ach, je hebt er toch niks aan als je gaat liegen?quote:op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef roellie80 het volgende:
en "van die paar die het haalden" was zeker ook de helft niet eerlijk denk ik![]()
eens kijken of je het kuntquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef lupa_solitaria het volgende:
maar jongens, 1 vraag dringt zich herhaaldelijk aan mij op:
waarom?
ik heb het al eens twee volle jaren bewezen. ook geen masturbatie: mijn ervaringen in iskcon, aka 'de hare krishna-beweging'quote:
okquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef homerj het volgende:
ik zat te denken aan vrijdag, dus donderdag 5 januari 23:59 je laatste kans om wat te doen
ja maar dat geldt dus niet voor anderen hehquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik heb het al eens twee volle jaren bewezen. ook geen masturbatie: mijn ervaringen in iskcon, aka 'de hare krishna-beweging'
dat lijkt me voldoende voor een heel leven.
ik dacht dat het een persoonlijke uitdaging aan mijn adres was.quote:op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef livelived het volgende:
ja maar dat geldt dus niet voor anderen heh![]()
nee dat was een uitlegquote:op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik dacht dat het een persoonlijke uitdaging aan mijn adres was.
ik vermoed dat het voor mannen toch wat lastiger is.quote:op dinsdag 3 januari 2006 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
kom op zeg we zijn toch geen wilde beesten.
ik heb een gezonde drive maar ik kan me makkelijk 40 dagen inhouden. zit allemaal in je kop.
ik ben jaaaren single geweest en in bepaalde periodes had ik dus geen sex en sloeg ik de hand ook niet aan mezelf. np.
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.quote:op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik vermoed dat het voor mannen toch wat lastiger is.
tja, als er een 'hoger doel' is zie ik daar het nut van, maar gewoon om te bewijzen dat je het kunt...?quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.
maar dan nog is er nog zoiets als beheersing.
neh daar zie ik het nut niet bepaald voor in.quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
tja, als er een 'hoger doel' is zie ik daar het nut van, maar gewoon om te bewijzen dat je het kunt...?
oh ja, dan wordt het een ander verhaal, maar dat is dus een 'hoger doel'.quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef cinnamongirl het volgende:
neh daar zie ik het nut niet bepaald voor in.
voor geld zou ik het wel doen. ik zou het voor 1000 euro al doen.
quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.
maar dan nog is er nog zoiets als beheersing.
je moest het eens wagen.quote:
inderdaad voorlopig ook ff geen zin in ben ik bang ik heb dus ook wel zin mee te doen, lijkt me grappigquote:op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef rnej het volgende:
zojuist erachter gekomen dat ik iig voorlopig geen sex meer heb.. dus ach....
je relatie laten verneuken door een fok!-topic? fat chance in hell.quote:op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef homerj het volgende:
overigens ben ik niet verantwoordelijk voor het kapotgaan van een relatie![]()
ik was te lui om het zelf op te schrijven, maar sluit me graag hierbij aan.quote:op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef american_nightmare het volgende:
in de op staat te lezen dat elke fokker respect zou hebben voor iemand die 40 dagen en 40 nachten niet rukt. dat geldt dus niet voor mij. ik heb geen respect voor dat soort kneuzenacties dus ik zou dat graag vermeld zien worden in de openingspost.
verder is het echt kansloos om jezelf 40 dagen lang die extra levensvreugde te ontnemen. ik kan het me wel voorstellen van mensen die een hondslelijke vriendin hebben en dus blij zijn dat ze even niet hoeven.
hoever je niet komt, zul je bedoelen.quote:op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef peurac het volgende:
ik doe ook wel mee, eens kijken hoever ik kom![]()
wat zijn dit voor fratsen?!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:13 schreef zwansen het volgende:
ik doe mee....
jij bent zijn vriendin?quote:op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef nouk het volgende:
wat zijn dit voor fratsen?!
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!quote:
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
natuurlijk, die verleiding kan ie nooit weerstaanquote:op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.
morgen ook nog nog tot 12 uur!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef squall_robbert het volgende:
vanavond dus laatste avond? (a)
genoeg vrijgezellen in het gpd.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
[..]
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
je wordt ontoerekeningsvatbaar als je niet rukt?quote:op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef smvs het volgende:
ik heb laatst 3 dagen volgehouden maar toen heb ik bijna een wijf voor haar bek geslagen in de kroeg dus ik begin er niet meer aan.
in combinatie met alcohol en nog wat andere frustraties wel ja blijkbaar.quote:op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
je wordt ontoerekeningsvatbaar als je niet rukt?
ach als je geen vriendin hebt en de eerste tijd het veel te druk met er een vinden, is het niet zo'n ramp.quote:op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef erodome het volgende:
ik mag niet meedoen van mijn man, weet niet waarom![]()
misschien dat het wat te maken heeft met mijn humeur als ik langere tijd niets op dat gebied gedaan heb, of juist met zijn humeur, zou ook nog kunnen
nee serieus, zelfkastijding is best leuk op z'n tijd hoor, maar dit gaat me net even wat te ver
tja, die situatie ken ik al heel erg lang niet meer, al ruim 13 jaar samen met mijn man, dus zeer gewend aan mijn seks en gehechtquote:op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef peurac het volgende:
[..]
ach als je geen vriendin hebt en de eerste tijd het veel te druk met er een vinden, is het niet zo'n ramp.
vriendinnen verzinnenquote:op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef american_nightmare het volgende:
mijn vriendin wil jullie graag succes wensen:
dat werkt altijd heel goed. als je al iets doet wat je eigenlijk niet kan nog iets erbij doen wat je ook niet kan. werkt dubbelopquote:op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef nvido het volgende:
ik doe er voor mijzelf nog een schepje bovenop , ik ga ook proberen te stoppen met roken.
als ik het 40 dagen volhoud , kan ik er ook wel zonder denk ik dan maar.
goed idee dit
we gaan het zienquote:op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef donkey_ het volgende:
volgens mij is, aan het eind van die 40 dagen, elk meisje knap![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |