetsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef bwt het volgende:
hahahaha,
Blijf jij tot die tijd dan in de winterslaap of zo????
25-30 meter - 2 muren - zal vast wel dubbel steens of beton zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep zeg dat wel![]()
waar 2 pc's staan.
De verbinding van beneden naar die kamer gaat er om de zoveel tijd uit omdat het signaal te zwak is (lees hij moet 2 keer door een muur heen en de afstand is 25 a 30 meter)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep zeg dat wel![]()
waar 2 pc's staan.
als je in een computerwinkel werkt moet je daar toch wel iets meer van weten hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik werk wel in een computerwinkel en doe dat soort dingen ook. Maar eigenlijk ben ik verder te noob om daar verder verstand van te hebben![]()
![]()
Misschien bwt ja.
Ik vind het best humor, die tijdelijke persoonlijkheids stoornissenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan blijft R2-D2 maar monologen met zichzelfOf hicham
Rausdouwer en OPM hebben nu wel af en toe postaanvallen.
You've got a point there.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je in een computerwinkel werkt moet je daar toch wel iets meer van weten hoor![]()
of hij is aan het nadenken, of hij slaapt denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
[..]
You've got a point there.
zeg, Pimber, hoe zat dat ooki al weer????
heb je een specialiteit misschien????
Geen specialiteit, ik doe gewoon alles wat er binnen komt in de winkel (ook naar buiten toe). Wat ik niet kan sla ik over of dan ga ik eerst een keer mee met de ander die ook part time in de winkel werkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
You've got a point there.
zeg, Pimber, hoe zat dat ooki al weer????
heb je een specialiteit misschien????
watteH?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Hej ook hallo
@ bwt. Boeien, het weer om lekker keihard te raggen is er toch niet voor.Tot in de lente maar weer.
![]()
[..]
[..]
En welke smileysite heb jij gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
als iedereen slaapt ga ik ook maar eens slapen.... en denk ik maar weer fietsen morgen...
heb helemaaal geen zin om morgen weer de hele dag te werken [afbeelding]![]()
[afbeelding]
Je spreekt jezelf tegen, een lijntekening is wat anders dan de zwart wit modus = grijstinten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:01 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien hoe je met Photoshop oid van een plaatje direct een zwart wit afbeelding kan maken? Zeg maar een lijntekening oid?Dus niet dat als ik iets print dat ik dan een grijze achtergrond krijg ...
Succesquote:
Moet ook nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, heb zin om te [afbeelding][afbeelding]
.......maar tis 1 graad buiten
We gaan eerst naar een brik en dan naar een ragbike.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Succes
En graag deze keer niet vergeten onderscheid te maken tussen een brik en een ragbike![]()
[..]
Moet ook nodigDenk dat ik hem straks even onder de hoes vandaan haal en kijken of de accu deze 2 weken stilstand in sneeuw en vrieskou heeft overleeft
Wequote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:We gaan eerst naar een brik en dan naar een ragbike.![]()
quote:
We als in wijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:39 schreef worldpimber het volgende:
Tnx Peppo, zal vanavond even kijken heb er nu geen tijd meer voor
Ik dacht zwart wit = ook echt zwart + wit. Heb ook duo (2![]()
) tone geprobeerd maar daar kreeg ik zover ik kon weten ook niet wat ik wilde.
[..]
We![]()
hebbie niet gedruppeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
Moet ook nodigDenk dat ik hem straks even onder de hoes vandaan haal en kijken of de accu deze 2 weken stilstand in sneeuw en vrieskou heeft overleeft
Ik druppel, jij druppelt, wij druppelenquote:
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat staat dat opgehoogde kontje door de tailrisers toch mooi
Verbaas me steeds weer als ik de motor van de hoes af haal, m'n bandietje![]()
daarom is ie elke keer verbaasdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?![]()
ik zou zelf er voor kiezen om de hoes over de motor te doen. Geeft een betere bescherming.
![]()
Leenmotorquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef bwt het volgende:
[..]
25-30 meter - 2 muren - zal vast wel dubbel steens of beton zijn. ja
Dan is het signaal simpel weg te zwak. ja
Enigste dat je kan proberen os om van die antennes een soort van richt antenne te maken.
en die dan natuurlijk op elkaar te richten
Bij tweakers kun je vast wel terug vinden hoe.
Komt er op neer dat je om de antenne een soort van koker met alu folie maakt en die dan op de andere antenne richt. (pringle kokers schijnen heet goed te doen. vind ik geen oplossing
Er zijn vast wel mooiere oplossingen maar dat is dan ff opzoeken.
De beste en de veiligste manier had je zelf ook al aangegeven.
Kabel trekken. Met een netwek kabel is 30 meter geen enkel probleem. Dit blijft inderdaad als enigste goede oplossing over
Kijk....jouw bike doet 't. Een kennis van mij had eenzelfde geval. Startte de motor....met veel pijn en moeite startte de motor....hij liet 'm ff stationair lopen met ut idee dat ie ut wel weer deed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik druppel, jij druppelt, wij druppelen [afbeelding]
Nope, was 2 weken geleden van plan nog ff te rijden maar daarna begon het ineens te sneeuwen. Was teveel moeite om helemaal de hoes er vanaf te pleuren om de accu eruit te halen (staalkabel 3x eromheen gewikkeld enzo)
Heb net ff getest of die startte, en dat deed ie
Accu is wel zwak, ik ga me nu omkleden en even rijdenMaar hopen dat ie een tweede keer starten nog wel aankan en anders kan ik de nieuwe startkabels meteen even testen
(ja ik weet dat het niet goed is om de motor te starten in de kou en dan meteen weer uit te zetten, maar ik ga me niet helemaal omkleden en vervolgens erachter komen dat ie 't niet doet. Dus eerst testen, dan pas omkleden
)
[afbeelding]
En wat staat dat opgehoogde kontje door de tailrisers toch mooi
Verbaas me steeds weer als ik de motor vande hoes af haal, m'n bandietje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Oepsiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?![]()
ik zou zelf er voor kiezen om de hoes over de motor te doen. Geeft een betere bescherming.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kijk....jouw bike doet 't. Een kennis van mij had eenzelfde geval. Startte de motor....met veel pijn en moeite startte de motor....hij liet 'm ff stationair lopen met ut idee dat ie ut wel weer deed.Zette de motor uit, ging naar binnen om zich om te kleden, komt terug, wilt starten...en NOPPES,NADA
, isnieleukhe
Niet leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motor had al redelijk wat moeite om met de chokehendel op vol open de toeren boven ~1k rpm te houden
Maar daarna liep ie weer lekker
Ik heb trouwens net meteen maar even de oliekoeler voor iets meer dan de helft met karton afgedekt en vastgemaakt met tape. Duurt wel erg lang voordat ie op temperatuur komt met dit weer
Dus dat moet de volgende ritjes wat sneller gaan
Wat is 't lekker om weer even gereden te hebben![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef stinkie het volgende:
Wil de rotonde af draaien, voorkant gaat voorruit en achterkan breekt uit, was niet zo leuk
Vind je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef bwt het volgende:
Wat een rust, heerlijk
Ik vind dat je gewoon moet betalen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef hicham het volgende:
Duur grapje dusMaar gelukkig heeft hij mij dat kwijt gescholden en ik mocht mijn weg vervolgen zonder bonnetje
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon moet betalen.![]()
![]()
Tof dat je er mee bent weggekomen hoor.Waarom lieten ze je eigenlijk zonder bon gaan? Vonden ze het sneu dat je er zo verkleumd uit zag?
Met de kou vond ik het meevallen, alleen op snelweg (terug naar huis) begon het koud te worden. Maar op de dijkjes merk je dat niet, dan ben je lekker actief bezig en rij je (als het goed isquote:Ik heb ook zin om te rijden, maar daar is het helaas nog niet van gekomen.Ik denk wel dat het nu nog een beetje te koud is om te rijden.
![]()
Now we're talkingquote:Eigenlijk wil ik gewoon de CBR afraggen.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef hicham het volgende:
Naar wat voor motoren (prijs) zoeken jullie eigenlijk
Honda CBR 600 Hurricane Zwart/Rood
Honda CBR 600F 1987
Honda CBR 1000F
Honda CBR 600 Streetfighter (170.000 km)
Of moet het nog goedkoper
Die Hurricane ziet er wel leuk uit![]()
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Die Streetfighter vind ik ook qua motor er al leuk uit zien. En dan hoeven we niet nog al dat plastic eraf te slopen.![]()
deze had ik al een tijdje in m'n favorieten staan... had er alleen niet meer naar gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:45 schreef hicham het volgende:
[..]
En welke smileysite heb jij gevonden
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel
[afbeelding]
Het is een Honda hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel
[afbeelding]
[..]
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachtenEr zijn wel meerdere motoren die ik met zulke (voor motorbegrippen) extreme km-standen heb gezien op MF. Komt in ieder geval niet vaak voor, maar volgens mij komt dat omdat de motor meestal op een andere manier al eerder het loodje legt (lees: boom, lantaarnpaal etc
)
Wij hebben ook nog zo'n foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
En dat is?quote:
Warme chocomel meet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
niet gereden vandaagwel meer ruimte kunnen creeëren in de bomvolle schuur waardoor het smeren vd ketting veel makkelijker ging...motor is nu ready to go
wel erg lekker gefietst
morgen nog maar es kijken of we gaan [afbeelding]
Voorspelbaarquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog zo'n foto.Mercy en daarachter een groen vlekje, dat was Pimber als ik me niet vergis.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat is?![]()
Is K3 soms al weer uit elkaar?![afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb een nieuwe invoer in mijn agenda gedaan
[afbeelding]
Ow, nu je het zegt denk ik ook meteen wat stom, natuurlijk bedoelde hij datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
meer zoiets:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
genoeg leuks te bekijken![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar Horeon = Kawasaki, mogen Suzuki's wel mee of kunnen ze niet tegen hun verlies?![]()
![]()
![]()
[..]
Ow, nu je het zegt denk ik ook meteen wat stom, natuurlijk bedoelde hij dat![]()
Heb wel eens filmmateriaal gezien en het ziet er wel leuk uit
Straks ff kijken of er voor mij nog onbekend materiaal op video.google staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |