abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33793470
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:01 schreef bwt het volgende:

[..]

Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?
ik zou zelf er voor kiezen om de hoes over de motor te doen. Geeft een betere bescherming.
daarom is ie elke keer verbaasd
pi_33793475
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:41 schreef worldpimber het volgende:
Iemand op een ER-5 rijden?
pekelen
pi_33795046
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

pekelen
Leenmotor

Heb ik nog leuke ragfilmpjes van van vorig keer, maar dit keer heb ik een flexe blauwe zonder valbeugels

pi_33795804
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef bwt het volgende:

[..]

25-30 meter - 2 muren - zal vast wel dubbel steens of beton zijn. ja
Dan is het signaal simpel weg te zwak. ja
Enigste dat je kan proberen os om van die antennes een soort van richt antenne te maken.
en die dan natuurlijk op elkaar te richten
Bij tweakers kun je vast wel terug vinden hoe.
Komt er op neer dat je om de antenne een soort van koker met alu folie maakt en die dan op de andere antenne richt. (pringle kokers schijnen heet goed te doen. vind ik geen oplossing
Er zijn vast wel mooiere oplossingen maar dat is dan ff opzoeken.

De beste en de veiligste manier had je zelf ook al aangegeven.
Kabel trekken. Met een netwek kabel is 30 meter geen enkel probleem. Dit blijft inderdaad als enigste goede oplossing over
pi_33798154
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik druppel, jij druppelt, wij druppelen [afbeelding]

Nope, was 2 weken geleden van plan nog ff te rijden maar daarna begon het ineens te sneeuwen. Was teveel moeite om helemaal de hoes er vanaf te pleuren om de accu eruit te halen (staalkabel 3x eromheen gewikkeld enzo )

Heb net ff getest of die startte, en dat deed ie

Accu is wel zwak, ik ga me nu omkleden en even rijden Maar hopen dat ie een tweede keer starten nog wel aankan en anders kan ik de nieuwe startkabels meteen even testen (ja ik weet dat het niet goed is om de motor te starten in de kou en dan meteen weer uit te zetten, maar ik ga me niet helemaal omkleden en vervolgens erachter komen dat ie 't niet doet. Dus eerst testen, dan pas omkleden )

i [afbeelding]

En wat staat dat opgehoogde kontje door de tailrisers toch mooi
Verbaas me steeds weer als ik de motor van de hoes af haal, m'n bandietje
Kijk....jouw bike doet 't. Een kennis van mij had eenzelfde geval. Startte de motor....met veel pijn en moeite startte de motor....hij liet 'm ff stationair lopen met ut idee dat ie ut wel weer deed. Zette de motor uit, ging naar binnen om zich om te kleden, komt terug, wilt starten...en NOPPES,NADA , isnieleukhe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_33799564
Back

As usual weer met een ' -verhaal '. Was net weg gegaan en rij achter het centraal station langs hier in Amsterdam. Stoplicht springt op oranje ... rood en in een split-second dacht ik nog stoppen of ff snel doorrijden, er is hier wel vaak plisie... Toch maar besloten om door te rijden Word ik ietsjes verderop staande gehouden door een motormuis

Waarom reed je door rood blablabla mag ik je papieren blablabla weet je wat het kost door rood rijden sinds kort?? blablabla 130 euro blablabla

Duur grapje dus Maar gelukkig heeft hij mij dat kwijt gescholden en ik mocht mijn weg vervolgen zonder bonnetje Normaal stop ik ook wel altijd voor rood, maar sinds het zo koud is heeft mijn motor moeite met stationair draaien (moet de hele tijd het gas aanhouden op ~ 2k rpm, dat is niet zo prettig voor het stoplicht) en ik moest nog wennen aan dikke handschoenen + stalen remleidingen + slecht bij de grond kunnen bij stoplichten Uitkomst van die optelsom was dat ik nog ff snel doorreed, voortaan niet meer doen dus. En ik ben die agent natuurlijk heel erg dankbaar
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:01 schreef bwt het volgende:

[..]

Hmmm,,,, zet jij je motor op op de hoes dan?
ik zou zelf er voor kiezen om de hoes over de motor te doen. Geeft een betere bescherming.
Oepsie
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Kijk....jouw bike doet 't. Een kennis van mij had eenzelfde geval. Startte de motor....met veel pijn en moeite startte de motor....hij liet 'm ff stationair lopen met ut idee dat ie ut wel weer deed. Zette de motor uit, ging naar binnen om zich om te kleden, komt terug, wilt starten...en NOPPES,NADA , isnieleukhe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet leuk nee Motor had al redelijk wat moeite om met de chokehendel op vol open de toeren boven ~1k rpm te houden Maar daarna liep ie weer lekker Ik heb trouwens net meteen maar even de oliekoeler voor iets meer dan de helft met karton afgedekt en vastgemaakt met tape. Duurt wel erg lang voordat ie op temperatuur komt met dit weer Dus dat moet de volgende ritjes wat sneller gaan

Wat is 't lekker om weer even gereden te hebben
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:36:34 #82
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33800331
Net ff met de aut op de meest ruige manier een rotonde genomen. lag olie op de weg

Wil de rotonde af draaien, voorkant gaat voorruit en achterkan breekt uit, was niet zo leuk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:49:19 #83
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33802632
Wat een rust, heerlijk
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:01:56 #84
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33803127
"The Nigerian scam" gaat weer 1 stap verder:
Ze sturen nu al brieven dat je een prijs in de loterij hebt gewonnen in spanje.
In mijn geval zou ik 615.810,00 hebben gewonnen in een loterij waar ik nooit aan mee heb gedaan - laatstaan dat ik er ook aan mee zou doen.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_33803629
Top Gear aflevering, Bugatti Veyron vs Cessna, van Noord-Italie naar London
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef stinkie het volgende:
Wil de rotonde af draaien, voorkant gaat voorruit en achterkan breekt uit, was niet zo leuk
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef bwt het volgende:
Wat een rust, heerlijk
Vind je?
pi_33804168
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef hicham het volgende:

Duur grapje dus Maar gelukkig heeft hij mij dat kwijt gescholden en ik mocht mijn weg vervolgen zonder bonnetje
Ik vind dat je gewoon moet betalen.

Tof dat je er mee bent weggekomen hoor. Waarom lieten ze je eigenlijk zonder bon gaan? Vonden ze het sneu dat je er zo verkleumd uit zag?

Ik heb ook zin om te rijden, maar daar is het helaas nog niet van gekomen. Ik denk wel dat het nu nog een beetje te koud is om te rijden.

Onze brikkentocht heeft niets opgeleverd. Het was net iets te veel brik. Ik denk dat we toch beter op iets anders kunnen wachten. Eigenlijk wil ik gewoon de CBR afraggen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_33804680
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik vind dat je gewoon moet betalen.

Tof dat je er mee bent weggekomen hoor. Waarom lieten ze je eigenlijk zonder bon gaan? Vonden ze het sneu dat je er zo verkleumd uit zag?

Okay, dat eerste mag je zeggen omdat ik dat ook zei

Ik mocht doorrijden omdat ik m'n puppyogen had opgezet Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, denk dat ie het gewoon lullig vond. Zag m'n rijbewijs met 25KW beperking (wat al een straf is natuurlijk ) en dat ik nog maar net uit een ei was gekomen, dus die dacht vast van ... 130 euro is veel te veel voor deze student
quote:
Ik heb ook zin om te rijden, maar daar is het helaas nog niet van gekomen. Ik denk wel dat het nu nog een beetje te koud is om te rijden.
Met de kou vond ik het meevallen, alleen op snelweg (terug naar huis) begon het koud te worden. Maar op de dijkjes merk je dat niet, dan ben je lekker actief bezig en rij je (als het goed is ) niet al te hard vanwege de bochtjes. Moet het alleen rustig aan doen natuurlijk vanwege het koude/vochtige wegdek Plus dat ik geen pinlock had en dus een kouwe neus kreeg vanwege het vizier-op-een-kier

Ik had een Peerkemikuni-lapje mee moeten nemen
quote:
Eigenlijk wil ik gewoon de CBR afraggen.
Now we're talking
pi_33804981
Naar wat voor motoren (prijs) zoeken jullie eigenlijk

Honda CBR 600 Hurricane Zwart/Rood
Honda CBR 600F 1987
Honda CBR 1000F
Honda CBR 600 Streetfighter (170.000 km )

Of moet het nog goedkoper

Die Hurricane ziet er wel leuk uit
pi_33805503
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef hicham het volgende:
Naar wat voor motoren (prijs) zoeken jullie eigenlijk

Honda CBR 600 Hurricane Zwart/Rood
Honda CBR 600F 1987
Honda CBR 1000F
Honda CBR 600 Streetfighter (170.000 km )

Of moet het nog goedkoper

Die Hurricane ziet er wel leuk uit

Zijn hele leuke fietsen. Qua prijs is die Streetfighter wel het interessantste. Dat is zo'n beetje de prijs die we in gedachten hebben. Als de centen binnenrollen dit jaar dan zouden we ook wel voor iets beters kunnen gaan. Maar in dat geval zou ik misschien wel een andere motor kopen en dan alsnog de CBR afraggen, hoewel dat misschien ook een beetje zonde is van nog zo'n mooie en goede motor.

Die Streetfighter vind ik ook qua motor er al leuk uit zien. En dan hoeven we niet nog al dat plastic eraf te slopen.
pi_33805695
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel

quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Die Streetfighter vind ik ook qua motor er al leuk uit zien. En dan hoeven we niet nog al dat plastic eraf te slopen.
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachten Er zijn wel meerdere motoren die ik met zulke (voor motorbegrippen) extreme km-standen heb gezien op MF. Komt in ieder geval niet vaak voor, maar volgens mij komt dat omdat de motor meestal op een andere manier al eerder het loodje legt (lees: boom, lantaarnpaal etc )
pi_33805742
Gisteren zagen we in wegmisbruikers een fragment waar een van onze favoriete dijkjes aan bod kwam. Daar waren ze ook al motorrijders van de dijk aan het plukken.

Volgens mij zou het best wel eens een waardeloos jaar kunnen worden qua boetes. Maar ja dat dacht ik eigenlijk vorig jaar ook al. Soms vind ik dat wel weer een goed argument voor een naked, maar ja de vraag is of dat helpt voor een rustigere rijstijl. Iets wat toch ergens diep in de aard van het beestje zit, is moeilijk te veranderen. In Moto73 van 1-15 december hadden ze een artikel over drie naked bikes: Cagiva (type weet ik niet meer), Suzuki Bandit en nog eentje (kawa of zo ). Daarin hadden ze het er o.a. over dat er nu wel meer mensen voor een naked kiezen omdat je aan snelheid hier in Nederland toch niets hebt en zeker niet wanneer de controles en de boetes omhoog gaan. En de nakeds van nu worden mede daardoor ook stoerder gemaakt.
pi_33806043
ik ben ook weer thuis en heb gegeten
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 08:45 schreef hicham het volgende:
[..]

En welke smileysite heb jij gevonden

deze had ik al een tijdje in m'n favorieten staan... had er alleen niet meer naar gekeken

13 mei naar de K1
pi_33806340
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel

[afbeelding]

niet gereden vandaag wel meer ruimte kunnen creeëren in de bomvolle schuur waardoor het smeren vd ketting veel makkelijker ging...motor is nu ready to go wel erg lekker gefietst

morgen nog maar es kijken of we gaan
pi_33806362
quote:

[afbeelding]
[..]

Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachten Er zijn wel meerdere motoren die ik met zulke (voor motorbegrippen) extreme km-standen heb gezien op MF. Komt in ieder geval niet vaak voor, maar volgens mij komt dat omdat de motor meestal op een andere manier al eerder het loodje legt (lees: boom, lantaarnpaal etc )
Het is een Honda hoor
pi_33806687
quote:

[afbeelding]
[..]
Wij hebben ook nog zo'n foto. Mercy en daarachter een groen vlekje, dat was Pimber als ik me niet vergis.
pi_33807886
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
13 mei naar de K1
En dat is?

Is K3 soms al weer uit elkaar?!
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

niet gereden vandaag wel meer ruimte kunnen creeëren in de bomvolle schuur waardoor het smeren vd ketting veel makkelijker ging...motor is nu ready to go wel erg lekker gefietst

morgen nog maar es kijken of we gaan [afbeelding]
Warme chocomel meet?
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Het is een Honda hoor
Voorspelbaar
pi_33808120
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Wij hebben ook nog zo'n foto. Mercy en daarachter een groen vlekje, dat was Pimber als ik me niet vergis.
Wilde het ook net opzoeken, maar ik ben te

Oh ja, ik heb een nieuwe invoer in mijn agenda gedaan

Dat jullie het even weten Moest alleen beloven dat ik geen mongolen meenam
pi_33808262
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:

[..]

En dat is?

Is K3 soms al weer uit elkaar?! [afbeelding]

meer zoiets:

genoeg leuks te bekijken
pi_33808377
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb een nieuwe invoer in mijn agenda gedaan

[afbeelding]

Maar Horeon = Kawasaki, mogen Suzuki's wel mee of kunnen ze niet tegen hun verlies?
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

meer zoiets:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

genoeg leuks te bekijken
Ow, nu je het zegt denk ik ook meteen wat stom, natuurlijk bedoelde hij dat Heb wel eens filmmateriaal gezien en het ziet er wel leuk uit Straks ff kijken of er voor mij nog onbekend materiaal op video.google staat
pi_33808648
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:

[..]

Maar Horeon = Kawasaki, mogen Suzuki's wel mee of kunnen ze niet tegen hun verlies?
[..]

Ow, nu je het zegt denk ik ook meteen wat stom, natuurlijk bedoelde hij dat Heb wel eens filmmateriaal gezien en het ziet er wel leuk uit Straks ff kijken of er voor mij nog onbekend materiaal op video.google staat
enige jammere is dat m'n pa niet de kaartjes kon krijgen die hij eigenlijk wou halen die waren al allemaal uitverkocht... maar goed, volgens mij hebben we alsnog wel leuke plaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')