Pfff nou zou tijd worden zeg...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Anyway...
Ik spreek nu gewoon even vanuit m'n hart. Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor alle overlaast die ik hier bezorgd heb. Ik spreek ook de waarheid als ik zeg dat ik me bij deze "haat" verhouding ook niet goed voel. Wil gewoon de strijdbijl begraven nu. Dit is ook GEEN poging om weer gewoon te gaan slowchatten met jullie alsof er niks gebeurd is maar ik wil gewoon even laten weten hoe ik er nu over denk. Ik hoop dat we eens vrede kunnen hebben. Kan me heel goed voorstellen dat er nu een hoop negatieve reacties komen, maar goed, ik wil gewoon jullie laten weten hoe ik er nu tegenaan kijk.
Nogmaals, het is niet mijn bedoeling om alles te vergeten en doen alsof er niks gebeurd is, maar gewoon dat we elkaar kunnen ''vergeven'' en verder niks meer of minder wat mij betreft.
Ik heb het altijd naar m'n zin gehad op meets en ik heb zelf besloten om ermee te stoppen voor verschillende redenen, een paar redenen heb ik verteld, en paar houd ik voor mezelf.
Zo, dat is eruit, heeft wel veel moeite gekost
Join Mercy's clubquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een stuk beweging mis in mijn duim, nog steeds als gevolg van
Leuk dat je regelmatig leestquote:
Jammer joh, geen chicks voor jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Sport_Life het volgende:
Helaas zit er voor mij voorlopig nog geen motorrijbewijs in, maar dat ga ik helemaal inhalen zodra ik mn HBO studie af heb gerond![]()
Smartengeldquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een stuk beweging mis in mijn duim, nog steeds als gevolg van
Maar wat boeit datquote:Op maandag 9 januari 2006 07:20 schreef hicham het volgende:
Ikinformeer jullie dat ik ga
slapen. Was dus niet bedoelt als reactie op jouw post
Eenschquote:Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik kill meteen dit topic geloof ik
Het staat al zo lang in mijn active topics...
... nu nog langer dus.
zo, ga je vandaag werken dan?quote:
laat opstaan heeft zo z'n voordelen, hoef ik m'n eigen posts niet uit te leggenquote:[..]
Leuk dat je regelmatig leest![]()
Wat Roderick postte is een vertaling voor "ik ga slapen" en sloeg niet op jou
Ikinformeer jullie dat ik ga
slapen. Was dus niet bedoelt als reactie op jouw post
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef hicham het volgende:
Topickiller
Nog meer leuke quotes
Mr. T
Vin Diesel![]()
![]()
![]()
het klinkt wel leuk, maar het zou dus nog kunnen helpen ook? of laat je hem voor de grap de hele dag op z'n duim zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
@ Stinkie
Is je pees beschadigd of is het een zenuw? Probeer er eens een dag op te zitten, als het dan niet over is heb je er in ieder geval een nieuwe ervaring bijgekregen![]()
Kent uwer bijnamen!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goed van jullie om zover te rijden, met dit weer zoek ik het een beetje in de buurt![]()
iig beter dan die rooie mug die tijdens een ritje een kusje krijgt van dezelfde politieman die 'm eerst wilde arresteren voor motordiefstal![]()
![]()
quote:
Ik wilde het discreet houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
Kent uwer bijnamen!
Elke bijnaam met rood erin is voorbehouden aan Makster
Slaap dan ook wat minder lang uit op de zondagochtendquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
@ Pimber & OPM
Een beetje in m'n achtertuin rondcrossen zonder een lekker bakkie te komen drinken![]()
![]()
Was heel goed te doenquote:Goed van jullie om zover te rijden, met dit weer zoek ik het een beetje in de buurt![]()
iig beter dan die rooie mug die tijdens een ritje een kusje krijgt van dezelfde politieman die 'm eerst wilde arresteren voor motordiefstal![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
@ Pimber & OPM
Een beetje in m'n achtertuin rondcrossen zonder een lekker bakkie te komen drinken![]()
Ik vind het koud worden als de zon ondergaat, dan daalt de temp. met grote stappen. Ik geloof dat Stinkie mij eens de tip had gegeven om "laagjes" kleding aan te trekken en dat helpt welquote:Op maandag 9 januari 2006 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Slaap dan ook wat minder lang uit op de zondagochtend![]()
![]()
Had ik iig wel een leuke tussenstop gevonden
missch next weekend
Was heel goed te doenop de snelweg wordt het na een uur toch wel koud maar op de binnenwegen en dijken hebben we de winterwanten zelfs uitgedaan
Ik heb een heeeeeeeeele grote achtertuinquote:Op maandag 9 januari 2006 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je ergens in Limburrreegggh woonde [afbeelding]
Ik heb geen kleur, ik hebbun naamquote:Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het discreet houden![]()
Okay, rood is voor Makster, wat is uw kleur dan?]
![]()
duh, tuurlijk, wat dacht je danquote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind het koud worden als de zon ondergaat, dan daalt de temp. met grote stappen. Ik geloof dat Stinkie mij eens de tip had gegeven om "laagjes" kleding aan te trekken en dat helpt wel.
En ik dan, de flitsende raket ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef hicham het volgende:
Maar anders moeten jullie zelf maar wat verzinnen, want jullie weten hoe ik ben / mij gedraagIk kan het ook wel verzinnen, iets als die snelle rakker
zou denk ik wel correct zijn?
HSL = Hicham Snelle Loempia *Vroem*quote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb geen kleur, ik hebbun naam
Maar anders moeten jullie zelf maar wat verzinnen, want jullie weten hoe ik ben / mij gedraagIk kan het ook wel verzinnen, iets als die snelle rakker
zou denk ik wel correct zijn?
![]()
Je hebt het niet uit je duim gezogenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik dan, de flitsende raket ofzo![]()
Waar is die foto genomen? Friesland?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
Waar is die foto genomen? Friesland?
Oh sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Worldpimber, ik ben zo brutaal geweest je post te editten. De 3e en 4e foto zat een hele ranzige re-direct picture op. Ik weet niet of je dat zelf ergens kan terugvinden maar het was iets met een opengesperde anus ter grootte van een wijnfles zeg maar.
Ik keek per toeval en heb ze maar weggehaald.
Daar maak ik wel tijd voorquote:Op maandag 9 januari 2006 07:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer joh, geen chicks voor jou![]()
![]()
Dan maar hopen dat je het daarna niet te druk krijgt met werken en dat je alleen zondagen kunt rijden. Als student kun je nog wel af en toe genieten van lange vakantie's, weinig les en geen verplichtingen.![]()
we hebben er hier ook een paar die regelmatig de 25kw limiet opzoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Daar maak ik wel tijd voor. En aangezien m'n vriendin ook van plan is haar motorrijbewijs te halen zal ik verder ook niet dat soort verplichtingen hebben, we gaan gewoon samen
![]()
.
Een half jaar geleden heb ik de keuze gemaakt om maar eerst op kamers te gaan wonen, motorrijden kan altijd nog. Bovendien ken ik mezelf een beetje en ik heb geen zin om mezelf dood te rijden..
. Wil nog weleens de limiet opzoeken namelijk!
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Worldpimber, ik ben zo brutaal geweest je post te editten. De 3e en 4e foto zat een hele ranzige re-direct picture op. Ik weet niet of je dat zelf ergens kan terugvinden maar het was iets met een opengesperde anus ter grootte van een wijnfles zeg maar.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
Bovendien ken ik mezelf een beetje en ik heb geen zin om mezelf dood te rijden... Wil nog weleens de limiet opzoeken namelijk!
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
we hebben er hier ook een paar die regelmatig de 25kw limiet opzoeken![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
Bovendien ken ik mezelf een beetje en ik heb geen zin om mezelf dood te rijden... Wil nog weleens de limiet opzoeken namelijk!
.
Slechtste smoes om geen motor te rijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef Sport_Life het volgende:
Haha volgens mij heb ik iets verkeerds gezegd??. Of mensen op ideeen gebracht?
![]()
.
Als ik met de motor straks net zo rijd als met de auto/schakelbrommert dan kan ik beter gelijk een levensverzekering afsluiten...
Ben geen Vietnameesquote:
Yeah right, toevalligquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Meestal CTRL+F5 ik even om te zien of redirecten uit staat (kruisjes) of goatse etc. wordt aangeroepen... alleen vergeten nu.Tnx
Dat je dat vol kunt houden zegquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
.
Nog 4 jaartjes (minimaal), dan ben ik er ook bij!.
.
Ik wil al tijden op mezelf, maar jah... vind maar eens wat in Amsterdamquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
.
.
Ken in mijn omgeving overigens weinig geen enkele studenten die niet thuis wonen en zich een motor kunnen veroorloven.
quote:Surfen op motor-forum.nl is gewoon écht niet gezond..
Straks maar even de frustratie wegdrinken in de kroeg
!
Dat ie spontaan begint te kwijlen van al die motorenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hoe bedoel je dat
? Kan op meerdere manieren gelezen worden.
Niet echt een keus idd.. wel gehad, maar ik heb gekozen om het uit te stellenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef hicham het volgende:
Dat je dat vol kunt houden zegAlhoewel, als het financieel niet haalbaar is heb je geen keus natuurlijk
Heb je ook al motoren op het oog, je smaak, of laat je dat allemaal later wel op je inwerken
![]()
Netzoals het woordje 'jiffy'
Preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat ie spontaan begint te kwijlen van al die motoren
Maar nog niet haalbaar, dus voorlopig rijdt ie op z'n vriendin ipv op de motor
Nog 4 jaar? Dan zijn verschillende motorrijders hier al Stokoudquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
.
.
Ken in mijn omgeving overigens weinig geen enkele studenten die niet thuis wonen en zich een motor kunnen veroorloven.
Surfen op motor-forum.nl is gewoon écht niet gezond..
Straks maar even de frustratie wegdrinken in de kroeg
!
Ik hoop dat ik toch wel tot m'n 80e op 2 wielen kan blijven rijden... Tegen die tijd stap ik wel over op een bejaardenkoekblikquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nog 4 jaar? Dan zijn verschillende motorrijders hier al Stokoud [afbeelding]
![]()
You're so right, ladyquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Pas op dames.quote:
We kennen onze grenzen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pas op dames.![]()
jullie kunnen ook TE ver gaan![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik is benieuwd over welke grenzen jij het hebt.... leeftijdsgrenzenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
We kennen onze grenzen hoor, dat scheelt he......
![]()
Isn't it sadquote:Motorrijder Caldecott verongelukt
UTRECHT - 09/01/06 - (Novum/AP) - Motorrijder Andy Caldecott is maandag tijdens de negende etappe van de Dakar Rally verongelukt. Dat meldt de organisatie.
De 41-jarige Australiër kwam ten val tijdens de rit van Nouakchott naar Kiffa in Mauritanië. "Hij is waarschijnlijk direct aan zijn verwondingen overleden", zegt directeur Etienne Lavigne. Caldecott was winnaar van de derde etappe en stond tiende in het klassement.
De organisatie had in het routeboek een waarschuwing gegeven voor de etappe van maandag. "Deze dag zal de langste, zwaarste en heftigste etappe van de rally van 2006 zijn", staat op de website van de Dakar Rally. "Vertrouw op uw instincten en lees de route uit het routeboek zorgvuldig door, voordat u van start gaat."
Leeftijd jaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben ik is benieuwd over welke grenzen jij het hebt.... leeftijdsgrenzen![]()
![]()
Waar is die foto genomen?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik dan, de flitsende raket ofzo![]()
Lekker weer trouwens vandaag, konden ze die niet backspacen naar gister
FOTO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |