In de ring zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
enige jammere is dat m'n pa niet de kaartjes kon krijgen die hij eigenlijk wou halen
die waren al allemaal uitverkocht... maar goed, volgens mij hebben we alsnog wel leuke plaatsen
![]()
met die gasten hoef ik voorlopig niet in de ring hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
In de ring zeker....ja sorry hoor.....lag zo voor de hand.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het circuit moet je trouwens ook aan bepaalde kledingeisen voldoen denk ik, en meestal valt textiel daar niet onderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb een nieuwe invoer in mijn agenda gedaan
[afbeelding]
Dat jullie het even wetenMoest alleen beloven dat ik geen mongolen meenam
![]()
Leren pak, rugprotector, helm met DD-sluiting, motorlaarzen etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Op het circuit moet je trouwens ook aan bepaalde kledingeisen voldoen denk ik, en meestal valt textiel daar niet onder
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, ik heb een nieuwe invoer in mijn agenda gedaan
[afbeelding]
quote:Dat jullie het even wetenMoest alleen beloven dat ik geen mongolen meenam
![]()
hangt er een recht achter (2 schaduwen)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Kwam nog een leuke pic tegen op MF, begreep hem eerst niet maar als je beter kijkt wel
[afbeelding]
[..]
Alleen vraag ik me af wat je van een motor van 170.000 km kunt verwachtenEr zijn wel meerdere motoren die ik met zulke (voor motorbegrippen) extreme km-standen heb gezien op MF. Komt in ieder geval niet vaak voor, maar volgens mij komt dat omdat de motor meestal op een andere manier al eerder het loodje legt (lees: boom, lantaarnpaal etc
)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Leren pak, rugprotector, helm met DD-sluiting, motorlaarzen etc.![]()
maar vaak ook welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Op het circuit moet je trouwens ook aan bepaalde kledingeisen voldoen denk ik, en meestal valt textiel daar niet onder
Waar spreken we afquote:
Je ziet z'n helm ook een beetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hangt er een recht achter (2 schaduwen)![]()
Gelredomequote:
houd het dan maar gewoon bij de RIngquote:Mijn textielen pak is ook niet aan elkaar te ritsen trouwens
quote:
Wou ik ook zeggenquote:[..]
houd het dan maar gewoon bij de RIng![]()
mark thequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Niet dat er wat mis is met het Gelredome, maar tis wel altijd lekker makkelijk voor jou zo in de buurt heH
klinkt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:![]()
Het is een exclusief Horeon dagje, ik neem aan dat die dealer van jou dat ook doet OPM? Mogen ze niet zelf de regels dan een beetje bepalen? Maar ik vraag sowieso nog meer info, datum en circuit weet ik nou tenminste...
80 euro, 4 sessies van een half uur was het zoiets.
wilde ik vandaag gaan doenquote:Vraag eens een keer info van de Valkenier.
Ben je niet een beetje bekend in de omgeving Culemborg? Dat ligt zo een beetje tussen ons in, en loopt langs de Lek e.dquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar zijn er nog meer gegadigden
Mag welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
Maar Horeon = Kawasaki, mogen Suzuki's wel mee of kunnen ze niet tegen hun verlies?![]()
![]()
![]()
ging ik wel vanuitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Oh ik kom natuurlijk ook, maar dat was vanzelfsprekend neem ik aan.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet er helaas vandoor
zit al de hele week van ik wil [afbeelding][afbeelding] rijden [afbeelding] dus morgen hot choco meet![]()
![]()
ik ben er
morgen geen meet![]()
![]()
dan ik toch rijden
![]()
![]()
lachequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreken morgen wel last-minute af als dat lukt
Gaan we volgende week toch in de herhalingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
lacheHeb een verjaardag van m'n zwager morgen.
![]()
Had er vandaag al een van m'n schoonmoeder![]()
ja is echt, ze is zelfs daarom bij haar platenmaatschappij ontslagenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
Weet iemand of dit echt is?Even luisteren als je ondertussen je kamer/huis zit op te ruimen ofzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef Gawaine het volgende:
ja is echt, ze is zelfs daarom bij haar platenmaatschappij ontslagen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
Weet iemand of dit echt is?Even luisteren als je ondertussen je kamer/huis zit op te ruimen ofzo
okquote:Op zondag 8 januari 2006 06:50 schreef hicham het volgende:
Lapo & fipo
Kweenie of ik vandaag nog wel ga rijden OPM, heb gister wel genoeg gehad denk ik
Volgende week anders niet de dag ervoor in m'n eentje rijden
Ben ook verkouden, loopneusGister met vizier op een kier gereden
Ik spreek voor mezelf, pimber moet straks maar even posten
edit: de verzamelplek komt hier zo te staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |