ach, je hebt er toch niks aan als je gaat liegen?quote:op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef roellie80 het volgende:
en "van die paar die het haalden" was zeker ook de helft niet eerlijk denk ik![]()
eens kijken of je het kuntquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef lupa_solitaria het volgende:
maar jongens, 1 vraag dringt zich herhaaldelijk aan mij op:
waarom?
ik heb het al eens twee volle jaren bewezen. ook geen masturbatie: mijn ervaringen in iskcon, aka 'de hare krishna-beweging'quote:
okquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef homerj het volgende:
ik zat te denken aan vrijdag, dus donderdag 5 januari 23:59 je laatste kans om wat te doen
ja maar dat geldt dus niet voor anderen hehquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik heb het al eens twee volle jaren bewezen. ook geen masturbatie: mijn ervaringen in iskcon, aka 'de hare krishna-beweging'
dat lijkt me voldoende voor een heel leven.
ik dacht dat het een persoonlijke uitdaging aan mijn adres was.quote:op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef livelived het volgende:
ja maar dat geldt dus niet voor anderen heh![]()
nee dat was een uitlegquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik dacht dat het een persoonlijke uitdaging aan mijn adres was.
ik vermoed dat het voor mannen toch wat lastiger is.quote:op dinsdag 3 januari 2006 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
kom op zeg we zijn toch geen wilde beesten.
ik heb een gezonde drive maar ik kan me makkelijk 40 dagen inhouden. zit allemaal in je kop.
ik ben jaaaren single geweest en in bepaalde periodes had ik dus geen sex en sloeg ik de hand ook niet aan mezelf. np.
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.quote:op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik vermoed dat het voor mannen toch wat lastiger is.
tja, als er een 'hoger doel' is zie ik daar het nut van, maar gewoon om te bewijzen dat je het kunt...?quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.
maar dan nog is er nog zoiets als beheersing.
neh daar zie ik het nut niet bepaald voor in.quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
tja, als er een 'hoger doel' is zie ik daar het nut van, maar gewoon om te bewijzen dat je het kunt...?
oh ja, dan wordt het een ander verhaal, maar dat is dus een 'hoger doel'.quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef cinnamongirl het volgende:
neh daar zie ik het nut niet bepaald voor in.
voor geld zou ik het wel doen. ik zou het voor 1000 euro al doen.
quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.
maar dan nog is er nog zoiets als beheersing.
je moest het eens wagen.quote:
inderdaad voorlopig ook ff geen zin in ben ik bang ik heb dus ook wel zin mee te doen, lijkt me grappigquote:op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef rnej het volgende:
zojuist erachter gekomen dat ik iig voorlopig geen sex meer heb.. dus ach....
je relatie laten verneuken door een fok!-topic? fat chance in hell.quote:op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef homerj het volgende:
overigens ben ik niet verantwoordelijk voor het kapotgaan van een relatie![]()
ik was te lui om het zelf op te schrijven, maar sluit me graag hierbij aan.quote:op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef american_nightmare het volgende:
in de op staat te lezen dat elke fokker respect zou hebben voor iemand die 40 dagen en 40 nachten niet rukt. dat geldt dus niet voor mij. ik heb geen respect voor dat soort kneuzenacties dus ik zou dat graag vermeld zien worden in de openingspost.
verder is het echt kansloos om jezelf 40 dagen lang die extra levensvreugde te ontnemen. ik kan het me wel voorstellen van mensen die een hondslelijke vriendin hebben en dus blij zijn dat ze even niet hoeven.
hoever je niet komt, zul je bedoelen.quote:op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef peurac het volgende:
ik doe ook wel mee, eens kijken hoever ik kom![]()
wat zijn dit voor fratsen?!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:13 schreef zwansen het volgende:
ik doe mee....
jij bent zijn vriendin?quote:op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef nouk het volgende:
wat zijn dit voor fratsen?!
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!quote:
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
natuurlijk, die verleiding kan ie nooit weerstaanquote:op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.
morgen ook nog nog tot 12 uur!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef squall_robbert het volgende:
vanavond dus laatste avond? (a)
genoeg vrijgezellen in het gpd.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
[..]
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
je wordt ontoerekeningsvatbaar als je niet rukt?quote:op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef smvs het volgende:
ik heb laatst 3 dagen volgehouden maar toen heb ik bijna een wijf voor haar bek geslagen in de kroeg dus ik begin er niet meer aan.
in combinatie met alcohol en nog wat andere frustraties wel ja blijkbaar.quote:op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
je wordt ontoerekeningsvatbaar als je niet rukt?
ach als je geen vriendin hebt en de eerste tijd het veel te druk met er een vinden, is het niet zo'n ramp.quote:op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef erodome het volgende:
ik mag niet meedoen van mijn man, weet niet waarom![]()
misschien dat het wat te maken heeft met mijn humeur als ik langere tijd niets op dat gebied gedaan heb, of juist met zijn humeur, zou ook nog kunnen
nee serieus, zelfkastijding is best leuk op z'n tijd hoor, maar dit gaat me net even wat te ver
tja, die situatie ken ik al heel erg lang niet meer, al ruim 13 jaar samen met mijn man, dus zeer gewend aan mijn seks en gehechtquote:op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef peurac het volgende:
[..]
ach als je geen vriendin hebt en de eerste tijd het veel te druk met er een vinden, is het niet zo'n ramp.
vriendinnen verzinnenquote:op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef american_nightmare het volgende:
mijn vriendin wil jullie graag succes wensen:
dat werkt altijd heel goed. als je al iets doet wat je eigenlijk niet kan nog iets erbij doen wat je ook niet kan. werkt dubbelopquote:op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef nvido het volgende:
ik doe er voor mijzelf nog een schepje bovenop , ik ga ook proberen te stoppen met roken.
als ik het 40 dagen volhoud , kan ik er ook wel zonder denk ik dan maar.
goed idee dit
we gaan het zienquote:op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef donkey_ het volgende:
volgens mij is, aan het eind van die 40 dagen, elk meisje knap![]()
![]()
kuch.. ik doe ook meequote:op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef robin__ het volgende:
ik zei in dat vorige topic dus al dat ik wel mee zou doen (fijn dat je daar even een link naar het nieuwe topic poste, dan zie je het tenminste in je actieve topics.. maargoed ik ben nog op tijd dus ach..
vanaf 12 uur vanavond dus?.. zet dat dan ook even in de op
dat zou wel mooi symbolisch zijn.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef twinkle20 het volgende:
uhh.. heeft iemand al uitgeteld wanneer het weer wel mag.. klopt het dat we ergens dicht bij valentijnsdag in de buurt zitten dan?
als je uitgaat van vandaag, is het op 16 februari. je moet er maar zin in hebben.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef twinkle20 het volgende:
uhh.. heeft iemand al uitgeteld wanneer het weer wel mag.. klopt het dat we ergens dicht bij valentijnsdag in de buurt zitten dan?
whehehequote:op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef markl het volgende:
nou dag 1 is al voorbij.
gaat best snel
mischien heb ik het grote voordeel dat ik geen vriendin heb
na één dag!quote:op zaterdag 7 januari 2006 01:04 schreef homerj het volgende:
up to date deelnemerslijst:
iddquote:op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef breetai het volgende:
sex met een meid heeft op dit moment hogere prioriteit dan deze wedstrijd.
zoalng ik de dame in kwestie niet tegenkom zou het allemaal nog goed kunnen gaan.
zelfde hierquote:op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef breetai het volgende:
sex met een meid heeft op dit moment hogere prioriteit dan deze wedstrijd.
zoalng ik de dame in kwestie niet tegenkom zou het allemaal nog goed kunnen gaan.
heb me net ingeschreven, maar de laatste 2 dagen nog geen sex gehad, mag dat ook ?!?quote:op zaterdag 7 januari 2006 12:18 schreef donkey_ het volgende:
al 2 dagen voorbij![]()
nu is iedereen nog happy maar volgens mij zitten we over een paar dagen stik chagarijnig en met trillende handen achter de computer![]()
![]()
en hoe zijn we daar zo zeker van?quote:op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef bas028 het volgende:
[..]
heb me net ingeschreven, maar de laatste 2 dagen nog geen sex gehad, mag dat ook ?!?![]()
haha inderdaadquote:op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef bupagay het volgende:
ben je gek! de mensen die hieraan meedoen zullen in het echte leven waarschijnlijk niet veel (tot niet) aan het neuken komen. de regelmatige neukers zullen het in ieder geval niet doen.
kloon?quote:op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef bupagay het volgende:
ben je gek! de mensen die hieraan meedoen zullen in het echte leven waarschijnlijk niet veel (tot niet) aan het neuken komen. de regelmatige neukers zullen het in ieder geval niet doen.
ik voorzie een grotere uitdaging met karnaval. deze valentijn zal ik zeker niet al teveel aan sex denken verwacht ik.quote:op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef miriampje het volgende:
hebben jullie eraan gedacht![]()
dat als jullie het volhouden...
ook valentijnsdag door moeten komen![]()
14 februari
sterkte ermee![]()
ik haat jequote:op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef #ANONIEM het volgende:
ik deed niet mee en mijn weekend was weer heerlijk![]()
carnaval is toch pas veel later?quote:op zondag 8 januari 2006 05:23 schreef breetai het volgende:
[..]
ik voorzie een grotere uitdaging met karnaval. deze valentijn zal ik zeker niet al teveel aan sex denken verwacht ik.
is dat zo bij de ramadan?quote:op zondag 8 januari 2006 23:41 schreef bgn het volgende:
is dit nou net als met de ramadan, dat je ook een paar dagen mag laten schieten om die later weer in te halen?
alleen voor topsporters, zwangere vrouwen en ernstig zieken. maar je moet ook ernstig ziek zijn om dit te gaan doenquote:op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
is dat zo bij de ramadan?
nepperds.
staat er in de koran iets over topsporters?quote:op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef bgn het volgende:
alleen voor topsporters, zwangere vrouwen en ernstig zieken. maar je moet ook ernstig ziek zijn om dit te gaan doen
ze hebben zelfs een heel apart hoofdstuk over jochem uytdehaage.quote:op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
staat er in de koran iets over topsporters?
naar mijn idee hebben militairen wel een uitzondering op de ramadan, als ze paraat moeten wezen.quote:op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
staat er in de koran iets over topsporters?
heb afgelopen vrijdag (op dag 1 jaquote:op maandag 9 januari 2006 10:10 schreef paparia het volgende:
* paparia support nog de moedige mannen en vrouwen die nog in de race zitten.
het lijkt erop dat de eerste zwakkelingen het hebben opgegeven, maar zoals in elke strijd vallen eerst de zwakken af en blijft er een kern van geharde mensen over die er echt voor willen gaan.
ook wel leuk om erbij te weten, wie van de mensen die nog in de race zitten hebben een relatie??
ach, ze gaat je vast erg waarderen dat je meer om haar geeft dan om het consumeren van de relatiequote:op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef kinz het volgende:
heb afgelopen vrijdag (op dag 1 ja) een meisje leren kennen en er mee gezoent.. afzien.. dus
![]()
![]()
nee het valt eigenlijk best meequote:op maandag 9 januari 2006 11:29 schreef donkey_ het volgende:
whoohoo still in![]()
nog niet erg veel moeite gehad overigens![]()
nee doorzetten, je bent nu al zover gekomenquote:op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef zwansen het volgende:
oh, schrap mij ook maar hoor.
ik ben al af...quote:op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee doorzetten, je bent nu al zover gekomenzou zonde zijn om nu al te stoppen!
ik doe mee jaquote:op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef #ANONIEM het volgende:
machtige weddenschapmaar waarom doen geen van die vrijgezellen van r&p mee? of is dat valsspelen?
dat vergeten we wel, je kan weer opnieuw beginnen vanaf vandaag. het begint nu en stel ons niet weer teleur zwansen.quote:op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef zwansen het volgende:
ik ben al af...
de beste stuurlui staan aan walquote:op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat vergeten we wel, je kan weer opnieuw beginnen vanaf vandaag. het begint nu en stel ons niet weer teleur zwansen.
ik doe ook fijn mee.quote:op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef #ANONIEM het volgende:
machtige weddenschapmaar waarom doen geen van die vrijgezellen van r&p mee? of is dat valsspelen?
neukte je zoveel dan?quote:op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef ambivalent het volgende:
't gaat prima! ik merk dat ik zeeën van tijd overhoud in de dag, erg prettig. nooit geweten dat je ook zoveel andere dingen met je leven kon doen...![]()
daar was zonet ook een prachtige dame op, dus ik geef je geen ongelijk.quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef borkydude het volgende:
respect voor jullie. mijn hand glijd al naar beneden als ik naar de eo kijk.
nee, het was een hele mooie meid in zo'n emoprogramma. ik vond d'r tenminste heel mooi, maar ik heb een enorme zwak voor roodharige vrouwen:quote:
ieder mens heeft in zijn leven minstens veertig dagen geen seks gehad.quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef #ANONIEM het volgende:
ik doe vanaf nu ook wel mee tot overmorgen !is het ook goed als je in totaal 40 dagen geen sex hebt?
ja maar niet precies vanaf mijn startschotquote:op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef lupa_solitaria het volgende:
ieder mens heeft in zijn leven minstens veertig dagen geen seks gehad.
ah, op die manier.quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:52 schreef #ANONIEM het volgende:
ja maar niet precies vanaf mijn startschot![]()
ja oke nou ja ik zie nog wel even. zijn wel time-outs zeker? of jokers die je in mag zetten? mijn vriendin heeft trouwens nu rood haar (om even terug te komen op een vorige post van je)quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:53 schreef lupa_solitaria het volgende:
ah, op die manier.de prestatie is hetzelfde, dus wrom niet?
ook roodharige mannen?quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, het was een hele mooie meid in zo'n emoprogramma. ik vond d'r tenminste heel mooi, maar ik heb een enorme zwak voor roodharige vrouwen:
wat gebeurd er nou als je ene natte droom krijgt?quote:op woensdag 11 januari 2006 10:22 schreef paparia het volgende:
de prestatie is dat vol te houden zonder voortijdig de zak te legen
zo verkapt was het anders niet hoorquote:op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef kamphuys het volgende:
wat leuk![]()
![]()
![]()
nooit gedacht dat mijn eerste 40 days topic in 2003 ofzo zoveel later nog navolging krijgt![]()
(verkapte ja-ik-was-het-die-er-mee-begonnen-was post)
wow, respect! ik kan me voorstellen dat jouw leven wel in orde zit van nu aan voorts!quote:op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef kamphuys het volgende:
wat leuk![]()
![]()
![]()
nooit gedacht dat mijn eerste 40 days topic in 2003 ofzo zoveel later nog navolging krijgt![]()
gun me nou een keer een lolletjequote:op woensdag 11 januari 2006 20:11 schreef paltos het volgende:
[..]
wow, respect! ik kan me voorstellen dat jouw leven wel in orde zit van nu aan voorts!![]()
wat valt er nog te bereiken vraag je je dan af hé!![]()
oké, sorry.quote:op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef kamphuys het volgende:
[..]
gun me nou een keer een lolletje![]()
nou, wel dus. lijkt me.quote:op woensdag 11 januari 2006 20:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
daarmee is de kous niet af? of wel?nee toch?
net of jij dat niet weetquote:
dus.quote:op dinsdag 3 januari 2006 16:48 schreef homerj het volgende:
simpel, 40 dagen en 40 nachten geen:
-mastruberen
heb je het zelf gehaald?quote:op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef kamphuys het volgende:
wat leuk![]()
![]()
![]()
no way. 14 dagen maxquote:
misschien is dat de nieuwe spelling, iedereen schrijft het tegenwoordig zo..quote:op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef paltos het volgende:
[..]
dus.!
haha, hij schrijft masturberen fout..
de stoere jongen uithangen hequote:op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef kamphuys het volgende:
no way. 14 dagen max
misschien is iedereen wel gewoon fout.quote:op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
misschien is dat de nieuwe spelling, iedereen schrijft het tegenwoordig zo..![]()
als iedereen fout is hoe wil je dan bepalen wat goed is? denk daar maar eens over na..quote:op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef paltos het volgende:
misschien is iedereen wel gewoon fout.![]()
johquote:op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef paltos het volgende:
[..]
misschien is iedereen wel gewoon fout.![]()
goh.quote:op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
als iedereen fout is hoe wil je dan bepalen wat goed is? denk daar maar eens over na..
yeah beter !quote:op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef dehovenier het volgende:
heb al 2 nachten volgehouden
nog 38 te gaan!![]()
weet je wat het kutte is...quote:op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef ioko het volgende:
heeft er iemand een up-to-date lijstje? ik denk dat het nu ff hard gaat, het eerste breekpunt.....
ik weet wel zeker dat niemand nee zegt tegen sexquote:op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef rnej het volgende:
[..]
weet je wat het kutte is...
ik hang gvd aan medische apparatuur en nog bieden vrouwen zich aan me aan....![]()
niet zo letterlijk, maargoed, t ligt in t verschiet
(laat ik duidelijk zijn dat ik geen nee ga zeggen tegen sex)
kijk es goed in de lijst dudequote:op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef squall_robbert het volgende:
doe jij dan mee rnej, het is redelijk hard hoor
quote:op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef rnej het volgende:
[..]
kijk es goed in de lijst dude
ik ben trouwens een daggie eerder begonnen, lag toen al in t ziekenhuis...
geef eens wat meer details ! (als je wilt natuurlijk)quote:op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef rnej het volgende:
[..]
weet je wat het kutte is...
ik hang gvd aan medische apparatuur en nog bieden vrouwen zich aan me aan....![]()
niet zo letterlijk, maargoed, t ligt in t verschiet
ja nja, meisje ontmoet toen k in t ziekenhuis lag.. en t komt erop neer dat we mekaar wel zien zitten... maar de smsjes en msn gesprekken gaan alweer over 1 onderwerp zegmaar....quote:op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef ioko het volgende:
[..]
geef eens wat meer details ! (als je wilt natuurlijk)
zij kan inderdaad helpen volhouden.quote:op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef roellio het volgende:
afbeelding
ik wil minstens tieten zien.quote:
quote:op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef rnej het volgende:
[..]
dus, wat jullie zeggen is:quote:op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef kinz het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat niemand nee zegt tegen sex
ja inderdaad. tenzij ze een vriendin hebben waarmee ze elk weekend wel het bed in duiken. dan is het wel wilskracht.. maar vraag me af of er wel 1 is die dat heeft die hieraan meedoet.quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:43 schreef bgn het volgende:
dus, wat jullie zeggen is:
"ik ga 40 dagen en 40 nachten lang geen sex hebben, tenzij ik kan neuken?"
wat een wilskracht, wat een zelfbeheersing
waarom doe je dan niet mee?quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef zwartemagika het volgende:
tis ook niet helemaal eerlijk dat de een zich elke nacht in moet houden als ie naast z'n blote vriendin in bed ligt, terwijl de ander uberhaupt geen kans heeft om te neuken en alleen z'n tengels uit z'n eigen broek moet zien te houden.. zo kan ik 't ook
inderdaad, daarom stel ik voor dat we een pool van versierders maken voor de vrijgezellen onder onsquote:op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef zwartemagika het volgende:
tis ook niet helemaal eerlijk dat de een zich elke nacht in moet houden als ie naast z'n blote vriendin in bed ligt, terwijl de ander uberhaupt geen kans heeft om te neuken en alleen z'n tengels uit z'n eigen broek moet zien te houden.. zo kan ik 't ook
omdat elke kans tot neuken aanpak en die kans heb ik elke dagquote:
totdat de eerste beste kans om goed te sexen er aan kwam.quote:op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
omdat elke kans tot neuken aanpak en die kans heb ik elke dagals ik vrijgezel was had ik wel meegedaan
nouja misschien
iddquote:op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef breetai het volgende:
[..]
totdat de eerste beste kans om goed te sexen er aan kwam.
bij liggen de kansen om te sex te hebben met een leuke meid zo laag dat ik ze liever niet laat schieten. daarbij blijft de achterliggende motivaitie van deze excercitie ook die kans wat hoger te krijgen. ging gisteren al best wel weer lekker in nijmegen.quote:op zaterdag 14 januari 2006 18:52 schreef lupa_solitaria het volgende:
maar dan is volhouden dus meer gebaseerd op toeval dan op wilskracht. vind ik toch minder.
zat jij vroeger wel eens op het powerweb?quote:op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef squall_robbert het volgende:
naja, stiekem ben ik nu ook afgevallen ><
quote:op donderdag 19 januari 2006 18:38 schreef janjanjan het volgende:
wow wat knap van jullie.
op deze site in engeland hebben ze ook een zelfde wedstrijd: klik
quote:op donderdag 19 januari 2006 18:38 schreef janjanjan het volgende:
wow wat knap van jullie.
op deze site in engeland hebben ze ook een zelfde wedstrijd: klik
quote:op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef breetai het volgende:
de waslijst op dit moment naar mijn idee:
--
nvido
nvido dag 1
thnxquote:op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef dehovenier het volgende:
[..]
overigens ga ik vrolijk door met hitsige vrouwtjes afwijzen
waarom denk je dat ik afgevallen ben?quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef mabelle het volgende:
zo het lijstje is al flink geslonkenik ben benieuwd wie het gaat halen ... zet m op overblijvers
![]()
al vraag ik me af waarom je dit moet willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |